Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

J
Övr. Katt Jag har funderingar på att köpa en kattunge som sällskap till min hankatt, och tittade då lite på en hona, som tyvärr ej går att avla...
Svar
10
· Visningar
1 409
Senast: jojjan
·
Övr. Katt Fick en förfrågan från Danmark på nån av honorna idag ! Vore väl häftigt att få exportera en från första kullen !! Håll alla tummar för...
Svar
14
· Visningar
1 099
Senast: MissFideli
·
R
Övr. Katt ....Wiola är parad ,283 ggr eller nå´t, :crazy: Så snart kommer det en abykull till här hemma.... :D Jag fick lite trubbel då jag har...
Svar
11
· Visningar
992
Senast: loveponies
·
M
Övr. Katt Hum jag har ingen som helst koll på det här... Om man vill registrera en katt, eller det kanske uppfödaren gör när dom är små...
Svar
5
· Visningar
1 012
Senast: Millimetern
·
V
Övr. Katt Hur gammal ska en hankatt vara innan man kastrerar? Min kille är nu 9 månader - är det dags? :confused: Någon som kan berätta hur länge...
Svar
14
· Visningar
1 956
Senast: Kilkenny
·
A
Övr. Katt Jag har (som jag sagt i tidigare inlägg) funderat på att köpa en maine-coonkatt. Jag gillar främst hankatter eftersom de blir lite...
Svar
7
· Visningar
1 718
Senast: tolvis
·
A
Övr. Katt Den första lilla lorten är ljus och väldigt liten. Hon kom vid 01-tiden. Den andra är svart och en hona till. De två sista kom ut innan...
Svar
7
· Visningar
854
Senast: Sol
·
A
Övr. Katt På lördag är det ca 63 dagar sedan hon parades men jag tycker att min hona är lite väl rastlös. Hon pratar mkt med oss, följer efter oss...
Svar
6
· Visningar
943
Senast: adore
·
Övr. Katt Nu är jag äntligen tillbaka! Efter att ha varit utan internet i nästan tre veckor så känns det nu oerhört skönt att vara ute igen...
Svar
14
· Visningar
909
Senast: loveponies
·
I
Övr. Katt Har ett tag funderat på att köpa mig 2 perserhonor, Shaded Silver eller Chinchilla. Skulle tycka att det vore intressant att ha ett...
Svar
3
· Visningar
835
Senast: Iza
·
Övr. Katt kissen håller på att tappa tänder nu. Ungefär hur gamla är dom när dom gör det?(vi vet nämligen inte hur gamal han är) Tappar dom ALLA...
Svar
3
· Visningar
790
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Nån som är bra på nys-orsaker? Min gamla kisse (birma, 14 år, innelkatt, hona) har de senaste dagarna nyst ovanligt mycket. Det skvätter...
Svar
4
· Visningar
1 247
Senast: Morran
·
A
Övr. Katt Min hona som ska få kattungar vilken dag som helst :bump: river sönder våra sängkläder. Ett lakan är det bara att slänga och sen är det...
Svar
4
· Visningar
1 010
Senast: adore
·
Övr. Katt ... och släppte ut båda katterna för första gången igår! :crazy: I tisdags släppte jag ut pojken utan sele för första gången, men han...
Svar
12
· Visningar
1 338
Senast: glimmie
·
Övr. Katt Igår förvandlades vår brukshundklubb tillfälligt till Kattklubb. Det hela började med att vi satt och klsitrade kuvert i klubbstugan och...
Svar
5
· Visningar
968
Senast: Raeman
·
Övr. Katt ... Abbie är ju såld till Danmark, allt är klart och handpenningen påväg hit. Ändå är jag så ledsen att jag inte kunde koncentrera mig...
Svar
5
· Visningar
808
Senast: Sol
·
Övr. Katt Som ni kanske vet fick vi kattungar lite traumatiskt igår... Nu har allt löst sig på bästa sätt yack och lov. Nu till nästa dilemma...
Svar
2
· Visningar
654
Senast: Sol
·
Övr. Katt Snälla svara snabbt!! Vår katthona fick ungar tidigt i morse. Det är hennes första kull så hon är ju en oerfaren mamma. När jag steg upp...
Svar
11
· Visningar
8 489
Senast: Xeline
·
W
Övr. Katt Han bråkade för ett tag sen med en grannkatt och nu vågar han knappt gå ut.. han blir helt stirrig ibland när han är inne och har...
Svar
3
· Visningar
1 135
Senast: Sassy
·
M
Övr. Katt sedan 2 år tillbaka har jag haft 2 st honkatter, världens sötaste å snällaste, men nu är det så här att problemen med dom här två bara...
Svar
13
· Visningar
1 083
Senast: Rallebralle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp