Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa jag ger sedan ca en månad tillbaka standardt då mitt gamla foder höjdes i pris till nästan 600 kr för 15 kg och flytten gjode det svårt... 2
Svar
23
· Visningar
4 469
L
Övr. Hund Okej, jag erkänner. Jag vänsterprasslar på sidan av och är inne på ett annat hundforum emellanåt, men detta är ju mest häst. Men...
Svar
5
· Visningar
954
Senast: muppia
·
A
Övr. Hund Blev attackerad av två Siberian Huskys (såg renrasiga ut) när jag skulle ta in hästarna i dag. De kom rakt emot mig skällandes trots...
Svar
1
· Visningar
1 031
Senast: Hobnob
·
Övr. Hund Hej, nu vänder jag mig till er. Jag har hört så många olika regler nu så ja blir precis snurrig. Om jag vill importera in en hund...
Svar
11
· Visningar
8 586
Senast: bengeten
·
Övr. Hund min familj är på gång att skaffa vår första hund, vi har tänkt oss en labrador, golden eller liknande. Så nu vill jag har tips på allt...
Svar
9
· Visningar
1 350
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Och som inte är med vibration och ljud;) Och vi vill inte ha med automatik utan vill kunna bestämma själva när hon får skälla och inte...
Svar
5
· Visningar
1 206
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Jag står i tankarna att skaffa mig en hund som skall passa in i mitt nya jobb (häst fysioterapeut) vilket kommer innebära mycket bil... 2
Svar
25
· Visningar
3 040
Senast: service
·
Hundhälsa Imorgon ska vår kille till frisören, han börjar bli riktigt lurvig och det måste verkligen göras något åt det. Eftersom han är rätt...
Svar
8
· Visningar
1 004
Hundhälsa Suck. Efter en tonsillitoperation (veterinären sa att tonsillerna såg fula ut och att operationen var definitivt det bästa) har vovven... 2
Svar
20
· Visningar
10 373
Senast: Aliide
·
H
Hundhälsa Jag har en hund som har svårt att hålla vikten på normal dagsgiva. Hon får numera ca 2/3 av sin tidigare (ganska snåla) dagsgiva och är... 2 3
Svar
57
· Visningar
11 619
Senast: Gilan
·
Hundhälsa Nu kanske jag ställer en riktigt korkad fråga men jag ställer den iaf. Har hunden någon större knuta på strupen sas? Jag tycker att...
Svar
2
· Visningar
9 302
Senast: Narcissa
·
Övr. Hund http://www.blocket.se/stockholm/Jack_russel_Amerikansk_c_spaniel_25973372.htm?ca=11&w=1
Svar
9
· Visningar
1 355
Hundhälsa :D En aning udda fråga... Att hundens fisar eller skit inte luktar hallontårta, vet vi alla. Men kommer man att komma över den... 2 3
Svar
40
· Visningar
4 179
Senast: muppia
·
Övr. Hund Som rubriken lyder. Bakgrund: Vår hund äter andras hundbajs. *Vi har tränat att fya, säga "släpp" vilket bara resulterar i att han...
Svar
1
· Visningar
817
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Har för 2 månader sen tagit över en tvåårig fd jakthund. När jag fick honom så åt han nått skitfoder med bara en massa gräs i, så jag...
Svar
12
· Visningar
1 151
Senast: Eve
·
Z
Övr. Hund http://www.youtube.com/watch?v=3Kj3kN2GQ90&feature=player_embedded
Svar
3
· Visningar
1 008
Senast: Popcorn
·
M
Hundhälsa Läste i en annan tråd om olika foder till hund och kom då att tänka på förra hunden. Vi köpte honom när han var 2 år gammal...
Svar
9
· Visningar
10 666
Senast: TantEster
·
Övr. Hund hur stor ska den vara? vilka märken rekomenderas? buren ska spännas fast på golvet i en minibuss.
Svar
1
· Visningar
881
Senast: Rufsrufs
·
Övr. Hund vi ska köpa en ny vardagsrumsmatta men står i valet och kvalet om vilken sort vi ska ha. en tjock och tät matta går ju bort, har haft en... 2
Svar
22
· Visningar
7 862
Senast: Milosari
·
Övr. Hund I helgen var vi ut och lade ett par små spår och gjorde uppletande. Lilltjejen blev MYCKET lycklig över att äntligen få jobba igen och...
Svar
9
· Visningar
1 166

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka