Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag har nättat in balkongen så katten kan få vara ute utan att jag behöver känna mig orolig för att han ska kunna hoppa ut. Men har kan...
Svar
2
· Visningar
543
Katthälsa hej alla! skulle verkligen behöva hjälp med vår katt, man kan säga att hon pissat i det blå skåpet för sista gången. såhär e det. jag...
Svar
7
· Visningar
1 121
Senast: Boj
·
Katthälsa Min ena stallkatt, kastrerad hane ca 12 år, har fått diagnos överaktiv sköldkörtel (blodprov). Ska nu få Felimazole morgon och kväll...
Svar
4
· Visningar
1 382
Senast: Mollgan
·
Katthälsa Min katt (5 månader) har börjat sitta i duschen ofta och titta mot duschsilen. Varför? Kan hon ha hört något där i? (RÅTTOR!?)...
Svar
10
· Visningar
3 405
Senast: smedsussie
·
Övr. Katt Hej! Jag ska till sist ta tag i det här med att skaffa ett stamnamn till mitt blivande (förhoppningsvis) katteri. Jag får sådan ångest...
2
Svar
38
· Visningar
3 086
Senast: Marty
·
Katthälsa Hej! Jag köpte häromdagen ett s.k dofthalsband (citronella) till katt, som ska motverka fästingar. Kom sedan att tänka på att citronella...
Svar
1
· Visningar
1 535
Senast: em-pirre
·
Katthälsa Nu har jag börjat märka att Minimannens päls börjar bli dålig igen (främst på svansen men "klättrar" framåt). Det är tredje våren det...
Svar
1
· Visningar
581
Senast: Sorbe
·
Katthälsa Jag vill köpa katt men personalar allergi mot bondkatter och norsk skogskatter. Jag vill ha pälskatt. har ni tips åt mig?
2
Svar
27
· Visningar
2 756
Senast: Concett
·
Övr. Katt Kattplågare i farten i Sandviken utanför Gävle. Någon som plågar katter med vad som tros vara gasbrännare, en katt kom hem med...
Svar
1
· Visningar
456
Senast: Asko
·
Katthälsa Våra katter gillar att använda våran lilla köksträdgård till toalett. I den vanliga rabatten gör det inte så mycket men inte så fräscht...
Svar
1
· Visningar
859
Senast: Sol
·
Katthälsa Är det en hona eller hane på bilderna? Inte lätt att säga förstås men om ni skulle våga er på en gissning. Tyvärr är katten så skygg...
Svar
2
· Visningar
696
Senast: Inte_Ung
·
Katthälsa Min katt har det senaste halvåret varit mjällig i pälsen. Det är enbart vid bakre delen av ryggen och i övrigt är pälsen mjuk och...
Svar
1
· Visningar
1 395
Katthälsa Kollar efter en omplaceringskatt då jag vill ha en äldre. Har ev hittat en birma på 3 år. En kastrat. Nu till min fråga. Kan en katt...
2
Svar
20
· Visningar
2 003
Senast: TryMe
·
Övr. Katt Fick höra att Mush släppt färskfoder för katt i dagarna. Låter utmärkt tycker jag och hade gärna provat om möjlighet funnits. Nu går...
2
Svar
22
· Visningar
3 593
Senast: gul_zebra
·
Katthälsa Finns det något fungerande fästingmedel till katter som inte inkluderar något av detta? Har tidigare haft fronline på katterna men nu...
Svar
1
· Visningar
781
Senast: Red_Chili
·
Katthälsa Efter att ha gett upp tanken med påskris på bordet börjar jag nu överge påskris på oåtkomlig (men synlig) hylla också... Katten Mini är...
Svar
6
· Visningar
1 445
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Hur ofta borstar ni era katters tänder? Vi försöker iallafall komma ihåg de minst ett par gånger i veckan. Den ena får en annan grej...
Svar
11
· Visningar
1 186
Senast: Red_Chili
·
Övr. Katt Jag har haft katt och varit arbetspendlare många år och det har gått bra. Nu har jag en granne som har ett hundpensionat och dom är...
Svar
7
· Visningar
1 205
Senast: Skjøldur
·
Svar
0
· Visningar
171
Senast: gul_zebra
·
Katthälsa Lördags jag har förlora min katt heter Olle. Han har brutit bakben och han är 15 år gammal. så olle får somna in i strömholm djursjukhus.:(
Svar
6
· Visningar
720
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Köpa hus
  • 🥂 VALBORG 🍾

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp