Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Jag har fått tid hos veterinär imorgon em. Katten är 14 år och har varit både vildkatt, utekatt och nu innekatt. Han har varit ganska...
Svar
1
· Visningar
2 943
Senast: Sol
·
Katthälsa Fick detta som preliminärt provsvar på katten odlingen har pågåt i 1 v å 1 dag nu: Mykologisk undersökning Hår Odling, preliminärt...
Svar
7
· Visningar
1 542
Katthälsa I december tog jag han om en 7årig abessinierhona som hade haft det lite tufft. I mellandagarna kastrerades hon (hade bara gått på...
Svar
3
· Visningar
3 013
Senast: Sol
·
Katthälsa Gosade lite med min annars så ogosiga katt idag och märkte att hon inte hade den fräschaste andedräkten. Hittade det här: Inte...
Svar
3
· Visningar
1 530
Övr. Katt Nu och jag har sambon äntligen bestämt oss för att skaffa katt! Ras är vi dock ännu lite osäkra på, har kollat runt en del men det...
2
Svar
30
· Visningar
6 162
Senast: Stjaerna
·
Övr. Katt Hejsan gott folk, premiär för mitt första inlägg! ;) Verkar dock vara kanontrevliga forum här, så detta blir nog fint! :) Min...
Svar
4
· Visningar
1 820
Senast: sintra
·
Katthälsa Hjälp! Jag håller på att gå vilse i kattfoderdjungeln :crazy: Min lilla Alice är nu åtta månader (:eek:) och kastrerad så jag tänkte...
2 3
Svar
43
· Visningar
12 433
Katthälsa Jag varnar för ett långt inlägg, men skulle behöva lite tips och råd från er om vad det kan bero på och vad jag kan göra åt det. Jag...
Svar
6
· Visningar
2 953
Senast: Beckie
·
Övr. Katt Att ha en plastback som kattlåda? Bilden lånad Min katt sprätter nått så extremt utanför lådan, har haft en med huv senaste...
2
Svar
23
· Visningar
4 911
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Katt Kattskrället kommer in med leva de mus tappar bort den och går och lägger sig :meh: blir jag (igen!!) Som får gå på musjakt :banghead:
Svar
11
· Visningar
1 888
Senast: Kilauea
·
Övr. Katt Sambon och jag hade varsin katt när vi träffades. Sambons katt är en kastrerad hane på 6 år och min är en kastrerad hona på 7 år. Vi...
Svar
9
· Visningar
1 595
Senast: mandalaki
·
Katthälsa jag har två ragdolls. Den ena har just nu helt gräslig päls. Hon får dreadlocks under magen och det spelar ingen roll hur mycket jag...
Svar
4
· Visningar
2 085
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Jag har blivit jätte sugen på att skaffa en till katt nu när jag kommer flytta till en större lägenhet :) Jag är hemskt sugen på en...
Svar
9
· Visningar
1 209
Senast: Piek
·
Katthälsa Jag och katten skall inom två månader flytta ca 150 mil (från södra till norra delen av Sverige) :) Hur är det "skonsammaste" sättet att...
Svar
13
· Visningar
1 406
Senast: Piek
·
Katthälsa Ungkatten min kom in idag med bajs fulla baken så jag stoppar han i badkaret för å tvätta han. Då upptäcker jag till min stora...
Svar
3
· Visningar
879
Senast: MonteRose
·
Katthälsa Min katt har under flera år haft problem med öronen. Han har vid flera tillfällen fått örondroppar och det har blivit bättre men sen...
Svar
8
· Visningar
6 952
Katthälsa Möjligen det mest fruktade ämnet bland kattägare ... :eek: Skämt åsido (eller inte?), så har jag funderat över detta. Har använt en...
2
Svar
29
· Visningar
10 424
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Katt Har tidigare lagt upp en tråd om kattraser som kan tänkas passa mig och sambon. Nu är vi igång och letar kattunge, men ras är inte helt...
Svar
5
· Visningar
1 024
Senast: bengeten
·
Katthälsa Nu är alla prover klara och det visade sig att min katt är allergisk för i princip allting.Ska stå på en låg dos kortison och äta...
Svar
3
· Visningar
676
Senast: Tassetass
·
Övr. Katt Ja det blir väl vår snart, och således dags att fortsätta med kattburen! Byggde i höstas, funtar på att ev måla träet vitt, sen ska det...
Svar
5
· Visningar
2 069
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29
  • Resultat på HD-röntgen

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp