Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Min kära mor har en katt som äter dåligt och alltid har varit lite tunn. Dock helt ok i pälsen, men skiter ganska mycket framförallt i...
Svar
4
· Visningar
1 041
Senast: Sol
·
Katthälsa Lite långt inlägg, men hoppas att ni läser. Det kom upp en tjej med en kattunge som inte hade ngt hem, vi vet inte hur gammal den e...
Svar
4
· Visningar
996
Senast: Sol
·
Katthälsa 1. Har en hankatt på 5 månader och undrar nu när den bästa tiden att kastrera honom är? Har hört så mkt olika... 2. Min katthona som...
Svar
4
· Visningar
1 239
Senast: Tindrus
·
Katthälsa Jag äger en 7 år gammal kastrerad hankatt. Katten bor hemma hos mina föräldrar sedan flera år tillbaka för att han trivs bäst där...
Svar
4
· Visningar
1 124
Senast: Kivina
·
Katthälsa Har två honkatter, 8 och 11 år, som båda har speciella behov har det visat sig; den yngre verkar inte tåla spannmål i fodet något vidare...
Svar
8
· Visningar
2 659
Senast: Lotus
·
Katthälsa Nu har mina busar varit här i två veckor :) Zäta är jättego och tillgiven, medan Diza är raka motsatsen. Hon är med och leker, går nära...
Svar
11
· Visningar
1 258
Senast: Vica
·
Katthälsa Vad gör man då? En av våra små katter ur senaste kullen verkar inte kunna spinna. Han är jättekelig och verkar må alldeles utmärkt på...
Svar
14
· Visningar
16 179
Senast: Breakdown
·
Katthälsa Jippie båda katterna har fått öronskabb. :( Ska ringa veterinären på måndag. Men ska ju kastrera kattungen samtidigt, Honan är det...
Svar
2
· Visningar
704
Senast: cowgirl81
·
Katthälsa Nu är det konstaterat att någon (eller båda?! Hemska tanke... :crazy:) av katterna har börjat pinka inne. Såklart har vi våra aningar om...
Svar
5
· Visningar
1 008
Senast: gugge
·
Katthälsa Innan man ger upp och återgår till gamla rutiner? Mina kattskrällen har fått mat 3 gånger om dagen sedan de var små. Provade en kort...
2
Svar
20
· Visningar
4 929
Senast: Marvin
·
Katthälsa Får inte in min katt, vete 17 var hon är någonstans. Funderar på om hon klarar sig om jag nu inte får in henne? Det är ju kallt på...
Svar
9
· Visningar
1 179
Senast: Mirre
·
Katthälsa Det räcker inte med ett skadat djur. Nej, allt ska ske i ett. Först hästen, sedan hästens ägares hund och nu stallkatten vad blir det...
Svar
19
· Visningar
8 886
Senast: Mabuse
·
S
Katthälsa Vår Astrid fyller ett år om knappt en månad. För två dagar sedan började hon "skrika" på ett sätt hon inte gjort förr. Djupa, långa...
Svar
16
· Visningar
11 231
Senast: Generalen
·
O
Katthälsa Hej! Jag har en 1-årig honkatt som kastrerades för ungefär en månad sedan. I tisdags när jag kom hem efter att ha varit borta i nästan...
Svar
2
· Visningar
2 592
Senast: Orbizon
·
Katthälsa Bokade tid för lite mer än en vecka sen för kastrering av min honkatt, som är imorgon. Och så börjar hon löpa i helgen för första...
Svar
3
· Visningar
4 798
Senast: Solvira
·
Katthälsa För 11 dagar sedan var vi till veterinären med vår katt, då hon hade fått ett sår som gett en varböld. Katten sederades då, och såret...
Svar
6
· Visningar
2 427
Katthälsa Jag ska få katt igen! :bow::laugh: Katten är en katt som min sambo ägde ihop med sitt X, nu kan hans X inte ha katten kvar...
Svar
2
· Visningar
2 245
Senast: kopparberg
·
L
Katthälsa Har en hankatt, som nu helt plötsligt har börjat kissa inne. Idag när jag hörde att han stod i köket och krafsa sprang jag genast dit...
Svar
3
· Visningar
1 380
Senast: TantEster
·
Katthälsa Nu har vi fått hem en hemlös katt igen. Eller nästan i alla fall. En bekant var här med en kattunge eftersom deras barn var allergiska...
Svar
4
· Visningar
1 048
Senast: Minta
·
E
Katthälsa Vi hämtade igår en liten kille på 10 veckor som heter Benzo. När han och hans bröder var 3 veckor försvann deras mamma.... Nu har vi...
Svar
7
· Visningar
2 717
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp