Bukefalos 28 år!

Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Hon fick sina kattungar till slut :banana: fem, men den sista hade fosterblåsan gått av o baken kom förre huvud :cry: . Så jag,min...
Svar
4
· Visningar
697
Senast: Ninis
·
J
Övr. Katt Stämmer det att man kan åka in till veterinären och de konstaterar att katten har ett brutet framben och de bara säger att man ska låta...
Svar
7
· Visningar
2 813
Senast: knytt
·
V
Övr. Katt nu undrar jag, hur akut e detta? Igår kom katterna in ganska sent och jag gick direkt och la mej, idag har jag hittat blodfläckar lite...
Svar
2
· Visningar
865
Senast: Vaccan
·
I
Övr. Katt Vad har ni betalt för att kastrera era hankatter ? Och vart har ni gjort det + Har märkt att det skiljer från ställe till ställe och län...
Svar
9
· Visningar
7 787
Senast: Vaccan
·
Övr. Katt Hej! (För er som inte orkar läsa står frågan längst ner!!) Eventuellt ska min pojkväns mamma skaffa en kissunge om någon vecka...
Svar
9
· Visningar
1 022
Senast: BuenoBull
·
Övr. Katt Visst måste det vara fel på vågen om min katt väger 6kg på den :confused: :eek: För hon är ju vääldigt liten och smal.. Ca hur mkt...
Svar
4
· Visningar
849
Senast: loveponies
·
Övr. Katt Hur har det fungerat? Och varför valde ni att skaffa ytterligare en katt? Blev det samma ras? Hur gammal var er "första" katt?
Svar
5
· Visningar
745
Senast: Vaccan
·
M
Övr. Katt ... leopard.. söta kissar. http://www.rathergood.com/looking/
Svar
9
· Visningar
812
Senast: Magnus_J
·
I
Övr. Katt Kan man ge katterna vilken fisk som hellst? Ska man tillaga den något eller hur brukar ni göra? Funderar på att bjuda kissarna på en...
Svar
1
· Visningar
581
Senast: dragonlady
·
S
Övr. Katt Hej Jag har fått en katt för tillfället :smirk: Han kom till oss mager och skygg och eländig. Först med någon vecka mellan besöken...
Svar
1
· Visningar
803
Senast: Icka
·
Övr. Katt Jag är lite tveksam inför det jag nu blivit ställd inför. Såhär set situationen ut: Jag och sambon flyttade för ett år sedan från...
2
Svar
24
· Visningar
1 593
C
Övr. Katt Jag behöver som sagt var lite rådgivning, och lite fakta! Jag har just nu två st Siameser, ca 2 år gamla :love: :love: En bekant...
Svar
5
· Visningar
896
Senast: corona
·
V
Övr. Katt mina katter har bara vart utekatter i drygt ett år (12 augusti förra året flyttade jag hit) och de har succesivt lärt sej att vara ute...
Svar
2
· Visningar
641
Senast: Vaccan
·
Övr. Katt En vän till mig ska skaffa katt, hon har aldrig haft något djur innan, men nu när vi fick kattungar i stallet bestämde hon sig för att...
Svar
7
· Visningar
808
Senast: Maddie
·
L
Övr. Katt I helgen var vi o hälsade på ett par kompisars kompisar som hade en liten kattunge på några veckor. De kunde inte ha kvar den o hade...
Svar
7
· Visningar
767
Senast: Japanesen
·
T
Övr. Katt Åhhh jag har sån vånda. Min ena katt, Emma, lever på övertid det vet jag. Är 15 år i vinter och har elakartade tumörer som sitter så dom...
Svar
11
· Visningar
988
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Någon som vet vad det är för katt? :confused:
Svar
5
· Visningar
838
Senast: loveponies
·
Övr. Katt Har tänkt på en sak.. Om man tex håller på med kattuppfödning och har en okastrerad hane och hona i samma hus, hur gör man för att silja...
Svar
5
· Visningar
1 310
Senast: MissDaisy
·
F
Övr. Katt Jag har en katt som heter Rasmus. Världens mysigaste på alla sätt och vis, och vacker som få :love: . Men han avskyr våra andra katter...
Svar
2
· Visningar
935
Senast: Flash
·
I
Övr. Katt Ni som har icke rasren katt vad har ni för försäkring på dom ?
Svar
16
· Visningar
1 059
Senast: Icka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp