Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Alltså vaccinerar man katten varannat år eller hur ser det ut där? Mvh
Svar
8
· Visningar
1 437
Senast: annibanni
·
Katthälsa Vilket är bäst tycker ni? Jag är inne på att min pappa kanske ska skaffa katt (kanske, bara om han blir bättre). Det är så att han bor i... 2
Svar
28
· Visningar
3 430
Senast: Micks
·
C
Katthälsa Hej! Då vi i en annan tråd kom in på min killes övervikt började jag fundera på om jag valt rätt foder. Bakgrund: * Perser/exotic...
Svar
15
· Visningar
1 327
Senast: ChristinA
·
Katthälsa Har 2 hankatter varav den ena måste fått någon ohyra på sig. han kliar sig inte men har fått fullt med sårskorpor, blivit mjällig och...
Svar
12
· Visningar
3 589
Senast: Zaria
·
Katthälsa Det vimlar ju av dessa trådar, nu vill jag berätta vad som hände oss. Katten som kom till oss pga den inte trivdes på det andra...
Svar
5
· Visningar
1 145
Katthälsa Blir smått chockad när jag läser på detta forum ibland och märker hur folk just när det gäller katter väljer att vänta, vänta och vänta...
Svar
17
· Visningar
2 160
Senast: cowgirl81
·
Katthälsa Nu skäms jag som en hund =/ Men nyss kom siameshanen (6 år gammal, tidigare frisk förutom enstaka spontana utbrott av vad som...
Svar
17
· Visningar
2 579
Senast: Alexandra_W
·
Katthälsa Har en honkatt som blivit jättedålig över natt. (veterinär ringd väntar på att de ska ringa upp) Åkte till skolan i morse då visa hon...
Svar
14
· Visningar
2 169
Senast: cowgirl81
·
Katthälsa Här hemma har katterna blivit galna..det pissas hejvilt..:crazy: Bakgrund. 3 katter 9,8 & 8 år. Kastrerade alla tre. Vi flyttade hit...
Svar
6
· Visningar
1 337
Senast: bengeten
·
Katthälsa Imorse släppte jag som vanligt ut ena kissen direkt på morgonen. Det var -9 grader, men herregud, de har ju päls tänkte jag! ;) Jag...
Svar
3
· Visningar
1 532
Senast: alice
·
Katthälsa Jag räddade en kattunge från stallet när den var ca 3 veckor gammal. Den övergavs av sin mamma så jag har fött upp den med flaska...
Svar
5
· Visningar
3 414
Senast: SandraM
·
Katthälsa En vän till mig har en katt som har så mycket klumpar att jag snart väntar på det kommer göra ont på stackaren. Hon har ringt...
Svar
5
· Visningar
9 754
Senast: cress
·
K
Katthälsa Läste lite i andra inlägg men hittar inget som stämmer bra in på min katt. Har en honkatt på cirka 2 år (inte riktigt säker då hon är...
Svar
5
· Visningar
1 134
Senast: Mitten
·
N
Katthälsa Förlåt för långt och rörigt inlägg - hoppas någon ändå kan förstå och ge någon typ av svar. För några veckor sedan lade jag märke...
Svar
12
· Visningar
9 049
Senast: NataliTM
·
C
Katthälsa Min katt är en 11 årig blandras mellan perser eller exotic och bondkatt. Han har kort och tät päls. På bakre delen av ryggen, från...
Svar
10
· Visningar
14 546
Senast: ChristinA
·
Katthälsa Katten upptäcktes för några dagar sedan halta kraftigt på ena bak, trippade på tån på det benet s a s. Vi lät honom vila några dagar för...
Svar
2
· Visningar
9 750
Senast: Zoya
·
Katthälsa För ngn dryg vecka sedan började vår katt kräkas väldigt häftigt. Han tappade även aptiten heltefter det. Vi följde vets råd att vänta...
Svar
9
· Visningar
1 161
Senast: Hobnob
·
Katthälsa På senaste tiden har min katt börjat göra illa sig hela tiden, han är utekatt och vi bor ganska centralt till, vilket har gjort hela...
Svar
3
· Visningar
1 068
Senast: Gravinda
·
Katthälsa En av våra hittekatter eller "jag kom hit och nu bor jag här katt" har haft kronisk snuva i snart fyra år, eller iallafall vad jag vet... 2
Svar
21
· Visningar
7 454
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa Igår gjorde jag rent min katthonas öron och kom på mig själv att,är det bra att göra rent kattens öron? Kan de få någon infektion? Hon...
Svar
4
· Visningar
4 667
Senast: Saril
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Shop to you drop, del 4
  • Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna