Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag är nu kattvakt åt systers 2 innekatter och den ena är bedrövlig. Jag skurar golv varje dag - både kiss o bajs. Detta är provat...
Svar
5
· Visningar
991
Senast: Luff
·
M
Övr. Katt http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,673525,00.html :rofl: Efter att läst detta började jag att fundera på mina...
Svar
4
· Visningar
646
Senast: palle
·
Övr. Katt Hästar hit och dit ( älskar dom, men iaf) Vet attd et finns en tråd för katter just, men måste bara lägga in en bild på min gammelkatt...
Svar
9
· Visningar
1 004
Senast: Mitrolle
·
R
Övr. Katt :) Nu är jag tillbaka på en snabbvisit .....Massor av kattungar har det hunnit blivit under året som gått.Eller 6 stycken för att vara...
Svar
8
· Visningar
707
Senast: Rallebralle
·
Övr. Katt ...har hittat världens bästa sovplats! :rofl: :rofl: :rofl: ser ju inte så bekvämt ut :smirk:
Svar
2
· Visningar
648
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Min farmor kom ut i stallet idag, helt förtvivlad. Hennes älskade katt hade varit så fruktansvärt hård i magen i dag. Hon ville ha hono...
Svar
5
· Visningar
1 615
Senast: _Runaway_
·
Övr. Katt Min 15 åriga kisse ser ut som om han har svalt en fotboll... Han har alltid varit mkt smal (hur mkt han än ter) och sista året har han...
Svar
10
· Visningar
14 836
Senast: älgen
·
Övr. Katt Hur länge håller sig en öppnad kattmatsburk i kylen? Men sånt där plastlock på :p
Svar
9
· Visningar
2 583
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Min ena honkatt har varit jätte knepig i kväll. Hon förskte stjäla en annan honas ungar som är 7-8 veckor gamla, hon själv ska ha ungar...
Svar
3
· Visningar
832
Senast: Magzzan
·
E
Övr. Katt Hej! I mitt stall bor en stallkatt som jag sköter om. Eftersom hon flyttade dit av sig själv (hon trivdes inte där hon bodde) vet jag...
Svar
11
· Visningar
1 679
Senast: BuenoBull
·
Övr. Katt Satt och läste i en annan tråd om klicker-träning av häst och fick en tanke om det går att göra på katt också. Har en 4 årig hankatt...
Svar
6
· Visningar
1 143
Senast: Sassy
·
V
Övr. Katt Har för mig att någon efterlyste denna länken för ett tag sedan, så här är den (säkert inte för första gången) Kom ihåg att ha på...
Svar
2
· Visningar
613
Senast: corona
·
T
Övr. Katt är min älskade katt tillbaka och hunden är redan trött. Han var borta i 2 veckor, vi trodde han var överkörd eller att något annat...
Svar
2
· Visningar
746
Senast: Tiggertjejen
·
S
Övr. Katt Jag har en katt som för tillfället bor hos mina föräldrar, då min situation hittills har gjort det lite svårt för mig att ta hand om...
Svar
5
· Visningar
3 349
Senast: slice
·
Övr. Katt Vad är det för "revor" min katt få i ansiktet? Han ser så där "skabbig" ut som en del utekatter kan göra men som varken han eller hans...
Svar
5
· Visningar
1 434
Senast: Yossarian
·
Övr. Katt De senaste dagarna har jag hittat alla möjliga sorters djur på vår veranda dvs fåglar, ödlor, grodor och möss. Hon äter inte dom utan...
2
Svar
22
· Visningar
2 971
Senast: Sunshine
·
Övr. Katt En svart hanne klar att hämta nästa vecka :love: Undrar bara vad vår andra katt säger :crazy: Lite tips på hur man introducerar en...
Svar
8
· Visningar
910
Senast: cewe
·
V
Övr. Katt katt (och andra funderingar). Varför blir katten (främst min äldsta) så aggro om man tex har börjat med att klia honom på ryggen och...
Svar
1
· Visningar
766
Senast: loveponies
·
Övr. Katt Det var ett tag sen jag lade ut några bilder på mina kissar på detta forum, tänkte ändra på det nu! Här är bilder jag tog på kissarna...
Svar
9
· Visningar
797
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt För knappt en vecka sedan tog jag över en 10-årig kastrerad hankatt från några bekantas bekanta. För att göra den långa...
Svar
8
· Visningar
3 245
Senast: gylle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp