Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag hade otur med min Birma-kull där de två hanarna föddes med defekter på baktassarna. Den ena har bara lindrigt hopväxta mittendynor...
Svar
10
· Visningar
2 823
Senast: Corax
·
H
Övr. Katt ÄR det någon som vet om dolda fel försäkringen följer med katten eller gäller den bara mellan uppfödare o kattungeköpare. (ja eller...
Svar
2
· Visningar
1 126
Senast: Malin L
·
C
Övr. Katt Hej Grannens katt står utanför min balkongdörr och klöser och gnäller, dagtid som kvällstid. Vill av någon anledning inte vara hemma...
Svar
2
· Visningar
5 290
Senast: tgd
·
Övr. Katt Efter att jag träffade min katt har jag aldrig trott att katter kan vara smarta, kan knappt komma ihåg alla underbara klantigheter min...
Svar
14
· Visningar
1 639
Senast: Asko
·
Övr. Katt Nu är det ett tag sedan som jag sålde min katt på prov till en person. Jag fick betalt och hon fick ta emot kattens alla handlingar...
Svar
7
· Visningar
1 829
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Är så glad och stolt över min nya tjejja :):love:
Svar
10
· Visningar
1 168
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt I somras tog vi in sex stycken vilda katter. Fyra kattungar och två vuxna katter, bl.a. mamman. Jag har tagit med mig två att...
Svar
3
· Visningar
907
Övr. Katt Ni som har nätat in era balkonger men INTE har tak eller annan balkong ovanför, kan ni visa hur ni gjort ? Vi ska flytta, och balkongen...
Svar
10
· Visningar
3 678
Senast: minimal
·
Övr. Katt Mina underbara katter fyller 9 år i år. Och detta är såklart underbart. Dom är både pigga och fräscha. Fångar massa möss osv. Men...
Svar
0
· Visningar
843
Senast: Aliide
·
Övr. Katt Aww, kolla vad söt :love: http://www.youtube.com/watch?v=SXpgvsllTgs&feature=related
Svar
1
· Visningar
904
Övr. Katt I maj är de möjligt att det flyttar in en MCO kille hos oss, troligtvis kommer det bli en rejäl kille då båda föräldrara är väldigt...
2
Svar
21
· Visningar
2 726
Senast: Shark
·
Övr. Katt Jag undrar om någon känner till om det är vanligt med avföringsproblem hos svanslösa katter? Detta handlar om en svanlös kattunge som är...
2
Svar
29
· Visningar
4 696
Senast: Tispe
·
Övr. Katt Ja, en mycket märklig fråga kanske...men varje gång jag rör vid eller klappar katten så får jag stötar från honom...både han och jag...
2
Svar
22
· Visningar
12 608
Senast: Sannec1993
·
Övr. Katt Här är vår bebis som kommer hem om två veckor :love: Det känns som en evighet dit. Vi ska försöka skaffa en kompis till honom så fort...
Svar
14
· Visningar
7 520
Senast: butterflys_kg
·
Övr. Katt Någon som har någon form av vatten fontän till era katter ? Har funderingar på att åka ut och köpa en sådan till mina 3 katter i...
2
Svar
23
· Visningar
4 399
Senast: Scorpan
·
Övr. Katt Jag vill ge mina katter både torrfoder och mjukmat. Har ni tips på vilka torrfoder som har högsta kötthalt??? Jag har innan köpt...
Svar
9
· Visningar
1 649
Senast: skjona
·
Övr. Katt Mamma har börjat tröttna på sin katt. Han är velpellen själv. Springer ut och in konstant om dagarna. Alltså ut, och sen ska han in...
Svar
7
· Visningar
1 385
Senast: KossaMu
·
S
Övr. Katt Hallå allihop, Jag har postat det här på några olika forum för att se om jag kan får några bra tips någonstans. Vi har nyligen...
Svar
4
· Visningar
1 903
Senast: Haukur
·
H
Övr. Katt Jag går hær och gråter allt som påminner mig om min katt.. Han fick tas bort idag, vet. sa att det var det riktiga:cry: Varfør skulle...
Svar
6
· Visningar
966
Senast: Hæst
·
Övr. Katt Hej, min första post i detta forum, skjut inte ner mig alltför hårt;) Jag och min sambo har länge funderat på att köpa en Maine Coon...
2 3
Svar
59
· Visningar
6 246
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp