Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt här är lite kort på Sniffinix (kameran är dum och tar dåligt kort och när man tar med blixt så blir korten jätteljusa vilket ni kommer...
Svar
6
· Visningar
986
Senast: sweep
·
Övr. Katt Vi har ju gått igenom flera gånger vad våra katter heter. Men jag antar att det är som hos mig att många har smeknamn på sina katter...
Svar
18
· Visningar
1 999
Senast: Rallebralle
·
M
Övr. Katt Måste bara visa ett nytaget kort på min stora kisse, Lasse-Maja. Visst är han söt :love: Lasse-Maja
Svar
5
· Visningar
1 030
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt varför sparkar katter med bakbenen när dom biter och leker med nått? är det farligt att leka för mycket med katten? jag tror inte han...
Svar
3
· Visningar
1 057
Senast: sweep
·
P
Övr. Katt Har tagit över en av stallkatterna. Hon har nu flyttat in i mitt stall. Bakgrund: Esme är en mycket pratig och kelig dam, hon är ivägen...
Svar
8
· Visningar
1 367
Senast: Filippan
·
Övr. Katt :cool: Nya foton på Vulkan som fick sig en ny leksak. Toppenkul tyckte han :D Senare i bildspelet också några bilder på Vitnos och...
Svar
9
· Visningar
1 237
Senast: snurpe
·
Övr. Katt Om man inte har kattbur, hur transporterar man då lättast två katter till veterinären? Den ena kattungen verkade vilja kissa på hunden...
Svar
9
· Visningar
1 498
Senast: Moniq
·
Övr. Katt Någon som ska ställa ut samtidigt som mig? Götene på söndag Norrköping 19/10 Göteborg 14/12 ??? Sedan är jag ju på jakt efter...
Svar
6
· Visningar
1 097
Senast: Lydia
·
B
Övr. Katt Hej allihopa! Jag har ett problem som jag måste ha hjälp med, så här är det, jag bor på en gård och har sju katter, alla kastrerade. Men...
Svar
1
· Visningar
1 042
Senast: Marie_C
·
J
Övr. Katt .. klättra i fönstrerna!! blir galen på min lilla kisse.. :D välter ner alla blommorna..
Svar
4
· Visningar
1 006
Senast: jojjo_blondin
·
J
Övr. Katt käkar chips också.. :D Början på livet som soffpotatis (kattunge) japp nu är det käka och sova som gäller...
Svar
6
· Visningar
1 097
Senast: kpist
·
Övr. Katt Måste bara få berätta att min sambo just idag antydde att vi nog ska skaffa en till katt!! Till saken hör att den vi har är en ngt...
Svar
12
· Visningar
1 622
Senast: Rallebralle
·
Övr. Katt Var och vaccinerade mina bebisar igår för andra gången på sjukhuset och oj vad duktiga de var Matte var riktigt stolt där de satt i sin...
Svar
1
· Visningar
936
G
Övr. Katt Måste bara berätta vilka toppenveterinären jag har, nu har dom startat ett projekt för överviktiga hundar och katter tillsammans med...
Svar
3
· Visningar
1 181
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Sen vi flyttade har hon blivit lite tokig, min kära kisse. Helt plötsligt tittar hon bakåt in i nått av de andra rummen och får en...
Svar
3
· Visningar
1 170
Senast: adore
·
B
Övr. Katt Min katt har fått mask, 10 cm lång.. Hva skal jag ge honom för detta? Såg ut som en tagliatelle, fast mindre. Men platt och 10 cm lång..
Svar
3
· Visningar
1 251
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Övr. Katt Katten kissar på golvet inomhus på olika platser, dock inte på mattan. Den är nu 7 mndr gml. Han är mycke ute. Hört at man kan stänga...
Svar
2
· Visningar
1 020
Senast: **BORTTAGEN**
·
M
Övr. Katt Hittade i morse en svårt skadad främmande katt i vår lada. Gick genom stallet för att komma till betet och titta till hästarna. Av...
Svar
13
· Visningar
1 422
Senast: Moniq
·
C
Övr. Katt PÅ MIN ENA KATT!!!!!!! Hon löper och hon skriker värre än ett brandalarm HELA TIDEN. Skriker hon inte så går hon och "småpratar". Hon...
Svar
16
· Visningar
1 546
Senast: chrisse
·
I
Övr. Katt Vad köper ni för mat till era katter? Själv har jag köpt Mjau torrfoder och burkmat på vanlig mataffär. Tycker den senare tiden att den...
2
Svar
22
· Visningar
2 551
Senast: Sirren
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp