Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag har funderat i flera år på att skaffa katt och varit påväg flera ggr oxå. En gång förälskade jag mig i en katt på ett katthem jag...
Svar
6
· Visningar
1 317
Övr. Katt Kan knappf ta i mina katter nu när det är så kallt. Gnistrar och sticker i fingertopparna och katterna tycker åxå det är obehagligt om...
Svar
6
· Visningar
1 297
Senast: REIN
·
Övr. Katt Först, ja jag ska kastrera dem. Jag har glömt att fixa nytt recept till katternas piller och insåg det nu idag när jag skulle ge dem...
Svar
4
· Visningar
991
Senast: MsLuna
·
Övr. Katt Jag vet snart inte hur jag ska hantera det här :( Min ena honkatt (dotter till en av mina andra katter) Pissar & bajsar i sängen... Hon...
Svar
11
· Visningar
5 350
Senast: cili
·
R
Övr. Katt Såg att det fanns en liknande tråd men den löste tyvärr inte mina "problem" Jag har en liten hane som jag försöker lära gå i koppel...
Svar
5
· Visningar
1 833
Senast: rombin
·
Övr. Katt Hej! Nu är jag nyfiken! Jag har läst det så många gånger på olika uppfödares hemsidor så nu vill jag veta varför och hur ni tänker...
Svar
12
· Visningar
4 383
Senast: Sol
·
I
Övr. Katt Sopsortering. Kattsand. Vart sjutton gör man av det? Min vän föreslog komposten, men det tror jag inget på. Sådana "toa-lätt"-pellets...
Svar
6
· Visningar
3 696
Senast: martha
·
Övr. Katt "Min" stackars sötnos som adopterat mig får spö av en grannkatt så jag vet inte ens om han är kvar i omgivningarna. :cry: Jag hörde...
Svar
15
· Visningar
1 470
Senast: Gnapp
·
Övr. Katt Så äntligen! Jag är så väldigt intresserad av avel, hästar och katter, så nu har jag efter lång planering tagit första steget mot...
2
Svar
22
· Visningar
2 785
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt Är ett problem som saktligen närmar sig vårt hem :) ..vad gör ni för att ha så katthårsfritt som möjligt hemma? Kan man kamma en katt...
Svar
10
· Visningar
3 953
Senast: paradiset
·
Övr. Katt Jag har en teori om varför min honkatt uppför sig som hon gör, men det hade varit trevligt med något mer trovärdigt än en teori. ;) Det...
Svar
10
· Visningar
1 150
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt ....växer så det knakar om honom.....han som bara vägde lite över 800 gr när jag fick hem honom då var han ca 10-12 veckor . Nu är...
Svar
2
· Visningar
961
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Förra helgen var vi på utställning i Danmark och som vanligt skötte hon sig som den primadonna hon är. Morrade när fel personer rörde...
Svar
2
· Visningar
893
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Katt Måste bara skriva av mig. Vår äldsta katt - 15 årig kastrerad hane försvann i fredags kväll! Han är en katt som aldrig går från gården...
Svar
7
· Visningar
1 448
Senast: ellipsis
·
Övr. Katt Vår ena katt är helt galen i chips,speciellt dillsmak...:) Varenda gång någon av oss tjuvsmaskar lite chips kommer hon rusande...
Svar
17
· Visningar
17 007
Senast: Boerperd
·
Övr. Katt Jag har annonser ute på en kull och det droppar in mail efter mail om hur söta de är och om jag kan sänka priset. Va?? Det känns...
Svar
5
· Visningar
1 235
Senast: gugge
·
Övr. Katt Det har dykt upp en katt i stallet sedan ett par månader, ingen som vet vems den är eller om den har ngt hem. Den är skygg men vi pratar...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 210
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Idag lämnade någon ett gäng kattungar i en kundvagn utanför affären här. Det är kallt och blåsigt till och från här idag. Katterna är...
Svar
4
· Visningar
1 117
Senast: eigollet
·
Övr. Katt Hej! Jag funderar på att skaffa en kattlucka till våran katt, eftersom hon inte gillar att kissa på lådan, och väcker oss kl 4 på...
Svar
4
· Visningar
1 212
Senast: tomtemoran
·
Rex
Övr. Katt Min o min sambos katt Rex. Här var han bara någon månad gammal :) Han är en väldigt tokig kisse må ja säga..
Svar
0
· Visningar
127
Senast: Akerman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • WE-tråden
  • Bildtråden

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp