Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

N
Övr. Hund En ny fråga...Min valp fyller 11 v på lördag. Han är en liten blandras med papillion, chihuahua och tibbe. Jag har läst att man inte ska... 2
Svar
20
· Visningar
2 434
Senast: Mish
·
Övr. Hund vad är bra/dåligt med att använda ett sådant? Och varför heter det just retriverkoppel?
Svar
10
· Visningar
3 828
Senast: pumah
·
Hundhälsa Jag har tid att röntga min tik den 18 sep och hon började att löpa för två dagar sedan, va tror ni ska jag röntga ändå eller bör jag...
Svar
5
· Visningar
3 675
Senast: hundar
·
Övr. Hund Jag har för första gången någonsin fått för mig att säga att min unghund har för lite energi. Jag har upptäckt hur jag ska göra för att...
Svar
19
· Visningar
1 445
Senast: Gilly
·
G
Hundhälsa Jag har en tunn unghane. Han är inte så där superintresserad av mat, äter helst på kvällar och nätter och lite i taget. Jag har testat...
Svar
14
· Visningar
1 309
Senast: confetti
·
Övr. Hund Hej alla! jag har en 3årig kasterad lågställd jack russel som lätt blir tjock, dock har han mkt muskler eftersom han ganska ofta följer...
Svar
11
· Visningar
1 173
Senast: martha
·
V
Övr. Hund ja höstmörkert är ju påträngande och det är dax för reflexer både på människa och djur när man är ute på promenad. så nu vill jag... 2 3
Svar
52
· Visningar
8 251
Senast: paradox
·
G
Hundhälsa Kycklingkött, nöt och fläskkött, korn, majs, animaliskt och vegetabiliskt fett, vetegroddar, linfrömjöl, betfiber, äggpulver, blodmjöl... 2
Svar
36
· Visningar
3 192
Senast: Rose
·
Övr. Hund HUR reagerar ni el gör ni mot en hund som kissar/skvätter över ert kiss om ni nu skulle behöva göra era behov ute om man säger så :p... 2
Svar
33
· Visningar
2 765
Senast: Casper
·
U
Övr. Hund Behöver´verkligen er hjälp nu,sålde min blandrashund här i våras då hans psyke inte klarade av att jag och min make separerade. Desutom...
Svar
15
· Visningar
1 159
Senast: UlleGull
·
Övr. Hund Tyvärr hade jag tokfel inställning på kameran så bilderna blev skit, men jag ville ändå delge er dessa tokroliga bilder. Ihh you cant...
Svar
6
· Visningar
1 528
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Jag veeeet att det går;) Men ärligt talat, hur jobbigt är det? Min sambo drömmer om att skaffa en egen hund, nu äntligen har han... 2
Svar
30
· Visningar
3 048
Senast: Generalen
·
Övr. Hund Nu börjar suget komma. Leker med tanken, än så länge inte alltför seriöst. Läser annonser. Börjar resonera med mig själv om att...
Svar
10
· Visningar
1 045
Senast: Minerva
·
G
Övr. Hund ... eller andra städer också, för den delen. Vill gå en slyngelkurs med min slyngel (:angel:) och hamnade på deras sida. Hyggligt utbud...
Svar
14
· Visningar
2 319
Senast: Novelette
·
Övr. Hund :angel::D http://www.youtube.com/watch?v=vylUvBnytRk
Svar
6
· Visningar
995
Senast: Winni
·
Övr. Hund Som rubriken lyder. Har en cocker-tik på allmänlydnaden som är osäkerheten själv. Sitter mest bakom husses ben och blänger när vi är ute...
Svar
16
· Visningar
1 442
Övr. Hund Satt o tittade på en rad planerade kullar av rasen kh collie. Där stog även inavelsgraden med,vilket jag tycker skiftade ganska mkt. Det... 2 3
Svar
52
· Visningar
4 970
Senast: Laa
·
Övr. Hund Ni som varit tvungna att lämna bor er hund pga ekonomiska/personliga/sjukdoms/familjeskäl eller annan anledning. Jag måste ev hitta...
Svar
12
· Visningar
1 442
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Vi introducerade vår hanhund för våra nära vänners hanhund i helgen med stora förhoppningar om att de skulle bli kompisar eftersom vi...
Svar
12
· Visningar
3 245
Senast: Bebben
·
K
Övr. Hund I den närmsta bekantskapskretsen finns två hundar som vållar lite problem som vi har svårt att lösa. "Fido" är jämnårig med min hund...
Svar
15
· Visningar
1 575
Senast: Jadzia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Vilken färg?
  • Svensk Politik 4

Hund, Katt, Andra Djur