Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt I morrn ska jag och kisse till veterinären. Dagen innan CSN-pengarna kommer :crazy: De ska kolla hennes öron och om hon har öronskabb...
Svar
13
· Visningar
1 865
Senast: Marie_C
·
A
Övr. Katt Kan inte alls mycket om katter och såg en "bortsprungen-annons" där de specifikt påtalade att katten hade svarta trampdynor. Betyder det...
Svar
5
· Visningar
11 400
Senast: Kakis
·
M
Övr. Katt Funkar det varje gång kissarna skall in? Kikade på några sådana luckor i affären och när vi testade lite fram och tillbaka med magneten...
Svar
6
· Visningar
1 976
Senast: Icebabe_1
·
Övr. Katt Det växer små knallrosa knoppar på hennes mage såg jag idag !! Nu måste ni ALLA hålla tummarna för att denna gång slutar lyckligt ! I...
2
Svar
20
· Visningar
1 878
Senast: kpist
·
M
Övr. Katt Häromdagen kom min katt in skrikande o så såg jag blodspår. Efter en halvtimme hittade jag såret, ett djupt sår ca 5 cm upp på svansen...
Svar
6
· Visningar
4 804
Senast: Midi
·
Övr. Katt Gör avbön: Glömde köpa kattsand, eller rättare sagt, trodde jag hade så det räckte hemma... vilket det inte gjorde, visade det sig när...
Svar
18
· Visningar
1 056
Senast: Sassy
·
I
Övr. Katt jag har ju fått hem en kattunge hona som några her vet,för att min 5 åriga hanne sörjade hårdt över Nemouse som dog. Okey :)han...
Svar
5
· Visningar
886
Övr. Katt Jag har funderat på en sak. Om man får kattungar som har samma kön och samma färg och samma storlek ca, hur kan man då skilja på dem...
2
Svar
23
· Visningar
2 038
Senast: loveponies
·
Övr. Katt Nu när jag lyckats komma nära Vitnos har jag funnit en svart fläck på hennes haka. Det ser ut som en massa svarta blomfrön som sitter...
Svar
10
· Visningar
1 730
Senast: snurpe
·
Övr. Katt Eftersom behandlingen för min ragdollhanne Chivas lunginflammation dragit ut på tiden så har jag beslutat mig för att para Samira med en...
Svar
6
· Visningar
957
Senast: Sassy
·
B
Övr. Katt i synnerhet då våra stallkatter. Nya bilder: Titan fångar pinne Titan leker med sten Titan utmanar Nova Nova
Svar
9
· Visningar
1 086
Senast: TIGERHEART
·
Övr. Katt Min kära mor köpte avmaskningsmedel åt mina stallkissar häromdagen. Och naturligtvis fick hon inte den sort jag brukar använda (Drontal...
Svar
2
· Visningar
5 381
Senast: ameo
·
G
Övr. Katt Min kattpojke, född 20/5, har fått för sig att man kan bita i alla. Inte i allt utan i ALLA läs mig främst. Ytterst irriterande. Är det...
Svar
4
· Visningar
1 255
Senast: Buster
·
P
Övr. Katt Jag ska ta hand om en katt som blivit avdumpad utanför min sons dagis. Katten har varit där sedan i våras och dagiset har matat den. Nu...
Svar
5
· Visningar
1 377
Senast: Gul22
·
Övr. Katt Efter besök hos veterinären fick jag veta att mina småttingar (nåväl :angel:) behöver bantas. Jag som trodde tvärtom. När jag la in...
Svar
15
· Visningar
1 386
M
Övr. Katt Våran stallkatt har fått ett sår på huvudet, vad ska man rengöra det med? Funkar nånting som man har i stallet? Han har även mask, vad...
Svar
3
· Visningar
1 582
Senast: Marie_C
·
Övr. Katt Nu börjar jag undra. Mina två hanar (innekatter) har börjat få hängmage. Ingen av de båda är överviktiga, men ändå hänger det som en...
Svar
7
· Visningar
1 234
Senast: Icebabe_1
·
Övr. Katt Någon här som har en sån? Hur är dom? Gillar dom att vara för sig själv eller går dom ihop med tex. dvärghundar? Och vad i för prisklass...
Svar
6
· Visningar
1 190
Senast: Gul22
·
K
Övr. Katt min blivande katt, som jag ska hämta imorgon!! http://www.cinemas.se/cats/kittens/avaible/Images/Carola_1.jpg...
Svar
3
· Visningar
926
Övr. Katt Om ni fick designa er nästa katt, vilken färg/teckning skulle den ha? Min skulle tveklöst bli en rödtabby. Moniq har lagt ut bilder på...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 125
Senast: sanwan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp