Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag håller på att flytta men upptäckte till min fasa att dom glömt en vesäntlig del av instruktionerna till flyttlåde-bygget:smirk: Det...
Svar
8
· Visningar
1 004
Senast: Eivor
·
Övr. Katt ..även bild på Snoddas klämda ben (se tråd om förlossningskomplikationer) http://hem.bredband.net/b379975/Flis/flisan.htm
Svar
8
· Visningar
868
Senast: pippi27
·
F
Övr. Katt Vid vilken ålder har katten växt färdigt ungefär? Storleksmässigt och slutat vara odräglig tonåring i psyket... :devil: :D
Svar
3
· Visningar
887
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Stallkatten Simone(ej våran) har inatt fått kattungar, 5 stycken. Så otroligt söööta att man knappt kan slita sig ifrån dom. Och vi...
Svar
8
· Visningar
897
Senast: palle
·
I
Övr. Katt Var och hälsade på "min" lilla bebis idag! Här är han och sina syskon 4 veckor gammla! :love: http://www.jangvik.com/totte/ 2
Svar
20
· Visningar
1 685
Senast: Ragatan
·
B
Övr. Katt Jag funderade på att ge min katt RC Beauty & Care för att se om hon får fin päls. Det står "För katter under fällningsperioden, för fin...
Svar
2
· Visningar
900
Senast: Cuaifeach
·
Övr. Katt Jag har tagit undan maten, men undrar om han kanske skall få hårda? För han blir ju hård i magen av dom annars. Eller är det bästa att...
Svar
2
· Visningar
914
Senast: Mynta2
·
M
Övr. Katt Ska man låta bli att avla på en katt med juvertumörer? Eller är det från fall till fall?
Svar
2
· Visningar
798
Senast: Sol
·
M
Övr. Katt De är bara några timmar gamla :D Så gulliga!
Svar
11
· Visningar
911
Senast: Matiz
·
V
Övr. Katt Min kompis tjatar hela tiden på mej om att jag ska lukta katterna i munnen och borsta deras tänder för att förhindra tandsten. Men hur...
Svar
1
· Visningar
731
Senast: maiagull
·
M
Övr. Katt Min lilla Peppar blir tokarg och ska ha kål på alla getingar hon ser... hur farligt är det om hon skulle få en "kyss"?? Kan katter vara...
Svar
3
· Visningar
2 418
Senast: Vaccan
·
Övr. Katt Var ute med min lilla Dimma en stund ikväll och det var väldigt spännande tyckte hon! Det är fortfarande lite läskigt men man blir ju...
Svar
4
· Visningar
739
Senast: BuenoBull
·
R
Övr. Katt http://www.expressen.se/index.jsp?a=291421 :mad: :mad: Blir ju bara sååå arg ju :mad: :mad:
Svar
5
· Visningar
711
Senast: palle
·
G
Övr. Katt Här är hon igen, sist jag lade ut bilder frågade jag ju om ni kunde gissa ras också, var riktigt kul att se vad ni gissade på :) Här...
Svar
6
· Visningar
898
Senast: zask
·
Övr. Katt Vår honkatt fick ungar igår natt. Tre stycken välskapta små. Mamma katt klarade hela jobbet själv och vi upptäckte det inte förrän på...
Svar
2
· Visningar
1 219
Senast: carinaso
·
Övr. Katt Jag är lite bekymrad för Hanoo. Hans leder knäpper och knakar precis hela tiden. Han verkar inte ha ont, eftersom han leker och röjer...
Svar
2
· Visningar
2 473
Senast: Sassy
·
D
Övr. Katt Kan en kísse vara finare?
Svar
5
· Visningar
703
Senast: Poppinella
·
Övr. Katt Fick en chock imorses när jag såga att grannens lilla kattunge jagar småfåglar:eek:
Svar
14
· Visningar
1 006
Senast: Maddie
·
Övr. Katt Nu är det dags, och nu finns det ingen återvändo. Jag har ringt och fått en tid, 15-45 i morgon. Min lilla tjej ska bli ängel. Hon är... 2
Svar
26
· Visningar
2 030
Senast: Onnie
·
F
Övr. Katt Tänkte köpa "lite" (dvs mycket :D ) leksaker till Måns på torsdag, men det finns ju så mycket att välja mellan! Vad har era katter för...
Svar
16
· Visningar
1 140
Senast: fia-lisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka