Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Mina katter har en efter en insjuknat i typ magsjuka. Först utekatten sen en kattunge och nu den andra och gamlingen (men han är hyfsat...
Svar
9
· Visningar
8 342
Senast: soffa
·
B
Katthälsa Jag har en liten innekatt, 1 år gammal, honkatt som är världens ljuvligaste. Nu har jag fått lite problem och undrar hur jag ska lösa...
Svar
3
· Visningar
1 278
Senast: bengeten
·
Katthälsa Samma dag som min ena kompis katt fick två kattungar (vars mamma dog - ni har kanske läst tråden) så fick en bekant fem kattungar. Fick...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 805
Senast: soffa
·
R
Katthälsa Brukar inte vara på det här forumet, så va snälla:) Till problemet; Vi "fick" en katt förra vintren, vi kan kalla han Misse här (...
Svar
15
· Visningar
3 377
Senast: TantEster
·
Katthälsa mitt kattägande har inte alls blivit speciellt bra tyvärr. Vet faktiskt inte alls hur fasen jag ska lösa detta, den ena katten blir...
Svar
15
· Visningar
1 484
Senast: Roofy
·
Katthälsa jag har två katter, en hane på ca 7 kg o en liten dam på 2-3 kg. funderingen gäller kattfröken. hon har alltid varit liten, nästan...
Svar
2
· Visningar
1 090
Senast: Sol
·
K
Katthälsa Hej alla! För några dagar sen fick jag avliva min älskling:cry:, en liten birmatjej på drygt ett år. Hon har sedan jag vaccinerade...
Svar
4
· Visningar
1 113
Senast: Mirre
·
Katthälsa Kan inte säga det på något annat sätt. Min lilla kisse bara ylar och ylar och ylar. Hon har inte löpt på hela sommaren och nu börjar hon...
2 3
Svar
48
· Visningar
9 216
Senast: KisseNova
·
Katthälsa Hej. Fick två kattungar i mitten av juli i år. Deras mamma lärde dem att gå på lådan hel själv. Så när dom var riktigt små, (precis...
Svar
5
· Visningar
1 049
Senast: bengeten
·
S
Katthälsa jag har förstått att man rekommenderar kastrering av honkatter från ca 8 mån. Vad är problemet med att göra det tidigare?
Svar
12
· Visningar
2 248
Senast: Majvi
·
Katthälsa Sessan (10 år gammal siameshona) har verkat snorig/förkyld i ett par veckor nu. Hon är pigg, glad, äter osv. Inga geggiga ögon. Men...
2
Svar
35
· Visningar
17 957
Senast: Heulwen
·
Katthälsa Numera är det 6 katter som bor hemma hos oss och då vi barfar hundarna så har vi även börjat fundera på om det går att barfa katterna...
Svar
1
· Visningar
1 051
Senast: Sol
·
Katthälsa Vår kattunge avmskades hos veterinären när han var 13 veckor. Ca en månad senare upptäckte vi att han fortfarande hade mask/fått mask på...
Svar
6
· Visningar
1 125
Katthälsa Våra vänner fick en av våra kattungar som då var 12 v. våra vänner har sedan tidigare en katt och en hund men när kattungen kom dit så...
Svar
2
· Visningar
873
Katthälsa Jag är ingen kattmänniska, och kommer aldrig att bli, men såhär är det. För en knapp månad sedan flyttade en vän in hit till mig, med...
Svar
11
· Visningar
1 702
Senast: Heulwen
·
Katthälsa Hej, nu är det så här att min 2 åriga hon katt har börjat skita och pissa utanför lådan och gör det nu istället i soffor, tvätt...
Svar
12
· Visningar
1 803
Senast: Majvi
·
A
Katthälsa Lämnat in min lilla kisse Luna idag på djursjukhuset :cry: Hon har varit trött och hängig flera dagar och inte ätit nåt. Dom ringde...
Svar
8
· Visningar
1 300
Senast: soffa
·
Katthälsa Min nya katt har ätit Royal Canin hos tidigare ägare och hon har en rätt hemsk andedräkt. Hon har bra tandstatus och inga inflammationer...
Svar
2
· Visningar
898
Senast: Corax
·
Katthälsa Jag har en fråga som jag vill ha svar på gärna ikväll.E lite orolig!:( Igår märkte jag på min katt, hona att hon blödde från sin...
Svar
7
· Visningar
19 592
A
Katthälsa Jag, sambon, hundarna och katterna flyttade till denna lägenhet på tredje våning i början av juli. Nu fick vi reda på att i november ska...
Svar
11
· Visningar
1 352
Senast: Atalantha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp