Bukefalos 28 år!

Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Fick höra att Mush släppt färskfoder för katt i dagarna. Låter utmärkt tycker jag och hade gärna provat om möjlighet funnits. Nu går...
2
Svar
22
· Visningar
3 621
Senast: gul_zebra
·
Katthälsa Finns det något fungerande fästingmedel till katter som inte inkluderar något av detta? Har tidigare haft fronline på katterna men nu...
Svar
1
· Visningar
787
Senast: Red_Chili
·
Katthälsa Efter att ha gett upp tanken med påskris på bordet börjar jag nu överge påskris på oåtkomlig (men synlig) hylla också... Katten Mini är...
Svar
6
· Visningar
1 456
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Hur ofta borstar ni era katters tänder? Vi försöker iallafall komma ihåg de minst ett par gånger i veckan. Den ena får en annan grej...
Svar
11
· Visningar
1 193
Senast: Red_Chili
·
Övr. Katt Jag har haft katt och varit arbetspendlare många år och det har gått bra. Nu har jag en granne som har ett hundpensionat och dom är...
Svar
7
· Visningar
1 209
Senast: Skjøldur
·
Svar
0
· Visningar
172
Senast: gul_zebra
·
Katthälsa Lördags jag har förlora min katt heter Olle. Han har brutit bakben och han är 15 år gammal. så olle får somna in i strömholm djursjukhus.:(
Svar
6
· Visningar
722
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Har sökt överallt men hittar ingen rasklubb för sphynx? Var hittar man annonser osv, förutom blocket osv? Finns knappt något utbud...
Svar
6
· Visningar
1 566
Senast: Sol
·
Katthälsa Vår katt har bandmask upptäckte jag i tisdags när jag såg platta risgryn kring rumpan. Han avmaskades på kvällen. Nu till min fråga...
Svar
2
· Visningar
10 832
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Hon har varit borta sen typ 11 idag, letat, ropat och lockat utan resultat. Polisanmält, satt upp lappa här och där. Och försökt att...
2
Svar
31
· Visningar
2 970
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt Hjälper luftrenare om man är kattallegiker? Någon som har en och kan berätta? :)
Svar
3
· Visningar
1 264
Senast: gugge
·
Övr. Katt Halloj! Jag ger mina 2 kisar i stort sett fri tillgång på blötmat. Ger Icas då katterna föredrar detta framför Mjau. Går egentligen...
Svar
16
· Visningar
4 558
Övr. Katt har en katt som tycker väldigt mycket om sitt klösträd, har en liten modell med hus nederst, sen 2 avsatser och ett litet rör. strax...
2
Svar
30
· Visningar
3 574
Senast: Xoya
·
Övr. Katt Har 3 kastrerade hankatter på 6 o 3 år. Den ena 3åringen har jag nappat upp sen den kom med sina 3 syskon när de var ca 3 veckor gamla...
Svar
2
· Visningar
717
Senast: Sol
·
Övr. Katt Har en honkatt och en hankatt, båda kastrerade på 2 respektive 3 år. Vi har haft båda sen de var kattungar, men honkatten föddes upp på...
Svar
3
· Visningar
1 433
Senast: Cornelia
·
Katthälsa hej, jag har en hann katt på 5 år, de har blivit som så under dagen att han sitter och slickar sig på mellan benen brevid lådan. och så...
Svar
9
· Visningar
1 594
Senast: Luleå
·
Övr. Katt Jag besökte just SVERAK's hemsida för första gången på evigheter och upptäckte där "privatägda"? Kattklubbar. På utsidan (fortfarande på...
Svar
5
· Visningar
1 282
Senast: Sorbe
·
Katthälsa Jag har en katt på ca 9 månader. Igår när han kom in så la jag märke till att han hade något på svansen när jag kände på den, men tänkte...
Svar
4
· Visningar
5 143
Senast: Whiteangel
·
Övr. Katt Ja, jag tror jag har koll på svaret men frågar ifall jag har fel - visst lär Litter Lifter kunna användas till Tigerino va? Eller är...
Svar
5
· Visningar
1 035
Senast: Sorbe
·
Katthälsa Har en Bonnkatt hemma, som alltid varit väldigt smal hon är 6 år nu. Steriliserad och genomgången av veterinär. Som inte hittar något...
Svar
15
· Visningar
1 809
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp