Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt ännu en sån här tråd... :smirk:
Svar
6
· Visningar
879
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Katt Vi har funderat på att köpa en katt att ha på gården, huvudsakligen boende i stallet. Dels för trevnaden, att vi gillar katter, men sen... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
20 910
Senast: Sol
·
Övr. Katt ...nån som känner till den? Jag har läst på en massa sidor men just inkubationstiden nämns ingenstans. Är det möjligt att en...
Svar
1
· Visningar
1 221
Senast: kattlover
·
E
Övr. Katt Hej! En kort fråga: Hur ofta skall jag avmaska en vuxen katt om jag avmaskar med en tablett Drontal.vet? - Marie
Svar
8
· Visningar
2 116
Senast: JustME83
·
F
Övr. Katt Första gången jag är inne på sidan, och den verkar vera trevlig med massa duktiga människor som vet mycket. Skall få hem två små...
Svar
4
· Visningar
933
Senast: MissFideli
·
B
Övr. Katt Bodde förut ute på vischan där kissen fick gå ut och in som han ville. När jag flyttade till lägenhet för en och en halv månad sedan...
Svar
3
· Visningar
856
Senast: beda
·
S
Övr. Katt Postar en bild här på min älskling: Vad heter hennes färg? hon är röd på nosen också, och på bakbenen, sorry att det är en så...
Svar
13
· Visningar
1 114
Senast: moonlightgarden
·
V
Övr. Katt Lilla 12-veckorskatten har spenderat två nätter här hemma, första natten fick hon inte vara i sängen för de stora men igår natt så ville...
Svar
1
· Visningar
736
Övr. Katt Jag & min sambo har två stycken kastrerade honkatter på lite mer än ett år. Båda två är ganska små och smala, men särskilt den ena...
Svar
5
· Visningar
957
Senast: Flipp
·
Övr. Katt Lånar min vänss nick här. Hon är en ett år gammal tigrerad (3 färgad) eller sködpaddsfärgad, lite osäker benämningen. Steriliserad...
Svar
7
· Visningar
4 914
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt min katt får pälsen bortskavd av sitt halsband, och undrar om det är vanligt det sitter inte hårt eller ngt sådant (kan ju inte sätte...
Svar
7
· Visningar
1 826
Övr. Katt Är det så att (de flesta) katter trivs bäst med att vara ensamma, utan några kattkompisar? Självklart är det olika från katt till katt...
Svar
8
· Visningar
1 894
Senast: Vaccan
·
Övr. Katt Jag blir tokig, vi får vildkatter hela tiden, våran granne 1 km bort svämmar över av katter och då flyttar dom yngre kattgubbarna till... 2
Svar
23
· Visningar
2 472
·
Övr. Katt Jag har två innekatter, en hona på 5 år och en hane på 4 år. Båda är kastrerade och väldigt "mammiga". Dom har enbart varit innekatter...
Svar
2
· Visningar
742
Senast: mysko
·
V
Övr. Katt Letar efter en ragdoll och har hittat två kullar som jag var intresserad av, båda kullarna har dött. Är detta vanligt eller har jag (och...
Svar
2
· Visningar
1 664
·
S
Övr. Katt Jag har en kattfröken på 15 veckor med päls som är som plysch, hon ser ut som en levande dammråtta! Jag försöker kamma henne så gott...
Svar
6
· Visningar
1 525
Senast: Smultronagnes
·
A
Övr. Katt här kan vi lista o motivera. - innekatt, inne/utekatt, utekatt? - raskatt, hus/bondkatt? - avmaskning, vaccinationer, id-märkning... 2
Svar
39
· Visningar
3 108
Senast: lingonben
·
S
Övr. Katt Ni som har utekatter - vad är det "värsta" de har släpat in? Min gamla katta har rekordet hittils. I början av sommaren kom hon hem...
Svar
7
· Visningar
925
Senast: rocketmin
·
M
Övr. Katt Vi har en 13 år gammal honkatt. Hon har juvertumörer som vi inte ska operera bort, utan har tänkt ha kvar henne så länge hon mår bra...
Svar
6
· Visningar
1 838
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka