Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Har aldrig lyckats träffa någon, och funderar på att skaffa en. Nån som har erfarenhet av hur de är i temperamentet? Har försökt...
Svar
18
· Visningar
3 160
Senast: Sasse
·
Övr. Katt Sista augusti tog jag emot en omplaceringskatt. En Helig Birma på snart 8 år. Hon har FORL och har fått dra ut en del tänder så hon...
2 3
Svar
53
· Visningar
19 465
Övr. Katt Jag går snart i taket! Letar efter en luktfri (inte tvunget parfymfri men så det inte stinker), klumpbildande och framför allt dammfri...
Svar
11
· Visningar
1 568
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Ja, som rubriken lyder - vad ger ni för mat till era nakenfisar? Har nyligen fått hem en ettårig hankatt och är lite osäker på vad...
Svar
10
· Visningar
8 248
Senast: Lycanthrope
·
Katthälsa Min lillkisse ligger inne på Slöinge sen i lördags då hon inte äter. :( Veterinären hittar inget fel på henne, alla prover är bra...
2
Svar
22
· Visningar
13 257
Senast: Kratus
·
Katthälsa Jag tog med mig stallkatten hem igår. Hon har blivit så tunn, bara skinn och ben nästan.. Så hon får bo hemma hos oss ett tag, tills...
2
Svar
29
· Visningar
4 511
Senast: sthu
·
Katthälsa Såg på en sida om en som sa att några katter bara såldes till en som hade läst djurskyddslagarna och detta innebar att katten skulle bo...
2
Svar
21
· Visningar
3 340
Senast: Ioxia
·
Övr. Katt Jag har egentligen inga planer på att skaffa katt varken idag eller på ett bra tag framöver, men har ett stort intresse för alla typer...
Svar
2
· Visningar
2 271
Senast: Ioxia
·
Övr. Katt Hej! Jag har lite akut tagit emot en kastrerad hankatt av en kompis vars dotter har blivit allergisk. Han är jättekelig och snäll och...
Svar
6
· Visningar
1 427
Senast: sten
·
Övr. Katt Går det att ha halsband på en långhårig katt? Jag är ingen kattmänniska egentligen men har varit tvungen att skaffa stallkatt(hellre...
Svar
7
· Visningar
4 397
Senast: kvandi
·
Övr. Katt Hittade denna annons här på Buke. http://www.bukefalos.com/annons/details.php?id=9761 Men Serval, är inte det en vildkatt som inte...
Svar
2
· Visningar
922
Senast: Got2Be
·
Övr. Katt Igår sändes "Kattens hemliga vägar" på SVT och den går att se i 6 dagar till på SVTplay. LÄNK Jag kan varmt rekommendera den, det...
Svar
10
· Visningar
1 795
Senast: Ruben
·
Katthälsa Min ena katt var hos vet förra Onsdagen för att fixa lite med tänderna. Efter dett så har hon hostat och rosslat. Rosslet försvann och...
Svar
0
· Visningar
1 083
Senast: _Maria_
·
Övr. Katt Just nu sitter jag i en situation i livet att katt snart inte längre är ett alternativ, troligtvis är det så i alla fall. Som tur är har...
Svar
7
· Visningar
4 011
Senast: Lyrisk
·
Katthälsa Görs det fortfarande, eller är det chip som gäller nuförtiden?
Svar
18
· Visningar
2 052
Senast: moiran
·
Katthälsa För 1,5 vecka sen började varan katt (kasterad hankatt, blir 8 ar iar) fa ont i magen, han var gasig och verkade besvärad. Lite lös i...
Svar
15
· Visningar
1 803
Senast: Lavine
·
Katthälsa Ja katten ahde tydligen ringorm, fick recept på shampo och tabletter men kan man köpa saneringsmedel på apoteket också? Eller vart köper...
Svar
0
· Visningar
823
Övr. Katt Jag har funderat på detta ett tag och tänkte att ni kanske kan hjälpa mig att bolla lite tankar! Jag köpte min katt Charlie från ett...
Svar
10
· Visningar
1 711
Senast: Bufera
·
Katthälsa En av vårt kattsyskonpar har bajsproblem. Han kan ibland vara lite dålig i magen, ibland lite för hård och ibland lös. Men inte till...
Svar
3
· Visningar
1 136
Senast: moiran
·
Katthälsa Jag har bara haft min katt sedan november, så jag har inte supermycket att jämföra med, men jag tycker hon har blivit märkbart galnare...
Svar
2
· Visningar
1 047
Senast: AVB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp