Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

M
Övr. Katt Här kommer två bildserier från Isse till er alla Ockupera mattes kudde Bus i bokhyllan Observera trappsteget jag byggt åt honom...
Svar
4
· Visningar
847
Senast: Kaos
·
B
Övr. Katt Japaner är bra lustiga. De kan alltid hitta på produkter man inte trodde att man behövde - eller "katter behövde" i det här fallet. Vad...
Svar
2
· Visningar
1 409
Senast: Ploppsan
·
Övr. Katt Nu är hönsmamman Monika i farten igen, men ändå. Det kommer en tjej från Sthlm och tittar på Maja på måndag och hur det ska gå vet jag...
Svar
5
· Visningar
808
Senast: MissFideli
·
W
Övr. Katt Sitter här med min 5 mån cornish rex Isidor i famnen... kurrar högre än gammkatten mammas (Mirre 13 år). Här har ni bilder på...
Svar
1
· Visningar
915
Senast: adore
·
B
Övr. Katt Jag har just fått nya bilder från uppfödaren. Jag tänkte att jag skulle dela med mig, hon är ju så söt så det förslår :-) Bildgalleri -...
Svar
8
· Visningar
837
Senast: bengibollen
·
Övr. Katt Finns det nagon har som har erfarenhet av detta? Jag har en kattunge som ar 7 manader gammal men ser ut att vara ca 3-4 manader...
Svar
3
· Visningar
4 360
Senast: skuggi
·
Övr. Katt vad ska man göra åt sånt? en av våra innekatter har vitt torrt gojs på ryggen när man kliar henne där. hon tappar oxå en del hår där...
Svar
6
· Visningar
1 013
Senast: Ploppsan
·
L
Övr. Katt Hmm, har upptäckt att min katt har jättemycket "mjäll". Hon har alltid haft lite, men nu är det extremt! Det ser ut som om det har snöat...
Svar
1
· Visningar
672
Senast: Ploppsan
·
Övr. Katt Min lilla kisse har tappat pälsen på magen. Det är inga sår och sånt. Nån som vet vad det kan vara. :confused:
Svar
3
· Visningar
992
Senast: mizz_beauty
·
Övr. Katt har hört att sibirisk katt kan tålas av allergiker. Någon som har erfarenheter av det och av rasen iallmänhet. Temerament, rasbundna...
Svar
5
· Visningar
2 352
Senast: MissFideli
·
T
Övr. Katt Och jag vill verkligen sluta. Jag hatar när de springer upp på bordet och så. Vad ska jag göra för att sluta tycka illa om de...
Svar
13
· Visningar
1 036
Senast: plura
·
L
Övr. Katt Parade min Perser 23/1 alltså 6 veckor sedan. Hon har inte fått röda spenar, dock har dom blivit (lite) större. Har inte visat nån...
Svar
3
· Visningar
890
Senast: Sol
·
R
Övr. Katt Hört att det går kattpest i blekinge?!..och att det är på G till skåne...någon som vet hur de ligger till?
Svar
7
· Visningar
905
Senast: Stoppard
·
Övr. Katt eller liknande.. *trött skratt* Har (familjen) en liten han katt på ca 8 år, vars matte (stora syster)flyttat till spanien för några år...
Svar
1
· Visningar
758
Senast: Carita
·
Övr. Katt Har fått en offert från Agria ang föräkra andra katten...men kan nån säga vad hennes färg heter eller kallas...vet inte riktigt vad jag...
2
Svar
36
· Visningar
3 452
Senast: Sol
·
I
Övr. Katt Vad betalar ni för årlig vaccinering för kattpest och kattsnuva? Vid en liten rundringning till vetrinärerna här fick jag reda på att...
Svar
6
· Visningar
1 119
Senast: Sol
·
Övr. Katt Alloj alla !! Fortfarande ingen ny ADSL men efter mycket om och men har jag fått igång mitt "gamla" modem. Katterna mår bra, Yoga har...
Svar
10
· Visningar
879
Senast: adore
·
S
Övr. Katt En kort fråga Smittar rävskabb på katt?
Svar
3
· Visningar
837
Senast: Sol
·
S
Övr. Katt Då var det äntligen dax att ta bort stygnen på våran steriliserde katt.Hon håller på att riva sadelkammaren.Det ska bli väldigt skönt...
Svar
2
· Visningar
828
Senast: SannaQ
·
S
Övr. Katt Sen en ca två veckor tillbaka har katten varit helt tokig i att dricka vattenrester på golvet i duschkabinen :d. Han har hela tiden...
Svar
11
· Visningar
7 790
Senast: maja300
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp