Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Skum tråd, jag vet. Behöver dock snabbt svar!! Jag har möss på vinden och de håller just nu på och gnager sig ner via innertaket precis...
Svar
4
· Visningar
4 378
Senast: Modig_Korn
·
Katthälsa hur ser man skillnad?:crazy: Mörkt klegg tog veterinären bort med tops och sa direkt att de va öroninfektion. Fick örondroppar som vi...
Svar
2
· Visningar
1 760
Senast: bengeten
·
Katthälsa Min sambos mamma och syster har sedan 2 veckor tagit hand om 4 övergivna kattungar, oerhört söta och charmiga, men den ena är ganska...
Svar
5
· Visningar
3 116
Senast: Ella1996
·
B
Katthälsa Min älskling Bosse, vit hankatt på 5 år...har kissat blod i lådan :( Såg det nu ikväll... Han verkar inte ha ont, han spinner och...
Svar
3
· Visningar
1 038
Senast: Luleå
·
Katthälsa Så här är det: Vår familj har en 16-årig kastrerad hankatt som vi har haft sen han var unge. Fick honom av mormor och morfar, och har...
Svar
2
· Visningar
1 119
Senast: Majvi
·
F
Katthälsa Någon kan kanske komma med tips eller förlsag på vad mitt problem beror på. Vi skaffade från början två kattor som får springa in och...
Svar
19
· Visningar
2 258
Senast: MonteRose
·
Katthälsa Hur gör ni som har innekatter med motion.. visst man kan gå ut o promenera med dom, men än har jag inte införskaffat sele :p Men...
Svar
10
· Visningar
6 520
Senast: Breakdown
·
Katthälsa Vår maincoon har ju atros i bogen och behöver ibland en omgång med metacam. Vid förra omgången spydde ha första dagen strax efter att...
Svar
3
· Visningar
9 631
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa Min kise är en honkatt på ca 20 månader. Hon har aldrig varit skadad eller liknande och har alltid varit en pigg & glad kissemisse...
Svar
14
· Visningar
1 577
Senast: enjoyable
·
Katthälsa Eller snarare skydda stygnen. Hon har fått en tröjärm med hål i stället. Tratten användes som ett femte ben. Det är ett litet ärr och...
Svar
3
· Visningar
8 273
Senast: FadeAway
·
Katthälsa När bör man börja fundera på om man ska begränsa kattens tillgång till mat eller ej? Är det bara om man märker att katten börjar lägga...
Svar
3
· Visningar
880
L
Katthälsa Hej! Har en innekatt. Burma som inte håller värmen så bra när vi är ute och går (i koppel). Har tittat lite på nätet men inte hittat...
Svar
7
· Visningar
2 593
Senast: Mischmasch
·
Katthälsa Sökte lite snabbt bland trådarna, men hittade inget liknande... Kastrerade min hankatt på 10 månader i fredags och fick då rådet att...
2
Svar
29
· Visningar
4 280
Senast: Micks
·
Katthälsa Alltså vaccinerar man katten varannat år eller hur ser det ut där? Mvh
Svar
8
· Visningar
1 399
Senast: annibanni
·
Katthälsa Vilket är bäst tycker ni? Jag är inne på att min pappa kanske ska skaffa katt (kanske, bara om han blir bättre). Det är så att han bor i...
2
Svar
28
· Visningar
3 350
Senast: Micks
·
C
Katthälsa Hej! Då vi i en annan tråd kom in på min killes övervikt började jag fundera på om jag valt rätt foder. Bakgrund: * Perser/exotic...
Svar
15
· Visningar
1 273
Senast: ChristinA
·
Katthälsa Har 2 hankatter varav den ena måste fått någon ohyra på sig. han kliar sig inte men har fått fullt med sårskorpor, blivit mjällig och...
Svar
12
· Visningar
3 527
Senast: Zaria
·
Katthälsa Det vimlar ju av dessa trådar, nu vill jag berätta vad som hände oss. Katten som kom till oss pga den inte trivdes på det andra...
Svar
5
· Visningar
1 107
Katthälsa Blir smått chockad när jag läser på detta forum ibland och märker hur folk just när det gäller katter väljer att vänta, vänta och vänta...
Svar
17
· Visningar
2 064
Senast: cowgirl81
·
Katthälsa Nu skäms jag som en hund =/ Men nyss kom siameshanen (6 år gammal, tidigare frisk förutom enstaka spontana utbrott av vad som...
Svar
17
· Visningar
2 470
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp