Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Min kattunge (moder Tuss Diamond (skogis) ) när blir han långhårig?? Han e lite fluffig nu efter attungepälsen, men när blir han...
Svar
2
· Visningar
6 802
Senast: CA
·
Övr. Katt Vad gör man då?Ska dom ha någon speciell mat? Dom är 8 ½ veckor. Behöver tips!!
Svar
5
· Visningar
1 646
Senast: CA
·
B
Övr. Katt Nu har min inneboendes katt börjat riva av tapeterna! :mad: Först ut var hallen. Klöste och bet bort en fläck av den ljusa tapeten. Sen...
Svar
6
· Visningar
1 529
Senast: Chlo
·
Övr. Katt :cry: Vår katt "Bullen" har blivit överkörd!!! :cry:
Svar
4
· Visningar
987
Övr. Katt Hej! Jag har en katta hemma som är av rasen Helig Birma. Men hon är korthårig. Eller inte korthårig, hon har långt hår men det är inte...
Svar
16
· Visningar
5 280
K
Övr. Katt Min honkatt på 5 år har under en tid börjat kräkas upp torrfodret. Hon gör det i perioder. Det kan gå några veckor utan att hon kräks...
Svar
11
· Visningar
2 233
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Huggtass http://www.geocities.com/asso_sarastro/hugge.jpg http://www.geocities.com/asso_sarastro/hugge3.jpg Det är han som ev ska bli...
Svar
5
· Visningar
1 175
Övr. Katt Ska forsoka fa tid hos vet idag for Lillebill. Han ar den minste i Cleos senaste kull, snart 5 veckor gamla. Jag markte for nagon vecka...
Svar
7
· Visningar
1 378
Senast: skuggi
·
M
Övr. Katt Jag har tänkt att skaffa mig en raskatt, tycker det verkar kul att gå på utställningar. Kan katten vara ensam hemma på dagen när jag är...
Svar
9
· Visningar
1 471
Senast: Dean
·
N
Övr. Katt Ska köpa en ny transportbur till kissen min. Han är ganska hrm bastant och behöver således en ny. Förra gången vi var hos veterinären...
Svar
2
· Visningar
2 338
Senast: Nina83
·
B
Övr. Katt Jag var och levererade en 4 månaders kattunge till min sambos morbror. Kattungen (som i övrigt heter Plankton) är världens absolut mest...
Svar
2
· Visningar
1 444
Senast: Miiip
·
B
Övr. Katt Mina katter har alltid vartit duktiga att gå på toaletten, och jag ser allltid till att det är rent och fräcsht.. men så nu har vi...
Svar
2
· Visningar
1 336
Senast: **BORTTAGEN**
·
J
Övr. Katt Min kisse på typ 6 månader var i helgen lite lös i magen, och både igår och idag har han kräkts. Vad kan detta bero på, ni som vet? Är...
Svar
2
· Visningar
1 167
Senast: jessicaaa
·
Övr. Katt Jag har läst lite om denna ras och när jag så småningom kommer att skaffa skatt skulle det vara roligt med denna vackra ras :). Är det...
Svar
11
· Visningar
5 020
Senast: Pazuzu
·
G
Övr. Katt Gaahhh jag har problem, ok detta ser ut som en solklar Smoke -hona MEN skenet kan bedra eller? Hon har börjat få vitt under hakan vad...
Svar
13
· Visningar
1 359
Senast: Sol
·
Övr. Katt Har fått försäkringspapper med inbetalning till Isaks försäkring. Jag kan då INTE komma ihåg att villkoren var så dåliga när vi tecknade...
Svar
11
· Visningar
1 786
Senast: Kakis
·
Övr. Katt På onsdag får jag hem Vitnos :love: Är det någon som vet på rak arm om jag skaffa en försäkring redan nu innan hon kommit? (vill göra...
Svar
7
· Visningar
1 212
Senast: snurpe
·
P
Övr. Katt Finns en liknande tråd på Gnägg, så tänkte lägga upp en här för katter också! Vad äter era katter för konstigt? Har de något skumt...
Svar
9
· Visningar
1 496
Senast: Pyrusan
·
Övr. Katt \"Inflyttning\" av ny vuxen katt - går det? Hejsan Jag har två kastrerade hankatter (innekatter) på nio och ett halvt år, mycket snälla...
Svar
3
· Visningar
1 586
Senast: Marie_C
·
E
Övr. Katt det här med att katter \"ärver färg\" om en kattunge skall kunna födas som röd krävs det då att det finns röd färg i båda föräldrana...
2 3
Svar
56
· Visningar
6 739

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Guldfasanerna
  • Resultat på HD-röntgen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp