Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag har sedan tidigare tre katter själv. Idag anländer syrran med sina två som ska vara inneboende fyra veckor då de är "mellan två...
Svar
2
· Visningar
605
Senast: snurpe
·
S
Övr. Katt Jag körde bil med katt i passagerarsätet igår och han hade lite saker för sig som jag undrar över. Jag hade inte kommit långt innan...
Svar
2
· Visningar
1 485
Senast: slice
·
S
Övr. Katt Hej! Behöver hjälp med tips på vad jag ska göra med våran katt. han skriker så fort han blir själv och hela mornarna från klockan fyra...
Svar
2
· Visningar
779
Senast: slice
·
T
Övr. Katt ...min hankatt blev överkörd och dog omedelbart. Han blev påkörd för ett år sen men klarade sej ganska bra. (Han är kastrerad). Efter...
Svar
6
· Visningar
1 151
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Jag tycker att jag har en väldans konsitg katt, fast vad vet jag han kanske är normal? För det första så ÄLSKAR han hundar, så fort...
Svar
5
· Visningar
741
Senast: Yrja
·
S
Övr. Katt Det är såhär att vi ska ta hem en av de små stallkattungarna på "prov", d.v.s. se om hon fungerar tillsammans med våra andra djur...
Svar
2
· Visningar
665
Senast: Sassy
·
J
Övr. Katt Tänkte fråga lite om pass för katter! :) Hur går det till? Hur mycket kostar det? Vart fixar man det?
Svar
2
· Visningar
721
Senast: Sassy
·
S
Övr. Katt Hrmfp! Fnyser min tuss över torrisarna men äter blötmaten med god aptit. Ibland hör jag pratas om att man inte ska ge katterna mat typ...
Svar
11
· Visningar
1 254
Senast: apollo1
·
J
Övr. Katt Min katt är tokig :crazy: Vi har haft föräldrafritt i fyra veckor och han har varit olidligt jobbig de senaste veckorna. Han jamar och...
Svar
5
· Visningar
980
Senast: jojjan
·
Övr. Katt Lille katten sprang just in med skumliknande dreggel runt hela munnen och det verkar inte sluta komma :crazy: Det är inte så att han...
Svar
5
· Visningar
1 121
Senast: Breccia_
·
S
Övr. Katt Har lämnat intresseanmälan på två urgulliga kisseungar på KKS. Min sambo kommer att bli asförbannad. :D
Svar
7
· Visningar
683
Senast: slice
·
Övr. Katt Jag har två katter varav den ena som är en bondhona på dryga året i perioder kräks upp halv-smält torrfoder, medan i vassa perioder...
Svar
9
· Visningar
2 251
M
Övr. Katt Katten åt precis upp ett litet kycklingben, det var kanske 2 cm långt och ganska smalt. Kan det vara någon fara för henne eller kommer...
Svar
6
· Visningar
3 167
Senast: vippan
·
Övr. Katt Såhär ser det ut när vår katt sover bland påskliljorna: http://goinge.info/aa/bildgalleri/pics/00115.jpg Här ska katten och hunden...
Svar
7
· Visningar
1 004
Senast: taccotad
·
Övr. Katt Tänkte försäkra mina två katter, de är hus/bondkatter så de flesta som jag nämnt det för undrar varför... Är det ovanligt att man har...
Svar
4
· Visningar
1 060
Senast: mandalaki
·
E
Övr. Katt Idag är han helt för- :devil: !!! Var borta ca 4 tim på fm och när jag kom hem hade han vält ut två krukor - blomjord över hela golvet...
Svar
10
· Visningar
879
Senast: Vaccan
·
Övr. Katt Blev nyss min ena tjej! Vad ska han på tjejer och göra? :cry: Nä imorgon blir det att ringa till kommunen och få hit en fälla...
Svar
1
· Visningar
704
Senast: Vaccan
·
Övr. Katt Hon fick sina kattungar till slut :banana: fem, men den sista hade fosterblåsan gått av o baken kom förre huvud :cry: . Så jag,min...
Svar
4
· Visningar
696
Senast: Ninis
·
J
Övr. Katt Stämmer det att man kan åka in till veterinären och de konstaterar att katten har ett brutet framben och de bara säger att man ska låta...
Svar
7
· Visningar
2 809
Senast: knytt
·
V
Övr. Katt nu undrar jag, hur akut e detta? Igår kom katterna in ganska sent och jag gick direkt och la mej, idag har jag hittat blodfläckar lite...
Svar
2
· Visningar
863
Senast: Vaccan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp