Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

R
Övr. Katt Fick nyss ett telefonsamtal från Danmark......de vill ha Marrakech i avel!!!! Det pratades tydligen mkt om honom på...
2
Svar
32
· Visningar
2 083
Senast: Sassy
·
M
Övr. Katt Är det sant att man måst ha en erfaren hane om man ska para sin hona för första gången? Tyckte att detta lät väldigt konstigt!
Svar
4
· Visningar
889
Senast: Sol
·
T
Övr. Katt Har en liten kattunge hemma som vi tror är ca 6-7 veckor. Nu har hon blivit dålig och efter besök hos veterinär som inte kunde säga vad...
Svar
5
· Visningar
8 248
Senast: Bucus
·
Övr. Katt Skrattar ni åt era katter när dom "gör bort sig"? Alltså om dom trillar ner från sängen eller halkar in i väggen eller så? Jag är...
Svar
14
· Visningar
2 093
Senast: Kiddo
·
Övr. Katt Bara kom på det då jag skrev i annan tråd... Jag har alltid haft inne på toa, men det är ju ett evigt problem med kattsand på golvet...
2
Svar
30
· Visningar
2 088
Senast: Filippan
·
Övr. Katt Urk var grinig hon börjar bli, lillskruttan. Hon ska hela tiden vara där jag är, men petar jag på henne så gnäller hon. Idag var jag...
Svar
4
· Visningar
856
Senast: adore
·
Övr. Katt Mimmi slog dom \"tykna\"danskarna!!!!! På World Winner Utställningen i Köpenhamn igår slog Wi´nte Sams Mika Mikaela, vit blåögd...
Svar
4
· Visningar
954
Senast: MissDaisy
·
Övr. Katt Jag ska äntligen flytta ut på landet med mina tussar :banana: och de ska få bli "ute-inne-katter" :). Nu till mina frågor: * Hur...
Svar
4
· Visningar
1 168
Senast: Houdinie
·
A
Övr. Katt Har idag varit och köpt en bädd att hänga på elementet i teddytyg. Ena katten har bänkat sej i den. Är så roligt att vara snäll mot...
Svar
10
· Visningar
1 191
Senast: IngelaH
·
C
Övr. Katt Hur mycke mat ger ni till era katter? Jag har två katter,en hona på 2 år och en hane på 1,5 typ. Både är innekatter och både är...
Svar
13
· Visningar
1 101
Senast: Macken22
·
P
Övr. Katt Har en katt som varit dålig ett tag,han har hela livet kräkts lite då och då,kanske 1 gång i månaden men nu sista veckan så har han...
Svar
5
· Visningar
3 725
Senast: piglet81
·
Övr. Katt Min lilla pisse har varit i slagsmål :(. Han har fått rivmärken över nosen och upp över ögat :(. Nu efter en vecka så vid ena sidan där...
Svar
3
· Visningar
3 188
Senast: Icebabe_1
·
I
Övr. Katt i rotting, letar jag efter. Vet någon vart jag kan finna en sådan? Helst på postorder.
Svar
5
· Visningar
1 111
Senast: Iza
·
B
Övr. Katt Har ni några bilder som ni är så där lite extra nöjda med? Visa dem!! Jag bidrar med några som jag är nöjd med. Bidrag nr 1: Mammas...
2
Svar
33
· Visningar
2 258
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Katt Blev lite inspirerad av den andra tråden "finaste kattbilder". Fast nu skulle jag vilja att ni la upp era roligaste kattbilder. Ska...
Svar
5
· Visningar
984
Senast: **BORTTAGEN**
·
P
Övr. Katt vad göra när de små monstren dödar toarullar stup i kvarten??! de liksom letar fram dem fast de är undanlagda! detta sker antingen när...
Svar
6
· Visningar
1 066
Senast: CosmicQueen
·
Övr. Katt Det stod i Expressen eller Aftonbladet att några katter blivit misshandlade (inget bra ord när det gäller katter :() Dom trodde det var...
Svar
5
· Visningar
933
Senast: Icebabe_1
·
Övr. Katt Hur gör ni? :confused: Går det över huvud taget? Sambon funderar på att göra en egen design, att helt enkelt kroka upp granen i...
Svar
15
· Visningar
2 080
Senast: Wandering_Child
·
Övr. Katt Mina katters favorit sysselsättning! ;) De små monsterna! :devil: Allt börjar med att vid ca 5.00 på morgonen :crazy: hoppar två...
Svar
11
· Visningar
996
Senast: Kiddo
·
Övr. Katt Nagon har inne kommer sakert ihag min trad dar jag fragade om det var "normalt" att en annan hona fraste at och ogillade en annan honas...
Svar
4
· Visningar
1 165
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp