Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

B
Övr. Katt Undrar bara när det börjar synas om katten blir lång eller korthårig. Tiger har ju sin bebispäls kvar, men nu har det börjat växa ut...
Svar
2
· Visningar
1 430
Senast: Sol
·
X
Övr. Katt Vad är det för symtom på det ? Vad skiljer det (om det skiljer) från en vanlig förkylning ? Hur lång tid är inkubationen ? När är katten...
Svar
3
· Visningar
5 084
Senast: Sol
·
B
Övr. Katt Något speciellt man kan tänka på när kattungar blir snoriga? Han har nyst flera gånger idag och är lite snorig. :( Pigg och glad och...
Svar
3
· Visningar
3 772
Senast: **BORTTAGEN**
·
K
Övr. Katt http://f2.pg.photos.yahoo.com/anneliebukefalos Jag hade nästan bara kort på henne som kattunge, så jag scannade in de i dag. Ska...
Svar
14
· Visningar
1 384
M
Övr. Katt Måste bara visa kort på min missar, Lasse-Maja 5 år och Smulan 1 år. Visst är dom söta :love: Lasse-Maja i min säng Lasse-Maja och...
Svar
7
· Visningar
1 112
Övr. Katt Hur ser man om katten fått i sig råttgift? Vad jag har förstått så blir det väl inre bllödningar va? och då borde väl slemhinnorna...
Svar
4
· Visningar
2 568
K
Övr. Katt Hur ska det gå med mina två katter? De är vana att springa ute på landet, men nu ska jag flytta till en lägenhet i staden. Kommer de att...
Svar
8
· Visningar
1 443
G
Övr. Katt Någon som har en ocikatt? Har aldrig träffat någon själv men jag tycker de är otroligt vackra.
Svar
6
· Visningar
3 636
Senast: Stallkatten
·
G
Övr. Katt Jag vet inte alls mycket om katter men jag måste fråga.. Inatt när jag var på väg hem träffade jag en jättefin långhårig katt, men den...
Svar
8
· Visningar
2 476
Senast: Stoppard
·
K
Övr. Katt Snuttis, 8 v. gammal! Min lilla Snuttis, åtta veckor gammal. När bilden togs hade han precis kommit hem till oss och vågat sig ur...
Svar
4
· Visningar
1 263
Senast: Kaos
·
Övr. Katt Min pojke ska till Eivor Rasehorn för att fotas nästa vecka! :D De ringde idag, och undrade om vi kunde komma upp, så att han kan vara...
Svar
10
· Visningar
1 440
Senast: Sassy
·
K
Övr. Katt bäbis.. :love: Tja han är ju förstås 8 år nu... :angel: :angel: http://f2.pg.photos.yahoo.com/anneliebukefalos
Svar
9
· Visningar
1 260
Senast: KaZa
·
Övr. Katt och tagit av tratten för tidigt. :( Men kattkraken går verkligen upp i limningen av att inte få klia sig. Hon är ju nyss id-märkt i...
Svar
8
· Visningar
1 678
Senast: strumpan
·
C
Övr. Katt min lillkisse är inte riktigt riktig? När vi fick hem henne var hon 10 veckor gammal. Hon var ganska smal då och man kände revbenen...
Svar
8
· Visningar
2 015
I
Övr. Katt Min pojke ska få en flickvän att roa sig med i en hel vecka! :love: :love: :love: Förhoppningsvis ska de bli små skogisar av det hela...
Svar
5
· Visningar
1 270
Senast: Idka
·
R
Övr. Katt ska marrakech på parning..... åhh,vad jag kommer att sakna honom... :crazy: fast jag hoppas att det blir många fiiiiina ungar! :D
Svar
12
· Visningar
1 250
Senast: Sassy
·
A
Övr. Katt Katten jag har tagit hand om och ska behålla har börjat löpa och igår märkte jag att hon skvätt/kissat på min sambos kudde och täckena...
Svar
4
· Visningar
1 321
Senast: adore
·
K
Övr. Katt i väntan på att sambon ska komma hem, så vi kan åka till landet. :banana: Vem har katten med längst svanshårstrå!? :p Min hankatt...
Svar
2
· Visningar
1 011
Senast: KaZa
·
Övr. Katt När vi hade flyttat alla grejer till vår nya gård skulle vi upp och hämta våra katter, dom som flyttat dit var där och höll på med...
2
Svar
22
· Visningar
3 323
Övr. Katt Har tappat bort min kisse i huset!! Hon försvann igår kväll och vi har letat överallt! Ibland hörs ett ynka mjao någonstans ifrån, men...
2
Svar
23
· Visningar
2 580
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp