Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

A
Övr. Katt Har ju skrivit om min katt som spyr och idag har jag försökt få tag på veterinärer, men det är tydligen inte lätt här. Den jag fick tag...
Svar
6
· Visningar
907
Senast: Icebabe_1
·
Övr. Katt åh leka går det att komma in?? så sööt stirra.. slicka nosen full?? det måste gå att komma in på nått vis.. fin no...
Svar
11
· Visningar
1 020
Senast: snurpe
·
B
Övr. Katt Jag behöver er hjälp. Min högt älskade katt, 13 år, har fått juvertumör igen. Hon genomgick en stor operation för fyra år sedan då hela...
Svar
2
· Visningar
1 462
Senast: Raeman
·
Övr. Katt :love: :love: :love: Ni har väl inte missat jordens snyggaste katt på omslaget till Våra Katter??? Han ser iofs inte så rastypisk ut...
Svar
2
· Visningar
792
Senast: Marie_C
·
Övr. Katt på köksgolvet eller i hallen... Hur hindrar man katten från att dra med sig troderna hem? Han ÄTER dom inte, utan lägger dom bara...
Svar
7
· Visningar
959
R
Övr. Katt mitt tngentbord e pjko..... :( Ville br äg tt jg hr fyr beinier....=min kttr..... Fttr nå´n? :p
Svar
12
· Visningar
936
Senast: MissFideli
·
P
Övr. Katt jag har en liten fundering! hur länge tycker ni man kan lämna katter ensamma (2 st) utan att nån kommer o ger dem mat eller gör rent...
Svar
7
· Visningar
1 148
Senast: Icebabe_1
·
Övr. Katt Min katt har börjat kissa i handfatet, förstår inte alls varför för lådan är inte smutsig elelr så. Kan inte hälla vatten i handfatet...
Svar
12
· Visningar
11 753
Senast: Moniq
·
Övr. Katt För er som är nyfikna, så är detta Yogas kullbror. S*Iliadens Yoghurt Cremefärgad Britt, chokladbärare, avelshane och bror till...
Svar
10
· Visningar
1 257
Senast: MissFideli
·
M
Övr. Katt Nu har det gått 3 dagar sen min kisse opererades. De hade sårkoll idag och det såg bra ut sa hon. Hon sa oxå att han kan få gå ut...
Svar
3
· Visningar
882
Senast: Midi
·
Övr. Katt Vad är det sötaste eran katt brukar göra? Morre är som allra snuppigast då han sover och sträcker ut tassarna i luften varpå han lägger...
Svar
1
· Visningar
988
Övr. Katt Är det någon som har några bra tips hur man ska få en 5-månaders katt till att sluta bita och klösa på en. Istället för att ligga still...
Svar
1
· Visningar
903
Senast: sweep
·
A
Övr. Katt Är nästan så att man tror att hon är gravid eftersom hon oftast spyr på morgonen. Vad finns det för anledningar till att katter spyr...
Svar
6
· Visningar
1 396
Senast: adore
·
Övr. Katt Är det ingen här som har det? PÅ kattungar i ålder 10-14 veckor??? Vill så gärna se...
Svar
7
· Visningar
1 022
Senast: Lydia
·
S
Övr. Katt Jag skrev här om min hon katt som hade kissat i mina förtöljer, och att jag tyckte att urinen såg konstigt ut och känndes som olja. Vi...
Svar
9
· Visningar
1 481
Senast: Stoppard
·
K
Övr. Katt Har nu kommit i ordning i lägenhet. Skrev ju om detta i septembe, hade funderingar angående mina katter som var van att springa ute. De...
Svar
1
· Visningar
876
Senast: Icebabe_1
·
B
Övr. Katt Är det någon som har en anning om va det kostar? Sen fundera jag på hur är det med vaccination på en katt. Ger man som på hundra eller...
Svar
16
· Visningar
1 460
Senast: Björk
·
Övr. Katt I morrn ska jag och kisse till veterinären. Dagen innan CSN-pengarna kommer :crazy: De ska kolla hennes öron och om hon har öronskabb...
Svar
13
· Visningar
1 855
Senast: Marie_C
·
A
Övr. Katt Kan inte alls mycket om katter och såg en "bortsprungen-annons" där de specifikt påtalade att katten hade svarta trampdynor. Betyder det...
Svar
5
· Visningar
11 385
Senast: Kakis
·
M
Övr. Katt Funkar det varje gång kissarna skall in? Kikade på några sådana luckor i affären och när vi testade lite fram och tillbaka med magneten...
Svar
6
· Visningar
1 973
Senast: Icebabe_1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp