Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Hejsan ska nog berätta lite nu om hur det är med min lilla dam eller stora dam kanske man ska säga hon är nu 4 år.Hon trivs bra hos min...
Svar
0
· Visningar
693
Senast: annie_cool
·
Övr. Katt Har en katt som ränner på våran tomt! Finns det något vi kan göra för att få bort den?
Svar
11
· Visningar
2 733
Övr. Katt Tänkte att vi kanske kan berätta lite "solskenshistorier" om våra djur =) En regnig kväll i början av höstas skulle jag och min...
Svar
19
· Visningar
2 178
Senast: Singoalla
·
Övr. Katt Tänkte kolla om det är farligt för en utekatt att ha halsband? Har hört att det kan va det då katten kan fastna i grenar, staket mm...
Svar
8
· Visningar
5 286
G
Övr. Katt Hej allihopa! Min kära flickvän vill mer än allt annat ha en katt (hon verkligen älskar djur), och jag tycker väll att det skulle... 2
Svar
27
· Visningar
4 240
Senast: Fnusan
·
Övr. Katt Min katt är en utomordentlig råttjägare. Han är ute flera timmar/dygn under det varmare halvåret och "jobbar" på sina marker. Nångång då...
Svar
1
· Visningar
764
Övr. Katt Jag vill köpa katt och jag tänker finns allgerivänlig katt i östermanland?:)
Svar
9
· Visningar
1 643
Senast: Kiraya
·
Övr. Katt Som rubriken säger. Jag undrar vad ni anser om när man ska/bör skaffa "ny" katt, eller som jag försöker se det, en till, det är ju...
Svar
4
· Visningar
1 483
Senast: Springer
·
Övr. Katt Såg på Animal Planet igår och då dök den här tuffingen upp i rutan! :D Lilla Yoda är alltså en liten hittekatt med en missbildning...
Svar
6
· Visningar
1 209
Senast: Micks
·
S
Övr. Katt Vad har ni för några katter? Vad heter de, vad är de för ras, hur gamla är de och vilken färg? :laugh: Jag har tre stycken. Två... 2 3
Svar
53
· Visningar
16 064
Senast: Grinchen
·
Övr. Katt Hon är så söt Princessan Irene :love::love:
Svar
3
· Visningar
1 193
Senast: Kiraya
·
Övr. Katt Yngsta katten, 9½ månad, har försvunnit :( Hon har varit borta sedan i torsdags och jag har letat överallt där en liten katt skulle...
Svar
13
· Visningar
3 292
Senast: Trix
·
Övr. Katt Min lilla Stiks som aldrig tröttnar på att hämta råttan:) http://www.youtube.com/watch?v=-sDwDgEY5Gs Nån mer som har en sån? bekvämt...
Svar
9
· Visningar
1 415
Senast: marshall
·
Övr. Katt Ta nu den här tråden med en nypa salt, det är ingenting jag planerar göra i verkligheten. Det är bara roligt att tänka sig tanken ;)...
Svar
16
· Visningar
4 313
Senast: monster1
·
Övr. Katt En av våra katter försvann igår runt lunchtid. Det är inte alls vanligt för henne att vara borta såhär länge, hon brukar aldrig vara...
Svar
7
· Visningar
988
Övr. Katt Vi har en okastrerad hankatt som springer här hemma på gården! Inte en aning om vems den är. Har vart här nåt år. Och kommer lite då...
Svar
1
· Visningar
2 298
Senast: cowgirl81
·
Övr. Katt Min birmahane fyllde 15 nyligen och börjar visa tydliga tecken på att han har blivit en ålderman. Han vill helst ligga inne i soffan och...
Svar
11
· Visningar
1 745
Senast: Tahari
·
Övr. Katt Vilket använder ni? Vilket är bäst eg?
Svar
4
· Visningar
927
Senast: Thek
·
E
Övr. Katt Idag på förmiddagen hittade jag en av våra kattungar hängandes i en solstol som stod lutad mot väggen på verandan(ihopfälld). Ena...
Svar
17
· Visningar
3 299
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Eftersom jag inte i dagsläget vill skriva vilken exakt "ras" jag pratar om så blir det ett lite luddigt inlägg. Den sk rasen är inte... 2
Svar
36
· Visningar
4 860
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka