Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Jag har en femårig katt som kräks ibland och som tunnat ur, är annars i utmärkt skick, pigg, lekfull, blank och fin i pälsen och helt...
Svar
8
· Visningar
6 092
Senast: anhe
·
Katthälsa Han (kastrat född -97) har varit snörvlig och nysig någon vecka. Det togs blodprover, allt OK han röntgade lungorna, allt OK - men han...
Svar
16
· Visningar
1 430
Senast: OhNoez
·
Katthälsa Hur snabbt märker man på en katt om den blivit biten av en huggorm? :crazy: Tyko kom in med en nyss, ser inga bitmärken på honom men...
Svar
6
· Visningar
1 754
Katthälsa Vad ska man hålla koll på när det gäller fästingsjukdomar hos katt? Vilka symptom? Min ena är helt sanslös när det gäller att ha...
Svar
9
· Visningar
2 834
Senast: mul
·
Katthälsa förutom att katten hasar/åker kana.... (som jag antar de även kan göra om de har lös avföring) finns de andra "symtomer":crazy: tex...
Svar
3
· Visningar
5 435
Katthälsa Jag omhändertog för några veckor sedan en kattunge på uppskattningsvis 5-6veckor (allt skedde i samråd med vår veterinär). Kattungen har...
2
Svar
26
· Visningar
8 172
Senast: DrPepper
·
Katthälsa har en katt som jag tror har UVI, hon har kissat pölar men oftast på fel ställen. Hon har gått på lådan ibland. Jag var i kontakt med 2...
Svar
5
· Visningar
1 045
Senast: MonteRose
·
E
Katthälsa Ja, imorgon kapas kulorna på ena killen. Han kommer ha mycket att göra imorgon stackaren. Han fick inte äta på hela dagen (har det med...
Svar
5
· Visningar
832
Senast: Rumpnissen
·
Katthälsa Har tre katter här hemma.. Det började först att för några månader sedan hörde jag ena katten hosta lite. Lät som astmatisk hosta, slog...
Svar
13
· Visningar
5 551
Senast: MsLuna
·
Y
Katthälsa Jag är lite förvirrad kära vänner. Jag har en kisse på lite över ett år som är kastrerad. På sistone har han börjat med ett enligt mig...
Svar
2
· Visningar
727
Senast: Yess
·
H
Katthälsa Va hos vet. igår för att vacc. två av katterna. Nissan har varit ute mycket denna sommaren så jag har inte kunnat smörja hennes vita...
Svar
14
· Visningar
2 221
Senast: WildWilma
·
Z
Katthälsa Min gamla hankatt här hemma började för ett tag sedan tappa päls på magen plus att han har gått ner en hel del i vikt. Pälsen har börjat...
Svar
3
· Visningar
844
Katthälsa Tittar på Rapport och där visade de ett inslag från eländet efter tyfonen i Taiwan. Vilken förskräclig tragedi för alla drabbade men var...
2
Svar
21
· Visningar
2 155
Senast: Heulwen
·
T
Katthälsa Min katt fick ungar för 2 veckor sedan. Planerat, men de kom lite tidigt. Vi har fått stödmata de minsta. Kattmamman har varit flåsig...
Svar
14
· Visningar
4 718
Senast: bengeten
·
M
Katthälsa Jag har en udnerbar siames hane som heter Arthur, och han är bara totalt underbar coh trygg etc. men vi var på semester en vecka en...
Svar
3
· Visningar
806
Senast: -moa-
·
Katthälsa Min helvita kattunge på 18v har blivit svart :(. Min sambo har börjat renoverat kaminen vi har i vardagsrummet och då blir det enormt...
Svar
10
· Visningar
7 663
Senast: Limelight
·
Katthälsa Våran ena kisse var ute på koppelpromenad i våran trädgård. Där lekte han och fångade insekter som vanligt. 30 minuter efter att vi...
Svar
4
· Visningar
1 054
Senast: R8n
·
Katthälsa Hittade en skadad katt på uppfarten. Vid första anblicken såg den död ut, skitig och med ett dussin flugor sittande på den. Vid en...
Svar
11
· Visningar
1 210
Senast: Sasse
·
Katthälsa Den 14 september skulle hon fyllt 19 år. Hon är den som levt längst tid tillsammans med mig. Hon har både FORL och giftstruma och det...
Svar
8
· Visningar
1 329
T
Katthälsa När ska kattungar avmaskas och med vad? Mamman är ute varje dag.
Svar
1
· Visningar
846
Senast: Harvester
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp