Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

B
Hundavel & Ras Lite fundersam!?!:confused: Har köpt en hundvalp (hane) för hela 14000 kr och erlagt full betalning. Sen ber uppfödaren mig att skriva... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
10 130
Senast: _Viva_
·
Hundavel & Ras Citerat från annons hittad på nätet...: "... De utforskar naturen och matar in en massa intryck. Tur om de hamnar i familjer med barn...
Svar
14
· Visningar
2 525
P
Hundhälsa Min tik är ca 5v in i dräktigheten, hon har börjat fälla otroligt mycket. Vad kan det bero på? Kan det vara hormonerna? Är det någon som...
Svar
1
· Visningar
1 578
Hundhälsa Idag är jag hundvakt åt min brors hund. Hon är lite skruttig i kroppen och hon ser dåligt. Hon gillar att valla och att apportera men...
Svar
4
· Visningar
721
Senast: NiNi
·
Övr. Hund Kan hundarna äta det? Båda mina är som galna i dem och försöker sno åt sig på promenaderna. Ishtar -norrlännnig som aldrig tidigare...
Svar
5
· Visningar
1 339
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Vi har en 4 månader gammal kattunge som är född här på gården, hans mamma är ofta ute på äventyr och nu så har vår hund (Rottweiler...
Svar
4
· Visningar
2 449
Senast: Ciindy
·
Övr. Hund Jag har funderat på hur det är om man tar en vuxen hund från ett hundstall och vill ha en försäkring på den. Går det? Om man inte vet...
Svar
5
· Visningar
1 217
Senast: Winni
·
Hundavel & Ras Hundköp är inte aktuellt på minst ett år, kanske två, men naturligtvis är själva planerandet en stor del av nöjet, så jag har redan... 2
Svar
39
· Visningar
2 930
K
Hundhälsa Hej Har för mig att det finns en massa människor med erfarenhet av dvärgschnauzrar här inne, skulle behöva lite goda råd:) Min lilla...
Svar
2
· Visningar
1 001
Senast: Miao
·
H
Övr. Hund Jag har inte haft hund på hur många år som helst och jag saknar det något fruktansvärt! Vill ha hund - NU!!! Tyvärr har jag ju då en... 2
Svar
32
· Visningar
3 961
Senast: hopp_o_galopp
·
Hundhälsa Sätter sig olika sorters allergier på olika delar på kroppen. Tex skit i öronen kommer det nästan bara från foderallergi eller kan...
Svar
14
· Visningar
1 561
Senast: Apollo
·
Övr. Hund Fyra tikar och två hanar, temat är krig då tiken och hanen parade sig på en garnison. Uppfödaren ringde mig med idétorka och nu har jag...
Svar
7
· Visningar
1 772
Senast: Priscilla
·
H
Hundhälsa Jag har en 1 år och 3 månaders gammal chihuahua hane, som är lite bossig av sig. Han Älskar människor och är en väldigt social hund...
Svar
3
· Visningar
1 143
Senast: Gnist
·
Övr. Hund När jag var liten tyckte jag det var väldigt intressant att man kunde känna chipet under huden på mina kusiners hund. Kommer ihåg att...
Svar
8
· Visningar
6 430
Övr. Hund Jag och min lilla krabat har haft en hård, men rolig helg! Vi provade på att spåra i skogen för första gången, och det var hur kul som...
Svar
9
· Visningar
990
Senast: Jenka
·
P
Övr. Hund Hej hej! Om ett år ska jag gå på hund gymnasium. Jag kan ju inte ta med min lilla cavalier som då kommer vara 8 år. Så jag ska skaffa en... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 098
Hundhälsa Ni som haft nykastrerade hanar, hur har ni gjort med promenader? Totte knipsades igår och är pigg och glad om än apatisk inne med...
Svar
4
· Visningar
788
Hundhälsa Nu har stackars lille blivit "sjuk" igen. Har sedan igår börjat slicka sig som en dåre på en framtss och då upptäckte ja att han hade en...
Svar
9
· Visningar
2 563
Senast: Indiv
·
Övr. Hund ja.. Nu sitter jag här helt svettig. Har skuttat runt och försökt få hundkraken att skälla, men icke. Har försökt locka fram ett liiitet...
Svar
11
· Visningar
1 191
Övr. Hund Hur mycket ska man egentligen behöva hjälpa till när sambon/partner/make/fru har skaffat valpkull?! Med utfodringstider, uppstädning i... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 279
Senast: Xoya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka