Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa En vän till mig har en katt som har så mycket klumpar att jag snart väntar på det kommer göra ont på stackaren. Hon har ringt...
Svar
5
· Visningar
9 483
Senast: cress
·
K
Katthälsa Läste lite i andra inlägg men hittar inget som stämmer bra in på min katt. Har en honkatt på cirka 2 år (inte riktigt säker då hon är...
Svar
5
· Visningar
1 098
Senast: Mitten
·
N
Katthälsa Förlåt för långt och rörigt inlägg - hoppas någon ändå kan förstå och ge någon typ av svar. För några veckor sedan lade jag märke...
Svar
12
· Visningar
8 581
Senast: NataliTM
·
C
Katthälsa Min katt är en 11 årig blandras mellan perser eller exotic och bondkatt. Han har kort och tät päls. På bakre delen av ryggen, från...
Svar
10
· Visningar
13 814
Senast: ChristinA
·
Katthälsa Katten upptäcktes för några dagar sedan halta kraftigt på ena bak, trippade på tån på det benet s a s. Vi lät honom vila några dagar för...
Svar
2
· Visningar
9 177
Senast: Zoya
·
Katthälsa För ngn dryg vecka sedan började vår katt kräkas väldigt häftigt. Han tappade även aptiten heltefter det. Vi följde vets råd att vänta...
Svar
9
· Visningar
1 128
Senast: Hobnob
·
Katthälsa På senaste tiden har min katt börjat göra illa sig hela tiden, han är utekatt och vi bor ganska centralt till, vilket har gjort hela...
Svar
3
· Visningar
1 021
Senast: Gravinda
·
Katthälsa En av våra hittekatter eller "jag kom hit och nu bor jag här katt" har haft kronisk snuva i snart fyra år, eller iallafall vad jag vet...
2
Svar
21
· Visningar
7 222
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa Igår gjorde jag rent min katthonas öron och kom på mig själv att,är det bra att göra rent kattens öron? Kan de få någon infektion? Hon...
Svar
4
· Visningar
4 617
Senast: Saril
·
Katthälsa Vi har två innekatter, en hona på strax ett år och en kille på 6 månader som vi hämtade hem för 5 veckor sedan från katthemmet. Honan...
Svar
2
· Visningar
1 119
Senast: kitty79
·
L
Katthälsa Min katt på 2 år bondkatt innekatt hona sterilsiserad. Igår började hennes vänstra öga rinna och hon kisade lite med det och såg ut att...
Svar
5
· Visningar
7 678
Senast: Eskil
·
Katthälsa Lilla Grålles stenar ryker i morgon bitti. Hans "storebror" åker med för en allmän check-up eftersom han är så sur. Vi hoppas att allt...
Svar
2
· Visningar
879
Senast: Holger
·
Katthälsa Om det inte märks alls på katten när hon löper, bör jag ändå ge henne p-piller? Det är givetvis en innekatt som inte kommer i kontakt...
Svar
2
· Visningar
803
Senast: Trani
·
Katthälsa Pojkvännens honkatt behöver kastreras. I en veckas tid har hon skrikit dygnet runt, svankat för gamla katten och hund samt rullat runt...
Svar
4
· Visningar
1 139
Z
Katthälsa Jag och min sambo har två bengaler som innekatter, en hankastrat på 7 månader och en hona på 6 månader. Hankatten har sedan mitten av...
Svar
10
· Visningar
4 748
Senast: Zephyria
·
F
Katthälsa Jag har en kastrerad tvåårig hankatt som har bott här sedan april. Innan dess var han innekatt och visade tydligt att han ville ut. Nu...
Svar
1
· Visningar
6 378
Senast: Lindon
·
Katthälsa de misstänker ju PL och han kommer eventuellt opereras idag. Han ska röntgas först och sen opereras direkt i så fall. Veterinären...
Svar
3
· Visningar
838
Senast: Popcorn
·
Katthälsa Har en honkatt på 6½ år. Hon är kelig och folkkär men hon är spänd av sig och så fort hon blir trängd/rädd/osäker eller bara inte vill...
Svar
17
· Visningar
2 351
Senast: Ingela_S
·
K
Katthälsa Jag har en skogistjej som är 6år (innekatt), hon har haft en kull kattungar och blev kastrerad i april eftersom vi inte skulle ha några...
Svar
5
· Visningar
964
Senast: Popcorn
·
S
Katthälsa Igår hämtade vi två nakenkatter (sphynxar), fem och två år gamla som har bott i samma flock hela livet. De blev kastrerade båda två i...
Svar
3
· Visningar
2 049
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp