Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min hund fick en ögoninflammation som blossade ut den 28 augusti. Jag tvättade och satte på kragen så han inte skulle kunna klia sig för... 2
Svar
22
· Visningar
3 646
Senast: pimy
·
Övr. Hund För några veckor sedan åkte en av min och sambons arbetskollegor på en helgkurs med sina två 11 månaders Schäferhundar. Kursen hölls av... 15 16 17
Svar
324
· Visningar
19 494
Senast: Gnist
·
J
Hundavel & Ras hej! har sett att det finns några whippet-människor här på buke, så jag tänkte passa på att ställa några frågor. har haft en del...
Svar
12
· Visningar
2 296
Övr. Hund Jag jämför foder fram och tillbaka och är lite fundersam över varför just Doggy är så billigt. Det är ganska snarlikt innehåll i alla... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
16 661
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Hitta gamla valpbilder på Douglas, och blev sugen att se på era valpbilder också. Valpar är ju absolut det sötaste som finns :love...
Svar
14
· Visningar
1 230
Hundavel & Ras Jag var på Korning i helgen. Allt var väldigt trevligt, välplanerat med dubbla "team" av figgar, testledare osv så det inte blev någon...
Svar
4
· Visningar
894
V
Övr. Hund i torsdags var jag och hundarna och hälsade på valpens uppfödare och vi fick pröva på viltspår för fösta gången, och både jag och...
Svar
2
· Visningar
717
Övr. Hund Några av er har säkert läst tråden om svärföräldrarna och hunden, de går ju ut med honom väldigt mycket men använder helt andra... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 619
Senast: Gurkans
·
Övr. Hund Vill bara visa lite bilder på mina underbara hundar som gick bra i ringen under utställningarna Högbo bruk förra helgen:love...
Svar
7
· Visningar
819
Senast: Generalen
·
Hundavel & Ras Var och hälsade på en kull med underbara valpar idag, vi var dock inte där i "affärer" utan hälsade bara på. De är av rasen welsh...
Svar
3
· Visningar
1 094
·
Övr. Hund I närheten av vårväderstorget ska det tydligen finnas en sådan. Men var? Nån som har en mer detaljerad beskrivning?
Svar
18
· Visningar
1 910
Senast: paradiset
·
C
Övr. Hund Nu kommer bildbomben som utlovat :D Bosson är helt fantastisk, första natten och dagen här och beter sej som en prins, säger till när...
Svar
10
· Visningar
1 126
S
Hundhälsa Nu har min hund fått fukteksem igen, samma som förra året. Hon fick då prednisolon utskrivet men jag kan inte komma ihåg doseringen. Ni...
Svar
18
· Visningar
20 704
Senast: Jadzia
·
Hundavel & Ras Går ständigt i mina hundinförskaffar-tankar och lutar återigen åt att skaffa jaktras när tiden är inne. Jag är intresserad av jakt och...
Svar
13
· Visningar
2 206
Senast: Jozze
·
Hundavel & Ras Hej hur var det nu då med ansvar vid tjuvparning?? lös hanhund hoppar över stängsel och parar tik i lina? vem ska betala sprutan... 2 3
Svar
45
· Visningar
9 188
Senast: Ramona
·
Hundhälsa Som spinoff på trådar om hur mycket vi lämnar våra hundar själva, där jag även läste en kommentar om "hellre kvalitetstid än...
Svar
5
· Visningar
1 305
·
Övr. Hund Snabb fråga, såg att resultaten från senaste lydnadstävlingen kommit in på skk. Kollade igenom hela startfältet och såg att en hund...
Svar
5
· Visningar
993
Senast: confetti
·
Övr. Hund Vi ska iväg och göra MH i morgon och min hund har haft lite problem med magen den senaste tiden. Om jag känner att hon inte är sitt...
Svar
3
· Visningar
906
Hundavel & Ras Har lite frågor som jag hoppas jag kan få svar på. Har börjat intressera mig mer och mer för utställning. Men vad bör man ha på sig...
Svar
14
· Visningar
1 343
K
Hundhälsa Vad jag vet har min hund inte haft några problem med analsäckarna tidigare (Han brukar inte klia sig där, kana osv). I förmiddags var...
Svar
1
· Visningar
4 203
Senast: Lona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka