Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Min hona är troligen dräktig. Hon är parad två gånger som jag hört och sett. Det var ju inte direkt meningen att hon skulle paras nu men...
2
Svar
25
· Visningar
2 538
Senast: pippi27
·
Övr. Katt Här kommer lite nya bilder på mina älsklingar :love: Först från igår: Semlan Semlan Bosse Bosse Lite äldre bilder, men...
Svar
7
· Visningar
1 074
Senast: Marie_C
·
E
Övr. Katt Vår katthona har såda färg men räknas hon som sköldpaddsfärgad fastän hon inte har något vitt i sig ? :confused:
Svar
7
· Visningar
1 971
B
Övr. Katt Vilket är det "bästa" fodret? Vad kostar det? Hur mycket bör en katthona på 2 år och på 2 kg äta? Mkt aktiv och självklart liten och...
Svar
14
· Visningar
2 906
Senast: Mynta2
·
A
fip
Övr. Katt Min mammas katt har nog fått fip, det är jättehemskt. Är det någon som vet något om denna sjukdom och finns det nån som har blivit frisk?
Svar
3
· Visningar
1 369
Senast: Sol
·
E
Övr. Katt Vi har nyligen idag fått ta hand om en lite liten kattunge på kanske bara 6 veckor... den bara dök upp hos en lokal gubbe som har massor...
Svar
7
· Visningar
1 233
Senast: _malle__
·
Övr. Katt Som ni kanske kommer ihåg (om ni läste den tråden) så var jag hos vet med Chivas för två veckor sen för hans hosta. Han fick då...
Svar
7
· Visningar
1 590
Övr. Katt Jag hämtar hem Måns på måndag. Måns bor i det stall där min häst bott i vår och i sommar. När en tjej som hade hästar där innan...
Svar
3
· Visningar
1 120
Senast: KungTulle
·
B
Övr. Katt :cry: I kväll kommer en tjej från kattkommando syd och tittar på lille Tiger. Antagligen tar hon honom med sig. :cry: Anledningen är att...
Svar
6
· Visningar
1 512
Senast: strumpan
·
B
Övr. Katt Är det någon som har erfarenhet av dessa skönheter? Hur är de i sättet? samt vad ligger priset på en Birma? :bump:
Svar
5
· Visningar
6 063
Senast: Andri
·
Övr. Katt Vår kisse som är ca fyra månader är väldigt dålig på att tvätta sig själv! Han har vuxit upp utan sin mamma och jag misstänker att det...
Svar
12
· Visningar
1 471
Senast: Maris_
·
Övr. Katt Min älskade katt Tussan har dött..... Till Minne av Tuss Diamond
Svar
8
· Visningar
1 187
Senast: CA
·
F
Övr. Katt (tro mig, det ÄR en seriös tråd! :o :D) Har en 5-årig hankatt här hemma, Styrman. Han kastrerades vid ca 1 års ålder (minns inte...
Svar
9
· Visningar
2 292
Senast: Kiddo
·
K
Övr. Katt Idag åker jag med Q-tip till Norge på utställning så jag förväntar mig att ni håller tummarna för honom nu!! Återkommer på måndag med...
Svar
2
· Visningar
1 106
L
Övr. Katt min lilla flikka är borta. har varit borta sedan i fredags nu och jag vet inte vad jag ska ta mig till :cry: ..hon är verkligen en katt...
Svar
1
· Visningar
1 176
Senast: Iza
·
B
Övr. Katt Min inneboende har en kattunge. Han har tidigare inte haft några problem att gå på lådan, men nu de sista två veckorna har han börjat...
Svar
7
· Visningar
1 248
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Våra katter har alltid kunnat ha fri tillgång till mat, men de nya kattungarna finns det ingen botten på. Nu är de feta! Det är två...
Svar
7
· Visningar
23 933
Senast: Butterfly
·
B
Övr. Katt Ser att det är många som har raskatter av olika slag, och jag blir lite nyfiken på varför ? Vad är det som är annorlunda med en raskatt...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 330
Senast: Rallebralle
·
A
Övr. Katt Har ju skrivit tidigare om katten jag tagit hand som kissade i sängen. Nu har hon gjort det igen och min sambo vill absolut inte ha kvar...
2
Svar
21
· Visningar
2 416
Senast: adore
·
Övr. Katt Min kära kattunge tycker om att bita på allt han ser inklusive mig :smirk:. Kan man ge katter tuggben?, typ såna där små som man ger...
Svar
1
· Visningar
1 150

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp