Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Hej Vet någon hur man kan får bort kattpiss + lukten från ett par shortchaps i mocka/läder? Har en katt som brukar kuta omkring i...
Svar
6
· Visningar
1 407
Senast: Raeman
·
Övr. Katt får en katt imorgon.. och ja.. har ingen låda eller nått sånt alls än. vad behöver jag göra först och främst? (städa..=) det är en...
Svar
15
· Visningar
1 534
Senast: Marie_C
·
R
Övr. Katt ...vilka av er dyker upp I säter den 11 oktober???? behöver moraliskt stöd.... :angel:
Svar
7
· Visningar
1 024
L
Övr. Katt Var ute och gick med sambon och lillan idag. Då ropade grannen och frågade om vi inte ville ha en katt..... Hm....... vi hade tänkt att...
Svar
3
· Visningar
1 068
Senast: Xeline
·
Övr. Katt Hej! Vi håller eventuellt på att bli med en katt till! En katt som jag bara har träffat en gång för ca ett år sen och som jag blev...
Svar
4
· Visningar
936
Senast: Maris_
·
Övr. Katt har råkat ut för en elak katt och blivit biten rejält i ryggen. Naturligtvis blev såret infekterat så vi fick åka in akut till en...
Svar
10
· Visningar
1 327
Senast: elronne
·
A
Övr. Katt Vi satte oss framför tv´n med var sin pizza och skulle just börja hugga in. Då kommer 7 månaders kattungen i världens busfart och hoppar...
Svar
3
· Visningar
1 283
Senast: Kiddo
·
M
Övr. Katt Är det vanligt att honkatter urinmarkerar? När min kastrerade honkatt är ute gör hon precis som hankatter brukar göra. Går ett varv runt...
Svar
3
· Visningar
1 634
Senast: adore
·
Övr. Katt Så på söndag åker vi tillbaka till Chivas, S*Karl Johan's Damien (lila) och testar en gång till. Och om nån undrar och saknar mig lite...
Svar
11
· Visningar
1 256
Senast: Rallebralle
·
Övr. Katt Blir det bra när man sätter in en sån? Eller blir det dragit och kallt på vintern?
Svar
6
· Visningar
3 539
Senast: Grana
·
J
Övr. Katt Min siamespojke har som en "påse" framför det ena bakbenet, vad är det, är det "överskott"? :confused: Kan det ha att göra med att...
Svar
3
· Visningar
1 237
Övr. Katt Här kommer lite bilder på våran kisseunge MirreSnurreSprätt... :love: :love: O dom andra 2 katterna osså... :love: Första dagen hos...
Svar
11
· Visningar
1 251
A
Övr. Katt Jag har precis tagit övere två perserhonor, innekatter, 10 år. Ingen av dem är vaccinerade men det tänkte jag göra. Den ena har dock...
Svar
1
· Visningar
1 831
Senast: Sol
·
Övr. Katt Någon som har erfarenhet av det? Jag har länge misstänkt att det itne står rätt till hos min ena missa. Men hur vet man egentligen vad...
Svar
8
· Visningar
4 180
Senast: Sol
·
Övr. Katt Min kattunge (moder Tuss Diamond (skogis) ) när blir han långhårig?? Han e lite fluffig nu efter attungepälsen, men när blir han...
Svar
2
· Visningar
6 770
Senast: CA
·
Övr. Katt Vad gör man då?Ska dom ha någon speciell mat? Dom är 8 ½ veckor. Behöver tips!!
Svar
5
· Visningar
1 640
Senast: CA
·
B
Övr. Katt Nu har min inneboendes katt börjat riva av tapeterna! :mad: Först ut var hallen. Klöste och bet bort en fläck av den ljusa tapeten. Sen...
Svar
6
· Visningar
1 522
Senast: Chlo
·
Övr. Katt :cry: Vår katt "Bullen" har blivit överkörd!!! :cry:
Svar
4
· Visningar
982
Övr. Katt Hej! Jag har en katta hemma som är av rasen Helig Birma. Men hon är korthårig. Eller inte korthårig, hon har långt hår men det är inte...
Svar
16
· Visningar
5 259
K
Övr. Katt Min honkatt på 5 år har under en tid börjat kräkas upp torrfodret. Hon gör det i perioder. Det kan gå några veckor utan att hon kräks...
Svar
11
· Visningar
2 226
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp