Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Ville bara berätta att Yoga nu gått 5 veckor, dvs 4-5 veckor kvar. Magen börjar synas, men annars märks inte så mycket skillnad sålänge...
Svar
5
· Visningar
739
Senast: Rallebralle
·
E
Övr. Katt på rasen Abessinier dom verkar välldigt fina, någon som har en sån och vet mer om dom priser osv...skulle jag bli jätte glad, eller om...
Svar
12
· Visningar
1 087
Senast: Rallebralle
·
Övr. Katt Kolla den här, snacka om lyx !! http://www.katter.nu/kattliv/bilder/artikel_2_0305_bild7.jpg
Svar
7
· Visningar
995
Senast: Frieser
·
E
Övr. Katt Hej allihopa! Sitter här och har riktig kattabstinens... :crazy: ...När jag läste Asso Sarastro´s signatur så började jag tänka på de...
Svar
2
· Visningar
826
Senast: Icebabe_1
·
B
Övr. Katt Min mormors vackra kisse måste antagligen avlivas nu. När mormor dog så tog vi hem honom, men han blev mobbad av våra katter här hemma...
Svar
4
· Visningar
840
Senast: Midi
·
D
Övr. Katt Jag har fått ett stort problem. Vi har två katter; Dimma och Wilma. Bägge katterna är ganska små. Fram tills för ca 2 månader sedan hade...
Svar
2
· Visningar
739
Senast: Diggemon
·
Övr. Katt Någon här som har en main coon?? jag skulle vilja se lite bilder på era katter om ni har! ja tycker de är så häftiga!! :love: :love:
Svar
16
· Visningar
1 393
Senast: bengall
·
E
Övr. Katt det här handlar om en kastrerad hankatt på ca 3 år.. hans matte lät honom gå ute vind för våg medans hon sjlälv flyttade därifrån...
Svar
9
· Visningar
1 919
Senast: Emmizen85
·
I
Övr. Katt som några vet skaffade jag hem en kattunge hona åt min vuksna katt efter Nemouse död. Nu är det så att under dom her två veckorna går...
Svar
9
· Visningar
4 528
Senast: Icebabe_1
·
I
Övr. Katt Försöker att övertala min käre sambo att vi måste ju ha en katt till. Vilket jag inte lyckas något vidare med :crazy:. Visst jag har...
Svar
9
· Visningar
949
Senast: Iza
·
Övr. Katt ... ingen mamma i livet, vad göra? Snabbt svar uppskattas av stressad kompis till mig. /Jenny
Svar
3
· Visningar
816
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Han blev inte ens 8 år :cry:. Pluttis blev sjuk och tappade alla muskler, eller rättare sagt han tappade allting. Bara så där*knäpper...
Svar
2
· Visningar
810
Senast: lyckogrisen
·
K
Övr. Katt I natt kom jag på min katt med att slaska mule med mina ridhandskar!! :eek: :eek: :eek: De låg på mitt skrivbord, på en sida av bordet...
Svar
4
· Visningar
1 173
Senast: Kiddo
·
Övr. Katt när kan man börja ge vanlig mat och inte kattungemat? (det finns ju inte så mycket kattungemat att välja på) och ska man ge inndoor...
Svar
1
· Visningar
797
Senast: kpist
·
X
Övr. Katt Jag har en drygt ettårig kastrerad hankatt som är väldigt pratig. Han vill inte direkt nånting utan vill mest prata. Problemet är att...
Svar
12
· Visningar
1 175
K
Övr. Katt Nu är det så att en (tror jag) av mina småttingar har för vana att bajsa i köket. mycket trevligt. jag undrar vad det beror på? så...
Svar
1
· Visningar
778
Senast: Icebabe_1
·
L
Övr. Katt Hej! Undrar om någon här vet hur mycket det kostar att rabies vaccinera och chipmärka sin katt i förberedelse för utlands flytt...
Svar
1
· Visningar
1 375
Senast: Sassy
·
A
Övr. Katt Våra katter är vanliga norska skogskatter! De har inga mutationer! Ni kanske inte visste om att det fanns norska skogskatter? Ville bara...
2
Svar
23
· Visningar
4 481
Senast: Icebabe_1
·
S
Övr. Katt Tjejen som bor på gården där jag har min häst har en så underbar katt och när jag frågade vad det var för ras så fick jag svaret: Helig...
Svar
12
· Visningar
1 470
Senast: Spider84
·
Övr. Katt :banana: Känns som om jag terroriserar er med Vitnosinfo men vissa har vi tom efterfrågat det :D De senaste dagarna har jag börjat...
2
Svar
21
· Visningar
1 878
Senast: Carita
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp