Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ja nu har det lite hastigt och lustigt blivit så att jag kommer åka till arlanda och hämta upp en rottistik modell mindre på Arlanda nu... 2
Svar
28
· Visningar
3 104
Senast: Haukur
·
Hundhälsa Vid 16.00 tiden åt min Chihuahua upp 4st bullar som hade stått ca 40min på jäsning (skulle strax in i ugnen). Alltså 4st deg bullar... 2
Svar
26
· Visningar
5 450
L
Övr. Hund Ni som har hund och jobbar natt,hur länge sover ni och låter hunden vara utan rastning? Jag jobbar vakennatt och är extremt trött nu för...
Svar
9
· Visningar
3 948
Senast: cämela
·
O
Hundavel & Ras Förra helgen träffade jag en så himla söt hund! Dock var inte ägaren där, så jag kunde inte fråga vilken ras det var. Hunden var rättså...
Svar
8
· Visningar
2 253
Senast: vallhund
·
I
Hundhälsa Har en blandras kille på 5 år. Som sista månaderna, haft träliga klor. Fast inte alla, utan det är mest på fram tassarna. Och det är...
Svar
9
· Visningar
5 582
Senast: EmblaHamilton
·
S
Övr. Hund En sån här exklusiv Four Roads Cross finnes redan: Och om mindre än två veckor hämtas en valping av den här rasen (Picard)... 2
Svar
29
· Visningar
3 305
V
Övr. Hund idag så åkte jag och sambon till äffären och bestämmde oss för att lämna hundarna hemma pga plats brist i bilen. jag hadde... 2
Svar
23
· Visningar
2 096
Senast: Milosari
·
V
Hundhälsa Min hund fick en knöl bortopererad i onsdags på tassen. Ikväll (självklart en fredags kväll) sprach hela såret upp, det är 6 st stygn...
Svar
7
· Visningar
4 594
Senast: Vinga
·
Övr. Hund Idag har jag och en klasskompis av en "slump" räddat en hund.. Vi har haft ledigt från skolan idag så vi har åkt runt lite med bilen...
Svar
14
· Visningar
1 548
Senast: Saybia
·
R
Övr. Hund Kan man söka på personer i SSKs databas? För att exempelvis se vad en person äger för hundar, vilka tävlingar en domare dömt i...
Svar
4
· Visningar
1 288
Senast: Raderad medlem 19815
·
Övr. Hund Jag o en utav mina bästa vänner har varsin hanhund. grejjen med dessa hanhundar är att de har varit som ler o långhalm. sedan hände...
Svar
3
· Visningar
763
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Just kommit tillbaka från en kvällspromenad med vovven och sambon. Såg lite längre fram en rottis och två människor. Trodde först... 2
Svar
24
· Visningar
2 161
C
Övr. Hund Nu har jag varit tyst länge nog. Har varit passiv här på hundforumet länge, men nu jäklar kommer jag bombadera med valpbilder. :D Har...
Svar
13
· Visningar
1 442
Senast: Chebban98
·
Övr. Hund Okej jag har mina planer, men hur dom ska gå tillväga har jag ingen aning om. Därför ber jag lite om råd till er som har erfarenhet...
Svar
10
· Visningar
1 571
Senast: Aliil
·
Hundträning Går det? Har ju en liten dvärgpinscher som jag tävlar lydnad med som är väldigt väderkänslig. Är det blött på marken lägger han...
Svar
1
· Visningar
838
Hundhälsa Hittade precis en död fästing som satt fast på min hund. Det har blivit en svullnad runt där fästingen suttit. Farligt?! Fästingen va...
Svar
3
· Visningar
3 585
Övr. Hund bukes nyaste hund måtro? Här är hon i alla fall, den galna, heltokiga å urgulliga.........*trumvirvel* Buffa :love:
Svar
15
· Visningar
1 384
Senast: Melli
·
S
Hundhälsa Nu sitter jag här med en hög fläskben (avskurna från fläskkarré skivade i butik) och en drägglande hund som ligger vid diskbänken och...
Svar
9
· Visningar
3 449
Senast: soma
·
Övr. Hund Ja det är ju helt otroligt :) Första utställningen med min lille korv och han går där i ringen som han inte gjort annat och kammar...
Svar
9
· Visningar
1 125
S
Hundhälsa Har en blandras tik på nu 12 år, hon är väldigt fräsh i kropp och leder och har varit frisk och kry alltid förutom ngn enstaka små...
Svar
7
· Visningar
1 616
Senast: TantEster
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka