Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

S
Övr. Katt Jag funderar på att köpa en birma, men en sak jag funderar lite på är "S"et innan vissa uppfödarnamn. Vad står de för? SPelar det någon...
Svar
19
· Visningar
2 346
Senast: MissFideli
·
A
Övr. Katt Ja, hur gör ni när ni åker bort egentligen? Vi ska vara borta 2 dagar eller så till helgen och Måns gillar inte att åka bil. Har ingen...
Svar
10
· Visningar
1 507
Senast: sagani
·
M
Övr. Katt Jag börjar tro att min katt är deprimerad. Har ni kunskap om vad man gör? Han har helt plötsligt börjat äta lite (han åt väldigt mycket...
Svar
4
· Visningar
5 460
Senast: Midi
·
A
Övr. Katt Som en spin-off på förra, så har jag av och till funderat på att skaffa en till katt inte minst för hans sällskap. Han är en åttaårig...
Svar
1
· Visningar
927
Senast: Heulwen
·
S
Övr. Katt Min katt som är lite drygt ett år försvann i söndagen den 2/11 -03 :( Jag har ingen aning om vart han kan vara eller vad som har hänt...
Svar
17
· Visningar
1 577
Senast: Sievertsson
·
Övr. Katt Funderar lite på detta. Vi har ett stort träd som går upp till taket ivardagsrumet och ett lite i sovrumet som nu börjar gå sönder. Det...
Svar
13
· Visningar
1 743
Senast: bananabambi
·
Övr. Katt Mina föräldrar har ett helt gäng katter på sin gård och för några år sedan blev ett par av dessa katter sjuka. De tappade helt orken...
Svar
6
· Visningar
3 128
Senast: Jadzia
·
Övr. Katt Regeringen har lämnat in ett lagförslag om att alla utekatter ska märkas. Jippiiiieee !!! Hoppas det går igenom !!! :bump: :bump:
2
Svar
37
· Visningar
2 401
Senast: Carita
·
Övr. Katt min katt vässar klorna på mina skor och det vill jag inte att han gör. hur får man honom att sluta?
Svar
7
· Visningar
791
Senast: sweep
·
Övr. Katt SOm jag skrivit i en tidigare tråd så köpte min kära mor Axilur till mina kissar, i stället för Drontal som jag brukar använda...
Svar
4
· Visningar
1 278
Senast: ameo
·
V
Övr. Katt Hur kan dom göra så här mot små oskyldiga katter!!!???!! :( http://www.bonsaikitten.com/
Svar
11
· Visningar
1 299
Senast: Heulwen
·
S
Övr. Katt min katt har börjat att tappa håret ovanför ögonen och blir helt naken där,i tussarna som hon tappar så är det pricies som mjäll i...
Svar
8
· Visningar
1 407
Senast: Carita
·
Övr. Katt Min katt som är född september-02 har fått sitt första löp för 3 dagar sedan. Kan någon ge mej ett tips på hur man får tyst på henne så...
Svar
8
· Visningar
3 504
Senast: Penny_Lane
·
Övr. Katt Någon mer som har Pee Wee kattlåda? Man har träpellets i, och så är det hål i botten, så när katten kissar så ramlar det blöta ner (blir...
Svar
4
· Visningar
2 152
Senast: Lydia
·
R
Övr. Katt Fick nyss ett telefonsamtal från Danmark......de vill ha Marrakech i avel!!!! Det pratades tydligen mkt om honom på...
2
Svar
32
· Visningar
2 074
Senast: Sassy
·
M
Övr. Katt Är det sant att man måst ha en erfaren hane om man ska para sin hona för första gången? Tyckte att detta lät väldigt konstigt!
Svar
4
· Visningar
886
Senast: Sol
·
T
Övr. Katt Har en liten kattunge hemma som vi tror är ca 6-7 veckor. Nu har hon blivit dålig och efter besök hos veterinär som inte kunde säga vad...
Svar
5
· Visningar
8 183
Senast: Bucus
·
Övr. Katt Skrattar ni åt era katter när dom "gör bort sig"? Alltså om dom trillar ner från sängen eller halkar in i väggen eller så? Jag är...
Svar
14
· Visningar
2 088
Senast: Kiddo
·
Övr. Katt Bara kom på det då jag skrev i annan tråd... Jag har alltid haft inne på toa, men det är ju ett evigt problem med kattsand på golvet...
2
Svar
30
· Visningar
2 081
Senast: Filippan
·
Övr. Katt Urk var grinig hon börjar bli, lillskruttan. Hon ska hela tiden vara där jag är, men petar jag på henne så gnäller hon. Idag var jag...
Svar
4
· Visningar
855
Senast: adore
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp