Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

S
Övr. Katt Vilken kattsand uppfattar ni som den minst dammande? mvh// Sophie
Svar
10
· Visningar
1 160
Senast: knytt
·
Övr. Katt Jaha då var det dags för lite bildterror igen då! :D Kattungarna är ju 2 veckor idag, så då har jag tagit nya bilder på dem allihopa...
Svar
18
· Visningar
1 079
Senast: Heulwen
·
P
Övr. Katt På lördag ska vi åka och hämta min skogkatt :banana: Gorgo Tondo Visst är han en sötnos! ;)
Svar
4
· Visningar
761
Senast: Pennylane
·
Övr. Katt Man tappar talförmågan.. http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,428524,00.html Läs och gråt :(
2
Svar
21
· Visningar
2 065
Senast: Polly_Mulle
·
L
Övr. Katt Jag och kissarna bor ju i stan, men vi bor ändå såpass lugnt, trafikfritt och med lite träd och natur att kissarna kan gå ute. Ganska...
Svar
3
· Visningar
940
Senast: adore
·
Övr. Katt Nu när man kommit igång "på riktigt" med uppfödning så känner man att man verkligen vill hålla på med det här mera! Nu är det så att...
Svar
5
· Visningar
816
Senast: mandalaki
·
S
Övr. Katt id-märks alla kattungar, eller gör man det själv om man vill ha den id-märkt? är registreringsnummer samma sak som id-nummer? vad tycker...
Svar
4
· Visningar
1 025
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Katt Nu MÅSTE vi ha hjälp, orkar snart inte utan måste göra oss av med lillkissen om det inte blir bättre. Vi (Jag och min sambo) har en...
Svar
7
· Visningar
2 347
Senast: Moniq
·
Övr. Katt Nån som vet hur öronskabb ser ut? och kan förklara? Blev lite rädd att lillkillen har öronskabb, fast jag evt inte hur det ser ut..Han...
Svar
15
· Visningar
1 418
Senast: kpist
·
T
Övr. Katt Var till vet igår för att skrapa tandsten och kolla upp sonen, då jag tycker han har blivit lite väl tunn. Tandstenen på Cilla gick ju...
Svar
9
· Visningar
985
Senast: Heulwen
·
C
Övr. Katt Var nyss hos veterinären med "lillkissen" eftersom hon har fått brunt kladd i öronen. Och min lilla katt som är världens raraste och...
Svar
7
· Visningar
1 096
Senast: lotta_k87
·
Övr. Katt Min katthona med bäbisar på snart två veckor är väldigt kräsen och liten i maten... Vi har försökt ge henne kattmat (torrfoder) för...
Svar
2
· Visningar
833
Senast: Boll
·
Z
Övr. Katt Jag har två katter som under olika omständigheter antingen måste delas på,dom är 8 månader och syskon, eller så måste jag skiljas från...
Svar
3
· Visningar
4 545
Senast: Kivina
·
Övr. Katt jag och kristoffer var elaka människor igår för kissen fick gå ut.. och det va inte så roligt.. orsaken till att han springer i den...
Svar
4
· Visningar
1 009
Senast: sweep
·
Övr. Katt Kan ju börja med att tala om att jag vet absolut INGET om olika kattraser...jag har en mysig liten kisseflicka som är alldeles raslös...
2
Svar
22
· Visningar
4 915
Senast: Kiddo
·
Övr. Katt Idag har det flyttat in en ur söt och modig 12veckors kille här :love: Han ser på håll utt att vara svart, där han inte är vit.. Men är...
Svar
4
· Visningar
961
Senast: kpist
·
R
Övr. Katt Kattfilm :rofl:
Svar
3
· Visningar
871
Senast: Houdinie
·
Övr. Katt Min ADSL-leverantor har gått i konkurs och även om det verkar vara många som vill ta över så är allt nere nu. Så risken finns att jag...
Svar
3
· Visningar
709
Senast: loveponies
·
Y
Övr. Katt Hej! Jag har en liten fråga. Och jag hoppas att någon kanske kan hjälpa mig. Jag undrar om någon vet hur katter gör när dom spinner...
Svar
1
· Visningar
807
Senast: loveponies
·
Övr. Katt Bilder tagna för ca 1 v sen, så dom är ju inte direkt aktuella. Men iaf. Abiding Addiction, såld till DK Atomic Attraction...
2
Svar
29
· Visningar
1 913
Senast: loveponies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp