Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

L
Övr. Katt jag har fått 3 kattungar :D :D :Dmen en dog så nu har jag bara 2 :cry: :cry: :cry: 2 3
Svar
41
· Visningar
2 836
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt Enligt mina beräkningar så ska kattungarna komma om ca 2 veckor. Men katten är ju otroligt rund, spenarna är svullna och hon är såå...
Svar
4
· Visningar
848
Senast: MissFideli
·
L
Övr. Katt Kan man låta en annan katt dia min kattunge, för nu har kattmamman ingen mjölk längre och om jag får den att bli lite starkare kan den...
Svar
7
· Visningar
1 900
Senast: Rallebralle
·
Övr. Katt Jag är så glad :rofl: Min och pojkvännens katt har kommit hem till oss nu. Vi har väntat och väntat och så äntligen är hon här. "Hon"...
Svar
4
· Visningar
869
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Jag har länge letat efter en förening här i närheten som arbetar med hemlösa katter o dyl, eftersom sambon är allergisk och jag inte kan...
Svar
9
· Visningar
991
Senast: Dravena
·
L
Övr. Katt Min kattflicka fick två kattungar i morse, något tidigare än beräknat,en var död när den föddes, den andra lever fortfarande men det...
Svar
8
· Visningar
10 029
Senast: MissDaisy
·
M
Övr. Katt Jag ska skaffa en katt till, har nu en 2 årig kastrerad hankatt. Är det bäst att den nya katten är en hona eller hane? Hur gör man i...
Svar
5
· Visningar
1 131
Senast: mizzcat
·
Övr. Katt Kolla på den här sidan !! Blir man sugen på att köpa eller bygga eget eller vad?
Svar
15
· Visningar
1 242
Senast: idak
·
A
Övr. Katt Läste precis om hundens vara eller icke vara i sängen. De flesta vet precis vad de vill och djuren verkar rätta sig efter det. Men nu...
Svar
9
· Visningar
2 736
Senast: idak
·
K
Övr. Katt Funderar på att skaffa en raskatt som "kompis" till min huskatt. Har hittat två raser som verkar intressanta. Cornish Rex och Ocicat...
Svar
5
· Visningar
1 425
Senast: adore
·
Övr. Katt Hur gör ni kattägare när det är dags för sommarsemester? Följer katterna med, har ni kattvakt eller blir det pensionat? Vi har ingen...
Svar
9
· Visningar
1 443
Senast: Ammi_L
·
K
Övr. Katt Hej hej Jag är sugen på att skaffa katt, gärna två. Är intresserad av Ragdoll rasen, nån som vet vad dom ligger i för prisklasser...
Svar
9
· Visningar
11 527
Senast: Tilly
·
T
Övr. Katt Vad tycker ni andra om katter som skänks bort eller säljs för en krona tassen? Är det försvarbart? Själv är jag helt emot och tycker att... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 321
Senast: Ammi_L
·
P
Övr. Katt Lära in och spana in kattannonser som finns här på Buke. Det har ju pratats en del om dessa. Nu förstår jag. Såg denna som låg på köpes...
Svar
4
· Visningar
1 027
Senast: tirre
·
L
Övr. Katt Min pojkvän ska skaffa katt. :D -äntligen, snart får han ett liv!- Jag fick den stora äran att åka och kolla på en kull, gjorde det...
Svar
4
· Visningar
882
Senast: mandalaki
·
N
Övr. Katt hur vanligt är det att kattungens gamla "huggtänder" i överkäken sitter kvar när de nya kommer? min lilla har fått de nya men de gamla...
Svar
3
· Visningar
718
Övr. Katt Jag läste just Solviras tråd om sin blinda katt. Jag har också en katt som fått grå starr han är nog inte helt blind, men är det inte...
Svar
8
· Visningar
1 187
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Visst är de söta!! :bump: :rofl: Spelar Boll :love: // Anna
Svar
6
· Visningar
953
Senast: nizzeienglasburk
·
Övr. Katt Hej! Nu har jag fått ett inte så skoj problem på halsen.. Så här är det.. Min katt som snart fyller 17 år och hela sitt liv varit...
Svar
1
· Visningar
789
Senast: MissFideli
·
P
Övr. Katt vad tycker ni om dessa bilder på mina katter www.lunarstorm.se/PamBam/kollage/26 www.lunarstorm.se/PamBam/kollage/19...
Svar
17
· Visningar
1 104
Senast: Pamme_Jaspin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka