Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Hur lång tid tar det innan man märker de första tecknen på att katten är dräktig? Vilka är de olika tecknen man kan se om man följer...
Svar
2
· Visningar
716
Senast: eldione
·
M
Övr. Katt Jag behöver lite råd, min lilla Peppar har krånglig mage. ena veckan har hon fast avföring, andra väldigt rinnig, jag har inte bytt...
Svar
5
· Visningar
1 143
Senast: adore
·
N
Övr. Katt härmar MissFideli->burskynke Jag ska ställa ut mina kisar fram i vår och tänkte nu sy ett burskynke. Men jag har svårt att välja färg...
Svar
1
· Visningar
730
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Mitt gamla burskynke har jag kasserat, men ska jag ställa Abbie måste jag ju sy ett nytt. Men vad ska jag ha för färg? Köpte ju en...
Svar
3
· Visningar
853
Senast: Sassy
·
H
Övr. Katt Måste bara höra hur vanligt det är att kattmammor låter andra katter hjälpa dem med sina kattungar? Fler som varit med om detta? När...
Svar
11
· Visningar
932
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Måste ta med katterna i bilen. Är inte populärt... Den ena katten jamar och flämtar och ser allmänt döende ut :crazy: Är det fler som...
Svar
7
· Visningar
1 533
Senast: Lydia
·
Övr. Katt Min sambo frågade igår grannen nedanför oss om han besväras av våran ena katt eftersom vi sett den smyga ner till honom (okastrerad...
2
Svar
23
· Visningar
3 395
Senast: adore
·
Övr. Katt Jag har sen ca 12 v konstaterat att kattungar luktar en hel del. Inte bara god bebisdoft utan dom lämnar några bruna korvar i lådan som...
Svar
4
· Visningar
953
Senast: MissFideli
·
A
Övr. Katt \"Spinner vidare\" på Maine Coon... Jag funderar ju på att skaffa mig en Maine Coon-katt så fort jag får egen lägnhet (som jag nämnt i...
Svar
3
· Visningar
1 261
Senast: Pennylane
·
C
Övr. Katt Jag kan väldigt lite om just ras katter. Vi har alltid haft "bonn-katter". Min favorit bland dessa bonn-katter är Stubben. Hans mamma...
2
Svar
31
· Visningar
3 059
Senast: ChristinA
·
F
Övr. Katt Ojoj. Vet inte vart jag ska börja :( :cry: Pappa skulle åka ivägen en runda, och jag skulle gå ut o gå med katten. (hon har varit...
Svar
5
· Visningar
1 028
Senast: dragon_girl
·
Övr. Katt till Stockholm. En jättetrevlig tjej och hennes pojkvän har köpt Maja. Så nu har jag ingen kvar och såklart börjar alla ringa nu. Har...
Svar
8
· Visningar
898
Senast: Sassy
·
T
Övr. Katt Hur får man en hankatt att ge f..n i att pissa inne här och där. Vet att de gör det när de blir könsmogna och är okastrerade men är det...
Svar
4
· Visningar
802
Senast: adore
·
Övr. Katt ...har mina katter fått, :( o dom ska till vet. på torsdag och få "behandling/medicin". Glömde dock fråga vad det kostar o får inte tag...
Svar
7
· Visningar
2 479
Övr. Katt Min \"lillkisse\" spinner ibland så att han tappar andan :eek: jag blir lika rädd varje gång och tror att han inte ska få luft igen...
Svar
2
· Visningar
702
Senast: mysko
·
O
Övr. Katt Nån som vet vilken instans man kontaktar om man vill "uppdatera" uppgifterna ang sin katts öronmärkning?? Är det polisen eller...
Svar
1
· Visningar
677
Senast: glimmie
·
J
Övr. Katt I natt väcktes jag av att min katt försökte ta en tugga av min arm :eek: Han var helt tokig, skrek och ville inte släppa. Och han bet...
Svar
3
· Visningar
1 131
Senast: jojjan
·
E
Övr. Katt Jag har två katter som till sommaren fyller ett år vardera. Problemet är att en av dem, efter att ha varit helt rumsren, nyligen har...
Svar
18
· Visningar
1 488
Senast: emindy
·
Övr. Katt Jag har köpt en perserkatt för en symbolisk summa. (pga ägarens allergi) Problemet är att förra ägaren slarvat bort stamtavlan. Katten...
Svar
8
· Visningar
933
Senast: Sassy
·
Övr. Katt I helgen fick min ena kisse urinsten för femte gången på 2 år.. Han opererades för tre v sen, de tog bort snoppen för att stenarna...
Svar
6
· Visningar
899
Senast: Millimetern
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp