Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Jag har min katt (Manson) hos mamma då han trivs bättre där och har större utrymme att leka på, han blir liksom helt förbytt på alla...
Svar
19
· Visningar
2 158
Senast: gugge
·
Katthälsa Min älskade lilla Katja haltar :( Har ringt och rådfrågat Agrias vet. samt pratat med ett drös av kattkunniga människor och alla säger...
2
Svar
37
· Visningar
61 367
Senast: yvobos
·
Katthälsa Vilket kattsand fördrar ni? Sådant som klumpar sig, luktfritt, oparfymerat, ja, det finns ju en hel del olika sorters kattsand. Jag e ny...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
9 402
Senast: gugge
·
L
Katthälsa Jag letar efter ett fiskfritt torrfoder som inte är ALLTFÖR dyrt. mina bäbisar får just nu mjau tetra 1g/dag och Mjau föräldrafritt...
Svar
6
· Visningar
1 168
Senast: lundborg
·
Katthälsa Lillan envisas med att släpa in ekollon in i huset som hon sedan leker med hur många timmar som helst. Men tanken slog mig nyss, är...
Svar
3
· Visningar
1 006
Senast: Haukur
·
K
Katthälsa upptäckte för snart två månader sedan att pälsen var borta på min ena katts bakben. Det var inga sår eller svullnad, bara en stor yta...
Svar
1
· Visningar
1 035
Katthälsa Det kom över en natt. Jag måste kamma henne varje dag då hon är långhårig. Men över en natt har hon fått fullt med tover på ryggen och...
Svar
2
· Visningar
832
Senast: cowgirl81
·
Katthälsa En enkel fråga, hoppas jag! Jag har en kastrerad hane på 3 år som ska väga ca 4,5-4,8kg. Han äter främst mjau burkmat, men får lite...
Svar
2
· Visningar
1 530
Senast: Sol
·
Katthälsa http://www.expressen.se/Nyheter/1.1692892/opererade-kattunge-sjalv-kan-fa-fangelse Vad gör man i en sådan här situation? Jag blir...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 326
Senast: Sol
·
Katthälsa Jag köpte sist Olivers kattmat som många rekommenderar. Måste snart köpa ny kattmat men är tveksam till den, havre står ju som andra...
Svar
2
· Visningar
2 490
Senast: Jenny1
·
Katthälsa Just nu känner jag mig milt sagt lite upprörd, faktiskt... Läste just på en blogg (ej bukerelaterad öht) om en kvinna som sitter hemma...
Svar
16
· Visningar
7 475
Senast: Nisse
·
Katthälsa Vad har ni att säga om Sj*bogårdens foder? (Kattfoder framför allt...) Jag köpte en säck till mina kissar, men ena blev dålig i...
Svar
10
· Visningar
1 263
Senast: angelic-a
·
L
Katthälsa Har alltid haft katt när jag bott i Sverige och det har da varit utekatter, vilket jag tycker ar det enda rätta om det gar saklart. Nu...
Svar
3
· Visningar
1 054
Senast: Kajkan
·
Katthälsa ja, som rubriken låter? finns det ngn form av proteinfoder till katt? stallkatten är i väldigt dålig muskelkondition efter sin kull men...
Svar
16
· Visningar
1 802
Senast: TantEster
·
Katthälsa Denne stackare har nog bara åtta kvar. http://www.nzherald.co.nz/video/news/video.cfm?c_id=1501138&gal_cid=1501138&gallery_id=107212
Svar
3
· Visningar
880
Senast: yvobos
·
A
Katthälsa Hej! Jag undrar om det är någon som har erfarenhet av kattungar och därmed lite råd / tips / stöd. Jag och min kille plockade...
Svar
3
· Visningar
1 240
Senast: Vagis
·
S
Katthälsa Kan man ge magnecyl till en katt? Och i så fall hur mycket? Sambons katt har gjort illa benet i förrgår och har blivit bättre men...
Svar
3
· Visningar
2 707
Senast: Sannis
·
Katthälsa Har då beslutat att min katt ska få somna in för gott.. Men då det faktiskt är mitt första husdjur, som vi har haft måånga år, vet jag...
2
Svar
22
· Visningar
3 222
Senast: Heulwen
·
Katthälsa Jag har en femårig katt som kräks ibland och som tunnat ur, är annars i utmärkt skick, pigg, lekfull, blank och fin i pälsen och helt...
Svar
8
· Visningar
6 078
Senast: anhe
·
Katthälsa Han (kastrat född -97) har varit snörvlig och nysig någon vecka. Det togs blodprover, allt OK han röntgade lungorna, allt OK - men han...
Svar
16
· Visningar
1 429
Senast: OhNoez
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp