Bukefalos 28 år!

Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Har tidigare lagt upp en tråd om kattraser som kan tänkas passa mig och sambon. Nu är vi igång och letar kattunge, men ras är inte helt...
Svar
5
· Visningar
1 024
Senast: bengeten
·
Katthälsa Nu är alla prover klara och det visade sig att min katt är allergisk för i princip allting.Ska stå på en låg dos kortison och äta...
Svar
3
· Visningar
684
Senast: Tassetass
·
Övr. Katt Ja det blir väl vår snart, och således dags att fortsätta med kattburen! Byggde i höstas, funtar på att ev måla träet vitt, sen ska det...
Svar
5
· Visningar
2 069
Senast: gul_zebra
·
Katthälsa Har googlat lite men provar här och ser om man blir klokare . Det är så att min katt på 5 år har börjat äta på både strumpor...
Svar
2
· Visningar
737
Senast: Anyo
·
Övr. Katt Starta en sådan här tråd också :p Jag är på jakt efter en stor kattlåda med huv. Jag söker en låda som kan öppnas upp framtill och...
Svar
7
· Visningar
2 299
Senast: Pudlan
·
Övr. Katt Jag vill så otroligt gärna ha en cornish rex. Men jag vill inte ha en strikt innekatt, utan vill ge katten möjlighet att gå in och ut...
2
Svar
23
· Visningar
6 984
Senast: Thera
·
Övr. Katt Vi har en mycket social och kelig kastrerad hankatt på 5 år, som min sambo just nu håller på att bli vansinnig på. Han ska alltid upp i...
Svar
1
· Visningar
1 890
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Ni som har uppfödning av katt, raskatt som bondkatt, hur intresserade är ni om vart era avkommor "tar vägen"? Det jag tänker på är...
Svar
7
· Visningar
1 173
Senast: Zarro
·
Katthälsa Jag och min sambo har blivit med två söta och underbara små jamare. Vi vill båda ha dem men vi är inte riktigt överens om hur...
Svar
5
· Visningar
3 275
Katthälsa Hallå alla kattfantaster :D Nu är det så att min älskade katt äntligen ska flytta ner till mig, han har bott med min mamma i...
Svar
9
· Visningar
8 751
Senast: Rufss
·
Övr. Katt Gammelkattan har för varje år blivit hårigare och hårigare, och nu har tovorna redan börjat komma fast de brukar dyka upp runt mars...
Svar
15
· Visningar
7 420
Katthälsa Nästa vecka är det dax för flytt, jättekul enligt mig. Pest och pina enligt ena katten. Hon får nämligen fullständig panik när hon åker...
Svar
3
· Visningar
5 797
Senast: pajaztar
·
Katthälsa Rävens dvärgbandmask har hittats i en sork i Gnesta. Jag tänker nu avmaska katterna noga mot bandmask. De som är inne är inga...
Svar
6
· Visningar
876
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Katt Finns det någon härinne som har erfarenhet av rasen? :) Har läst på lite på internet och det verkar vara en sällskaplig och intelligent...
Svar
2
· Visningar
1 241
Senast: Ottilia
·
Övr. Katt Jag blir vansinnig. Min katt har under de senaste dagarna börjat bli alltmer rastlös under kvällarna och framförallt morgnarna. Jag har...
Svar
8
· Visningar
5 973
Senast: Darkie
·
Övr. Katt Tycker synd om dem men de kanske borde tänkt på att märka sin katt på något sätt. Lätt att säga i efterhand...
2
Svar
31
· Visningar
5 563
Senast: Mynta2
·
Övr. Katt Undrar lite varför min katt dyker om att vara på nattduksbordet när jag har gått å lagt mig. Han är aldrig där om dagarna. Utan bara när...
Svar
8
· Visningar
1 023
Övr. Katt 2 av 3 katter är HELA tiden uppe och rotar runt på diskbänken och i diskhon. Står där ingen disk ska dom ändå upp och rota och härja...
Svar
16
· Visningar
2 313
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Vår ena katt har varit borta några dagar. Vi har ägt honom i drygt 1 1/2 år. Han är den enda av våra katter som är utekatt, fast han...
Svar
19
· Visningar
1 848
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Jag vet att det ær vanligast att man læmnar sin hona hemma hos hanen men det passade inte hankattsægaren så dærfør lånade jag hem honom...
Svar
9
· Visningar
1 851
Senast: bengeten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp