Bukefalos 28 år!

Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

A
Övr. Katt Kan man redan se att tuttarna är röd/rosa efter parningt? Nu till helgen som kommer har det gått 3 veckor. Kollade lite nu och de ser...
2
Svar
32
· Visningar
2 157
Senast: adore
·
S
  • Låst
Övr. Katt Är inte så duktig på engelska. Men är det lika vidrigt som jag tror? D.v.s. Katter uppfödda i flaskor. De ska få muskelavslappnande...
Svar
15
· Visningar
5 236
Senast: adore
·
Övr. Katt Kan man ställa ut en blandras katt som e registrerad i SWERAK?
Svar
4
· Visningar
1 122
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Min hya hyresvärd hade ett ärende in i mitt hus idag, och skickade sedan ett PM om att allt var klart (sotning). Så skrev hon också att...
Svar
3
· Visningar
940
Senast: elbereth
·
Övr. Katt Nu har jag antligen lyckats fa en nagotsanar bra bild pa Cleo sa nu kanske vi kan komma fram till vad hon ar: Cleo Kika garna pa de...
Svar
16
· Visningar
1 096
Senast: loveponies
·
Övr. Katt Jag undrar om det är någon som har någon uppfattning/tabell om hur stora kattungar blir som vuxna? Min ena ungkatt är nämligen otroligt...
Svar
10
· Visningar
1 010
Senast: elbereth
·
A
Övr. Katt En kollega till mig har problem med sin 6 månader gamla hankatt. Han vill inte äta sedan helgen, oavsett vad han blir erbjuden för mat...
Svar
1
· Visningar
1 166
Senast: Icebabe_1
·
Övr. Katt Vad fort det gick ! Tack loveponies :bow: och rallebralle :bow:! Fast jag byter på den lila och den blåvita flickan. Lila hona...
2 3
Svar
57
· Visningar
2 899
Senast: Xeline
·
K
Övr. Katt Bortskämda skitunge!! >;) Snuttis låg och sov i min säng, och jag tänkte krypa ner och lägga mig bredvid och titta på hoppningen på TV...
Svar
6
· Visningar
1 131
Senast: zask
·
Övr. Katt Nån av bebbarna kurrade för första gången igår, det lät så himla charmig !! Som en pyttepytteliten moppe. Dom börjar trampa när dom äter...
Svar
3
· Visningar
970
Senast: bananabambi
·
A
Övr. Katt Har ni det?? Jag hade just duschat och stog i bara handuk böjd över handfatet vid badrumsspegeln och tog bort ovälkommna hår i...
Svar
4
· Visningar
1 521
Senast: Rallebralle
·
R
Övr. Katt hiva fram nånting som er katt/katter har gjort som varit riktigt pinsamt. :D Jag har två : När mina svärföräldrar skulle vara kattvakt...
Svar
12
· Visningar
1 049
Senast: zask
·
P
Övr. Katt Jag undrar om någon vet vad som kan vara fel med min 5 åriga hankatt... Han har en förskräcklig hosta, den låter jätte hemskt. han är...
Svar
3
· Visningar
871
Senast: pluttsara
·
Övr. Katt Jag undrar om någon har erfarenhet av en katt som spyr regelbundet. :confused: Min kisse har den senaste veckan/två veckorna börjat...
Svar
11
· Visningar
994
Senast: Icebabe_1
·
T
Övr. Katt Ringde akut igår kväll ville komma in med sjuk katt som sedan 1 vecka tillbaka kan äta. Igår slutade hon även att dricka samt blev...
Svar
14
· Visningar
2 049
Senast: Znozan
·
B
Övr. Katt hej, våran katt har spytt upp mask som ser ut som spagetti..vi hittade även en annan spya som innehöll mindre 5-10 centimeters maskar...
Svar
7
· Visningar
1 183
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Katt ..som jag borde veta svaret på. Hur många spenar har en honkatt egentligen? :o Jag kan bara känna 6 st på Sammi, men har de verkligen...
Svar
3
· Visningar
838
Senast: Rallebralle
·
Övr. Katt nyss och allt var mitt fel. Jag släppte ner henne för nära ungarna och hon fräste och Yoga reagerade blixtsnabbt. Så nu är jag...
Svar
17
· Visningar
1 246
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt jag har en röd sopsäck på golvet som det är lite hästsaker i.. katten älskar den och tycker den påsen är underbar.. han brukar hoppa på...
Svar
2
· Visningar
817
Senast: adore
·
Övr. Katt På mina älsklingar! :love: Kan ni hjälpa mig att välja ut två av de bästa av de här bilderna? En på Bosse och en på Semlan. Här...
Svar
3
· Visningar
802
Senast: adore
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp