Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Q
Svar
3
· Visningar
742
Senast: Wishes
·
T
Övr. Katt har en kastrerad han katt som är snart 2 år. han är inne katt när jag bodde med honom själv hade jag inga problem med honom alls. men...
Svar
5
· Visningar
6 991
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Som relativt nybliven innekattägare så upptäcker man saker... som att den skitbra kattsanden fastnar under kissens ludna tassar och...
Svar
8
· Visningar
1 419
Senast: corona
·
T
Övr. Katt pojkvännens familj förlorade ju den ena av två katter, i stormen i vintras (hon blev påkörd, enligt blå stjärnan). efter de så köpte...
Svar
4
· Visningar
867
Senast: thea
·
M
Övr. Katt Jag har en katt (blandras med 50% norsk skogskatt) som är snart 2 år gammal. Han är ganska självständig av sig så länge han vet att jag...
Svar
13
· Visningar
10 103
Senast: anna_panna
·
B
Övr. Katt Var hemma hos en kompis ikväll och kollade på film. Tog med mig Hoshi för att hon skulle få komma ut lite och för att det är allmänt...
Svar
4
· Visningar
959
Senast: Icka
·
V
Övr. Katt Hejsan! Jag och min sambo har bestämt oss för att vi vill ha en liten katt till hösten. Vi vill ha en ragdoll som gärna ska gå att...
Svar
8
· Visningar
1 158
Senast: Sassy
·
A
Övr. Katt I förrgår blev min katt överkörd på vägen, dom som hade kört på honom kom och knackade på och sa att han sprungit iväg :confused: men...
Svar
3
· Visningar
824
Senast: Blossom7
·
Övr. Katt Det är så att jag har 8 katter, var av 6 är honor = blir många katter. Nu till problemet Jag kan få tag på 4 av honorna utan problem(...
Svar
9
· Visningar
1 168
Senast: Becca85
·
L
Övr. Katt Visste inte riktigt vilken tråd jag skulle forstätta i så det blev en ny. Först skulle jag bara vilja tala om att min missa har fått...
Svar
6
· Visningar
677
Senast: lisa
·
Övr. Katt Nu, efter veckor av datalös levnad så är jag tillbaka. Med blandade känslor, man har lärt sig att leva utan dator och efter Fias död...
Svar
14
· Visningar
991
Senast: MissFideli
·
C
Övr. Katt I fredags morse märkte jag att min kastrerade hankatt på snart ett år (Zorro) spytt 2 gånger på golvet, tänkte inte så mkt mer på det då...
Svar
3
· Visningar
849
Senast: cruella
·
Övr. Katt Jag har en katt som jag tog hand om i vintras, en vuxen hona. Bor extremt kattvänligt på landet, men det bryr sig inte katten om! Hon...
Svar
7
· Visningar
1 061
Senast: Xeline
·
R
Övr. Katt per dygn sover en vuxen katt ungefär??
Svar
7
· Visningar
1 177
Senast: BuenoBull
·
Övr. Katt Jag har tagit hand om två små honkatter, nu ett år gamla. De är kastrerade sedan några månader tillbaka. Hemma fanns redan fyra andra...
Svar
14
· Visningar
1 183
Senast: BuenoBull
·
Övr. Katt Eftersom jag alltid har velat ha husdjur har jag nu när jag är på väg att bli singel börjat fundera på om jag kanske skulle skaffa mig...
Svar
4
· Visningar
1 096
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Idag (tisdag) är det 8 v sen Fia fick somna in. Det är så tomt utan min älskade svarta älskling, saknaden är enorm. Jag är så tacksam...
Svar
2
· Visningar
706
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Sedan två veckor bor det en katt under vårt hus och jag vet inte var han kom ifrån. Katthemmet har inga rymlingar och det finns ingen...
Svar
5
· Visningar
1 941
Senast: BuenoBull
·
Å
Övr. Katt Har upptäckt att jag skall bli mormor till en kull med oväntade men välkommna kattungar. Frågan är bara när de kommer. Min katta är...
Svar
3
· Visningar
1 461
Senast: Sol
·
Övr. Katt Reagerad nyss på att katten jamade för fulla muggar ute i köket, kommer ut och ser honom sittandes bredvid spisen som jag tydligen glömt...
Svar
2
· Visningar
936

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Bra blötmat

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp