Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Vi har kattungar i stallet nu och jag trode att dom öppnade ögonen vid 1 veckas ålder. Men stallägaren sa att det var vid 3 veckor. Vad...
Svar
3
· Visningar
1 455
M
Övr. Katt Här sitter man med en kull på 1 dygn och har ev en liten bebis som behöver stödmatas,,, tack vare Royals 25% utförsäljnings rabatt plus...
Svar
13
· Visningar
1 564
Senast: palle
·
M
Övr. Katt Hej Jag har två Norska Skogkatter, en hona och en hane. Nu när de är gammla nog tänkte jag ta en kull på de. Är det något man ska tänka... 2
Svar
24
· Visningar
1 576
P
Övr. Katt På väg till jobbet i morse körde jag förbi en överkörd katt på vägen. Katten låg mitt i vägbanan (mötande) och när jag körde förbi såg...
Svar
5
· Visningar
1 455
Senast: Anna_89
·
Övr. Katt Jag har en kastrerad hankatt ( bondkatt) som beter sig lite märkligt.. :crazy: Han försöker para min andra kastrerade hankatt...
Svar
7
· Visningar
5 766
Senast: Isidor
·
Övr. Katt det här låter kanske som en dum fråga, men jag har ingen erfarenhet alls av "havande" katter. till saken. var hemma hos en kompis...
Svar
10
· Visningar
3 876
Senast: Priscilla
·
T
Övr. Katt Vad är det som gör att katterna blir som tokiga i den lukten?
Svar
19
· Visningar
5 391
Senast: Yossarian
·
F
Övr. Katt Han är jättego :love: Mina fåglar är dock inte lika förtjusta i honom :D
Svar
10
· Visningar
1 085
A
Övr. Katt tog lite bilder på kissen idag :) http://img.photobucket.com/albums/v245/ciwi/fluffy3.jpg...
Svar
3
· Visningar
642
Senast: corona
·
A
Övr. Katt hjälp oss. Våran hona :love: blev rund om magen för ungefär tre veckor sedan. Nu är hon tjock och man kan både känna och se när ungarna...
Svar
9
· Visningar
1 198
Senast: allessa
·
V
Övr. Katt :love: :love: :love: kan apport :D :D Min äldsta katt Nisse kan både sitt, skall och nu apport :) När Pipen kom så gick det...
Svar
2
· Visningar
643
Senast: Vaccan
·
Övr. Katt Mor å far har tre missar, de två honorna (bägge kastrerade) har aldrig kommit överens (på 5 år) utan den ena jagar den andra som blir...
Svar
4
· Visningar
920
Senast: Haukur
·
B
Övr. Katt För nästan två veckor sedan försvann vår älskade kisse. :cry: Från sommarstugan i Varberg smet hon ut och kom inte hem igen. Vi letade...
Svar
3
· Visningar
836
Senast: Bangsi
·
V
Övr. Katt ... :smirk: nu har jag gjort mej evigt ovän med grannens flickvän (han är 25, hon typ 17). Dom har fönster ut över min uteplätt och... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 258
Senast: Xeline
·
I
Övr. Katt Ska ju äntligen få hem en liten ragdoll kille om 9 veckor men nu har jag lite frågor till er! Kommer vara ledig dom 3 första dagarna med...
Svar
4
· Visningar
1 037
Senast: Icka
·
Övr. Katt Min okastrerade devon rex hane har blivit så smal på sista tiden. Han är 1,5 år, väger nu 3,4 kg. Tidigare har han varit mycket mer...
Svar
6
· Visningar
1 611
Senast: Sol
·
F
Övr. Katt Är väldigt intresserad av en kattdam på 2,5 år men eventuellt så kommer det endast att bli en katt (sambon börjar bli lite gnällig nu...
Svar
7
· Visningar
1 004
Senast: Fjunet
·
F
Övr. Katt Skulle gärna vilja se bilder på era klösmöbler, så man vet lite vad som finns på marknaden :) Skriv gärna pris också.
Svar
10
· Visningar
1 401
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt .... ska jag och min sambo snart bli! Vi har anmält vårt intresse till Stockholms Katthem och en trevlig kvinna har besökt oss därifrån...
Svar
14
· Visningar
1 749
Senast: Vaccan
·
U
Övr. Katt Ok, min hankatt har uppenbarligen nån typ av irritation i ögonen.. Såg det första gången i torsdags natt när jag kom hem från jobbet...
Svar
5
· Visningar
12 649
Senast: Uma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka