Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

B
Övr. Katt Min katt på 8mån har fått en släng av diarre. Upptäckte det imorse när hon kom upp till mig i sängen för att gosa att hon luktade, vid...
Svar
3
· Visningar
968
Senast: **BORTTAGEN**
·
M
Övr. Katt Igår när jag kom hem från stallet betedde sig min honkatt jättekonstigt, hon vågade inte gå in i vardagrummet å var jätterädd för allt...
Svar
7
· Visningar
2 925
Senast: Stoppard
·
Övr. Katt dessa katter är juh bara helt underbara.. en kompis har 3 stycken mamma pappa å dotter. dock är pappan kastrerad nu. han är STOR.. väger...
Svar
5
· Visningar
942
Senast: **BORTTAGEN**
·
R
Övr. Katt Jaha...nu har jag hämtat ociblandisarna från syrran ,det är fyra stycken. skitsöta är de... :smirk: o så harjag en sorrelbrutta här på...
Svar
5
· Visningar
910
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Saxat från SkrattNet (Ni har nog sett den förr... men kul är den!) Att slå in en present med hjälp av din katt: 1. Gör i ordning...
Svar
10
· Visningar
2 184
Senast: sweep
·
I
Övr. Katt jag vaknade i morse med ett högt KRASJ,och jag tänkte nä,inte igjen,( hon har vältat så många blommor) jag kastade mig upp av sängen,och...
Svar
1
· Visningar
935
Senast: adore
·
Övr. Katt min katt trampar inte.. så där som dom gör när dom ska lägga sig.. och när dom tycker det är skönt.. varför trampar han inte
Svar
10
· Visningar
4 611
Övr. Katt Hur ser den balansen ut bland de olika raserna? Som jag skrivit i en tidigare tråd så funderar jag hit och dit inför framtiden om jag...
Svar
12
· Visningar
1 168
Senast: Sol
·
Övr. Katt Hehe, plåtade Tuss när han hade på sig sin tomteluva som jag kämpat med i slöjden :D Men han har faktiskt på sig den utan att försöka...
Svar
3
· Visningar
1 128
Senast: CA
·
G
Övr. Katt Om jag parar min svartsmoke hona med en svartsilvertigré hane, då är chansen ganska stor att många av kattungarna blir silvervarianter...
Svar
2
· Visningar
890
Senast: glimmie
·
P
Övr. Katt Tondo Här är han bara några veckor gammal, men hemskt söt! :) S*krusmons Gorgo Tondo
Svar
7
· Visningar
847
Övr. Katt Mina katter och jag ska ut och flyga över nyår så nu behöver jag råd Vad ska jag tänka på, de har tidigare i sitt 6 månader gamla liv...
Svar
7
· Visningar
2 057
Senast: anna_panna
·
Övr. Katt I somras kom det en honkatt från ingenstans till oss. Hon har nu flyttat in i höst i huset från stallet. Till saken är den att hon är...
Svar
7
· Visningar
774
Övr. Katt Tekla kastrerades i måndags. Det är första honkatten jag kastrerar så jag har inga tidigare erfarenheter att jämföra med eller något...
Svar
9
· Visningar
6 009
Övr. Katt Ni som haft dräktiga honor, hur mycket gick de upp i vikt, och hur många ungar blev det? Jag vägde Sammi nyss, och hon väger nu 4,1 kg...
Svar
3
· Visningar
873
Senast: MissFideli
·
G
Övr. Katt Felice (våran lilla skogis hona) började löpa igår!! Så nu ska jag bara vänta till den rätta åldern infinner sig. Funderar på att vänta...
Svar
12
· Visningar
1 304
Senast: MissFideli
·
A
Övr. Katt Idag tycker jag att min parade hona har vandrat lite väl mkt. Iaf nu ikväll. Hoppas hon inte börjar löpa bara :crazy: Var ju tre veckor...
Svar
4
· Visningar
725
Senast: adore
·
R
Övr. Katt Scilla fick CAGCIB o blev BIV! Marrakech fick sitt CACIB Mkt bra bedämnningar från båda Alva o Eric.....han skrev förresten så här på...
Svar
18
· Visningar
1 109
Senast: Rallebralle
·
M
Övr. Katt Det var utställning i Göteborg i lördags och jag var där med mina tre skogisar, de två minsta är VÄLDIGT lika kroppsligt, de är ju...
Svar
2
· Visningar
753
Senast: MissDaisy
·
Övr. Katt Tja, då var det jul igen, och givetvis ska grabben ha en fin julklapp... Jag funderar på en lite lyxigare borste, han älskar verkligen...
Svar
2
· Visningar
810
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Oseriös avel 2023
  • Bra blötmat
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Föl 2023
  • Nybörjarponny!
  • Hö- och halmskörd 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp