Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Efter ett år utan hund så börjar suget bli starkt igen. Men jag har helt fastnat när det gäller rasval så istället för att plöja igenom... 2
Svar
27
· Visningar
3 478
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Nu har jag köpt grejer så att Uno får färskmat istället. På djuraffären hade de produkter från Rigtighundemad *Länk raderad av...
Svar
11
· Visningar
1 381
Senast: BeastieBabe
·
V
Övr. Hund Skruttdonnan blir nio år i år men inte syns det inte :D Måste bara skrytvisa en bild från efter badet i måndags. :love::love:
Svar
7
· Visningar
950
Övr. Hund Ni som har långhåriga hundar, typ tibbar o så...eller hundar med mustascher..låter ni hundarna sova i sängen , vara i soffor o pussas i... 2
Svar
21
· Visningar
1 918
Senast: Idalo
·
Hundavel & Ras Har en ytligt bekant som föder upp en ras som min sambo är intresserad av, har alltid hört enbart gott om henne och hennes hundar. Nu... 2
Svar
22
· Visningar
2 375
Senast: pumah
·
Övr. Hund Man kan ju undra hur det gick till för att schäfrarna kom till vad detta nu är, mästerskap? Vem fasiken avlar fram dessa hundar och... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 040
Hundhälsa Titt som tätt dyker det ju faktiskt upp ett par nya foder som verkar rätt intressanta. Har sett att några här ger Acana, vad gillar...
Svar
6
· Visningar
1 478
Senast: Zoya
·
Övr. Hund Efter ca ett års uppehåll då jag inte orkade mer efter upprepade bakslag. Har jag nu byggt upp lusten att försöka igen och idag gick...
Svar
6
· Visningar
891
Senast: lady_vip
·
J
Övr. Hund Hej alla hund-bukefalister:) Vi har funderat påatt skaffa oss en liten vovve nu till vår familj. Har haft hund innan båda jag å sambon...
Svar
1
· Visningar
665
Senast: Java87
·
Hundhälsa Finns det någon som haft en hund med hd och sen blivit hd-fri? Fick ni reda på vad det berodde på att första röntgen visade med hd...
Svar
4
· Visningar
1 098
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund Jag har fått ett erbjudande av en kompis som bor i samma stad som mig att bli "medryttare" på hans schäfer eftersom han själv inte har...
Svar
4
· Visningar
978
Senast: Brightstorms
·
U
Hundhälsa Om det står HD u vad menas med det? Graderingen är väll till E?
Svar
16
· Visningar
1 482
Senast: Gurkans
·
Övr. Hund halv-udda fråga så här på söndagen... håller på att läsa in mig på griffonernas historik, och läser att de stammar från en liten...
Svar
4
· Visningar
702
Senast: Laa
·
Övr. Hund Sådär, nu har The Black Destructor känd mental status. Inga jätteöverraskningar, dock lite förvånad över planering/bedömning vid ett par...
Svar
2
· Visningar
1 123
Hundavel & Ras mellan schäfer, husky, jämthund, lappsk (?), vallhund. Vad blir det för konsekvenser? En mycket ytlig vän till mig har skaffat denna... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 526
Övr. Hund Jag insåg häromdagen att jag inte har några porträttfoton på min Zala som jag faktiskt är nöjd med. Det är jäkligt synd, eftersom hon...
Svar
4
· Visningar
1 019
P
Övr. Hund Var köper man billigast ett ringtält? Alltså ett nytt - hittar beg på nätet men vill köpa ett nytt till ett vettigt pris.
Svar
9
· Visningar
789
Senast: Grana
·
Övr. Hund Gjorde MH med min dvärgpudeltik idag. :) Så här blev det: Kontakt 1a. 4: Tar kontakt själv eller besvarar kontaktförsök. 1b. 3...
Svar
9
· Visningar
1 275
Senast: Lupin
·
Övr. Hund mötte två personer som kommenterade över vilken lydig hund jag hade. hon gick brevid mig och struntade totalt i dom. jag tycket det var...
Svar
18
· Visningar
1 990
Senast: martha
·
Hundhälsa Min lilla kille har äntligen börjat äta! :bump: Idag äter han RC Mini Adult tillsammans med en skvätt laxolja (det är oljan som gör att...
Svar
10
· Visningar
1 046
Senast: aneeette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Vi som letar häst II