Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

M
Övr. Katt Hejsan! Nu vänder jag mig till er som har raskatter och hoppas att ni har överseende :o Här är våra båda stallkatter, vad... 2
Svar
33
· Visningar
3 651
Senast: loveponies
·
M
Övr. Katt Min katt är jättelös i magen. Hon äter Kitekats torrfoder vilket hon har gjort utan problem tidigare. I medicin väg får hon Gestapuran...
Svar
11
· Visningar
2 234
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Neisti och Solaris gosar.
Svar
0
· Visningar
134
Senast: Brolinskan
·
Övr. Katt HAHA. Pojkvännen har snetak i sovrummet med ett litet takfönster i lägenheten. Så nu för 5 minuter sedan (jag sitter i sängen med...
Svar
10
· Visningar
939
Senast: palle
·
Övr. Katt Vår ena kisse, hane, kastrerad, 3 år gammal har alltid varit stor och kraftig. Han har nu minskat i vikt. Inte så att han är mager, men...
Svar
10
· Visningar
4 295
Senast: Vaccan
·
C
Övr. Katt Hur gör ni när ni ska bort? Vem får vara kattvakt? Hur länge klarar sig katten ensam, och när behöver den vaktas? Bor den hos...
Svar
8
· Visningar
932
Senast: Ynthe
·
S
Övr. Katt Hur tidigt kan man sterilisera/kastrera en honkatt? Kan man tajma det så att man gör det innan hon kommer i första löpet? :confused...
Svar
15
· Visningar
1 209
Senast: Vaccan
·
Övr. Katt Först ahr vi den vackraste av dem alla och den sista kattungen från min gamla döda katt Tingeling...
Svar
9
· Visningar
837
Övr. Katt Haha kom att tänka på en rolig sak.. Att när jag var på mallorca på praktik så fick ägaren reda på att hennes katt hade kattaids, fick...
Svar
10
· Visningar
1 706
Senast: Smogg
·
F
Övr. Katt Finns det något man kan lägga i jorden? Funderade på att hälla citronsaft i jorden, men då kanske växterna dör? :confused: Hur har ni...
Svar
5
· Visningar
6 545
Senast: Cuaifeach
·
D
Övr. Katt har en undran....vart annonserar man bäst för att folk som vill köpa en äkta skogskatt ska se att jag fått kattungar??vart annonserar ni...
Svar
1
· Visningar
602
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Hjälp! Vår balkong har ett fint smidesräcke med stora mellanrum mellan pinnarna och en decimeterstor glipa vid golvet. Precis lagom för...
Svar
18
· Visningar
2 865
Senast: Prosit
·
S
Övr. Katt Jag har en katt nu. Hon är ... 16 (?!) veckor (nånstans där). Vi bor på 25 kvadrat och hon är inne och hitttils har hon inte ansökt om...
Svar
6
· Visningar
660
Senast: Smultronagnes
·
Z
Övr. Katt Nu är det bestämt. En till katt måste jag ha som botmedel Movitz sällskapssjuka. Det är vit liten hona, som än så länge heter...
Svar
17
· Visningar
1 213
Senast: Fjunet
·
A
Övr. Katt Var på väg hem ifrån sjukhuset efter en gastroskopiundersökning och ser en helsvart katt ligga längs med vägen. Kunde inte bara åka...
Svar
3
· Visningar
943
Senast: Smultronagnes
·
I
Övr. Katt Är det vanligt att katter får urinsten ? Vilken mat ska man ge så det är mindre chans att dom får det ? Vad får dom för symtom ? 2
Svar
20
· Visningar
11 409
Senast: Sol
·
S
Övr. Katt I dag när jag vaknade såg jag att katten såg lite konstig ut, klappade honom och han började spinna och njuta som vanligt så tänkte att...
Svar
5
· Visningar
831
Senast: Silverstol
·
Övr. Katt Har ju berättat om mina planer på att skaffa en liten, och hipp som happ igår kväll så kom underverket hem. Det blev ingen Tusselino...
Svar
12
· Visningar
891
Senast: Zody
·
Övr. Katt Ja, vår lille kille ligger på sjukhus... :( Han hade under kvällen svårt att kissa, det kom bara några droppar eller ingenting alls...
Svar
16
· Visningar
1 043
Senast: Poppinella
·
Övr. Katt Nu när sommaren snart är slut så passade jag på att ta med mig lilla stora Dimma på hennes och min första utställning. Det var enormt...
Svar
12
· Visningar
857
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31