Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

J
Övr. Katt Fick hem min Zingo för ett par dagar sen! :love: Eftersom att jag inte pratar kattspråk och han inte pratar människospråk så...
Svar
11
· Visningar
766
Senast: Lejanna
·
F
Övr. Katt Idag ska en från Kattkommando Syd ringa, samt att jag ska ringa till en som har kattungar till salu. Men jag har aldrig köpt katt innan...
Svar
18
· Visningar
977
Senast: Fjunet
·
F
Övr. Katt Fungerar kattoaletter med tak och "dörr", stänger de verkligen in lukten? Hade helt glömt bort att kattskit luktar vidrigt :eek:
Svar
6
· Visningar
969
Senast: lisa
·
F
Övr. Katt Får era katter vara i sovrummet eller har ni det som ett ställe där kroppen får "vila" utan allergener och katthår? 2
Svar
27
· Visningar
3 679
Senast: Malle Palle
·
A
Övr. Katt Fyra stycken närmare bestämt. Svarta och grå. :) :bump: :banana: :love:
Svar
3
· Visningar
751
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Och hon är så otroligt bedårande! Bara att titta på henne gör att hjärtat värker! :love: Idag är hon exakt 12 veckor och att ta... 2
Svar
39
· Visningar
2 339
Senast: jos
·
Övr. Katt 31 maj blir Abbie av med fertiliteten. Sorgligt. Och dte skulle inte förvåna mig om man 2 månader efter kommer på att patellaluxation...
Svar
4
· Visningar
700
Senast: MissFideli
·
M
Övr. Katt Jag har två katter som har växt upp ihop. Dom har alltid varit bästa komipsar tills för några dagar sen. När dom satt dom ute båda två i...
Svar
3
· Visningar
927
Senast: MissFideli
·
I
Övr. Katt Hej vilken kattmat rekomenderar ni för en katt som får mycket hårbollar ???????
Svar
5
· Visningar
1 519
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Några kort på mina tjejer :) :love: :love:
Svar
2
· Visningar
622
Övr. Katt Vi har kattungar i stallet nu och jag trode att dom öppnade ögonen vid 1 veckas ålder. Men stallägaren sa att det var vid 3 veckor. Vad...
Svar
3
· Visningar
1 454
M
Övr. Katt Här sitter man med en kull på 1 dygn och har ev en liten bebis som behöver stödmatas,,, tack vare Royals 25% utförsäljnings rabatt plus...
Svar
13
· Visningar
1 562
Senast: palle
·
M
Övr. Katt Hej Jag har två Norska Skogkatter, en hona och en hane. Nu när de är gammla nog tänkte jag ta en kull på de. Är det något man ska tänka... 2
Svar
24
· Visningar
1 572
P
Övr. Katt På väg till jobbet i morse körde jag förbi en överkörd katt på vägen. Katten låg mitt i vägbanan (mötande) och när jag körde förbi såg...
Svar
5
· Visningar
1 453
Senast: Anna_89
·
Övr. Katt Jag har en kastrerad hankatt ( bondkatt) som beter sig lite märkligt.. :crazy: Han försöker para min andra kastrerade hankatt...
Svar
7
· Visningar
5 747
Senast: Isidor
·
Övr. Katt det här låter kanske som en dum fråga, men jag har ingen erfarenhet alls av "havande" katter. till saken. var hemma hos en kompis...
Svar
10
· Visningar
3 872
Senast: Priscilla
·
T
Övr. Katt Vad är det som gör att katterna blir som tokiga i den lukten?
Svar
19
· Visningar
5 384
Senast: Yossarian
·
F
Övr. Katt Han är jättego :love: Mina fåglar är dock inte lika förtjusta i honom :D
Svar
10
· Visningar
1 082
A
Övr. Katt tog lite bilder på kissen idag :) http://img.photobucket.com/albums/v245/ciwi/fluffy3.jpg...
Svar
3
· Visningar
641
Senast: corona
·
A
Övr. Katt hjälp oss. Våran hona :love: blev rund om magen för ungefär tre veckor sedan. Nu är hon tjock och man kan både känna och se när ungarna...
Svar
9
· Visningar
1 198
Senast: allessa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stärka 3 åring
  • WE-tråden