Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

K
Övr. Katt har en katt som löpte för ca 4 v sen,köpte henne för ca 7-8 v sen.hennes mage är hård o står ut på sidorna,hon ska alltså vara i v 4 men...
Svar
1
· Visningar
2 046
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Om man inte är intresserad av avel eller utställning är det då onödigt att köpa en raskatt för dyra pengar än att få en bondkatt från... 2
Svar
30
· Visningar
5 598
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Katt I början av januari sprang en av mina katter bort, liten tjej på bara 6 månader.. Var jättekonstigt alltihop då hon i princip aldrig...
Svar
16
· Visningar
2 206
Senast: Inte_Ung
·
Katthälsa Idag har inte varit en bra dag. Min älskade katt (hankatt på 2.5 år) fick konstiga "anfall" två gånger. De yttrade sig genom att han...
Svar
9
· Visningar
1 192
Senast: purity_666
·
Övr. Katt Kan en uppfödare dela en hona med en icke uppfödare? Eller är det svårare när det är en hona.. Är det skillnad vars honan bor? får...
Svar
3
· Visningar
935
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jag har en 4,5årig(?) hittekatt här hemma som är mycket älskad av familj och vänner. Hon är vacker och har mycket len päls (till och med... 2
Svar
31
· Visningar
17 451
Senast: bengeten
·
Övr. Katt I en hyresrätt, måste hyresvärden tillfrågas innan hyresgästen nätar in balkongen? Förutsatt att hyresvärden vet om och godkänner att...
Svar
2
· Visningar
1 405
·
Övr. Katt Jag är lite sugen på denna ras. De verkar så mysiga :love: Nu är det så att jag har sett en annons om kattungar av denna ras...
Svar
7
· Visningar
2 734
Senast: bengeten
·
K
Övr. Katt undrar om det första tecknet hos dräktig katt jämt är hallontuttar.har en som löpte för ca 3 v sen.ej fått annan färg men istället för...
Svar
1
· Visningar
2 688
Senast: Joyride
·
Övr. Katt Katten har svårt för när man håller fast henne, och det är precis vad jag måste göra för att få i henne tabletten. Första försöket...
Svar
18
· Visningar
1 652
Senast: Marvin
·
Katthälsa Min kära mor har en katt som äter dåligt och alltid har varit lite tunn. Dock helt ok i pälsen, men skiter ganska mycket framförallt i...
Svar
4
· Visningar
1 080
·
Övr. Katt Ja, sådana stöter man ju på emellanåt, tyvärr.. Såg denna motivering på en katthona till salu idag: Gahhhhhhhhhh :eek: :mad: :eek:
Svar
12
· Visningar
1 333
Senast: cili
·
Övr. Katt I måndags kväll hämtade jag hem 4 kattungar. Samtliga hade några dagar tidigare hämtats upp från ett "hem" där de strök runt med massor... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 696
Senast: MsLuna
·
Övr. Katt Vad har denna ras för sjukdomar eller andra vanliga problem? Övrigt att säga om rasen? Temperament/egna erfarenheter? Hur svårskött är...
Svar
2
· Visningar
2 979
·
Katthälsa Lite långt inlägg, men hoppas att ni läser. Det kom upp en tjej med en kattunge som inte hade ngt hem, vi vet inte hur gammal den e...
Svar
4
· Visningar
1 040
·
Katthälsa 1. Har en hankatt på 5 månader och undrar nu när den bästa tiden att kastrera honom är? Har hört så mkt olika... 2. Min katthona som...
Svar
4
· Visningar
1 285
Senast: Tindrus
·
Övr. Katt Hej! Jag håller på med abessinier uppfödning och har för närvarande 2 fertila honor och en kastrathane här hemma. Eftersom stammen inte...
Svar
4
· Visningar
2 696
Senast: Puttis
·
Katthälsa Jag äger en 7 år gammal kastrerad hankatt. Katten bor hemma hos mina föräldrar sedan flera år tillbaka för att han trivs bäst där...
Svar
4
· Visningar
1 166
Senast: Kivina
·
Övr. Katt Kan en liten kattunge sitta I en bur en dag utan att ”lida”? Vi har ju som sagt tagit in en liten svanslös halvvild kattunge som är...
Svar
11
· Visningar
1 041
Senast: Megs
·
K
Övr. Katt om en siames hona med alltså blå ögon parar sig med en annan katt utan blå ögon.kan då ungarna ärva hennes blå ögon:)
Svar
5
· Visningar
1 678
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka