Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Idag har han varit gnälllig och matt och sovit hela dagen, jag är lite orolig för honom. Min sambo är i affären, han köper bla lite fisk...
2
Svar
22
· Visningar
1 600
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Finns det fler katthem i sthlms trakten, förutom sthlms katthem och djurfrämjandet?? Gärna med hemsida. :) Vi kikar efter en...
Svar
4
· Visningar
969
Senast: kpist
·
S
Övr. Katt Hej kattvänner.Jag har ett för mig stort problem. Jag vill sterilisera min katta som är 1år i April. Ringde sjuksköterskan på kliniken...
Svar
6
· Visningar
762
Senast: strumpan
·
M
Övr. Katt Skrev för ett tag sen att jag fått hem mina kissar nu, fast så fick jag storhetsvansinne och ville ha EN TILL kisse :D Och jag önskade...
Svar
2
· Visningar
695
Senast: adore
·
E
Övr. Katt Min katt parade sig den 30:e nov, när kommer dom??? Jag känner fosterrörelser tydligt och jag kan lova att det är ena vilddjur :crazy...
Svar
7
· Visningar
1 235
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Idag kl 1030 slutade Tarzan att leva. Gammal kisse ca 13 år, med en husse som inte kunde skaffa lägenhet på studieorten. Jag matat...
Svar
5
· Visningar
804
Senast: KungTulle
·
A
Övr. Katt Vaknade lite smått av att kattmamman ville in under mitt täcke. Hon brukar vilja ligga under så man måste hjälpa henne lite annars river...
Svar
10
· Visningar
985
Senast: Moniq
·
Övr. Katt ..då har jag beställt tid för kastrering av Chivas. Känns lite vemodigt, men samtidigt skönt att få det gjort. Han har dock varit en...
Svar
6
· Visningar
840
Senast: loveponies
·
M
Övr. Katt fullkornsvete, vetekli, socker, salt, malt (korn), honung... Kan något av det här vara faligt för katten :confused: Det är nämligen så...
Svar
3
· Visningar
929
Senast: Millimetern
·
Övr. Katt Har ni något tips på hur man kan byta plats på den lilla familjen till ett mer passande ställe? Mamman har bestämt att de ska bo på en...
Svar
6
· Visningar
3 036
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt ..på kattungarna. Hur ligger det till egentligen, är det något som jag måste fundera på? Sammi är ju försäkrad i agria med avelstillägg...
Svar
6
· Visningar
860
Senast: Sassy
·
A
Övr. Katt Om jag lyckas... Kattungarna!
Svar
13
· Visningar
1 150
Senast: adore
·
Övr. Katt ska jag vänta med avmaskningen tills penicillinkuren är över eller går det bra att maska nu? :confused:
Svar
2
· Visningar
979
Övr. Katt ..på bebisarna.. Det var betydligt svårare än jag trodde! Jag hade ju nästan bestämt redan innan, men sen när dom väl kom så kändes det...
Svar
9
· Visningar
1 221
Senast: HD
·
W
Övr. Katt När bebisen skriker i sängen så blir vår steriliserade honkatt orolig. Hon sover ofta vid våran fotända på sängen. De första gångerna...
Svar
4
· Visningar
1 756
Senast: adore
·
Övr. Katt Idag fyller ju mina bebisar 1 vecka, och det måste förstås firas med lite bilder: S*Dragonfire Marzipan S*Dragonfire Mums-Mums...
Svar
14
· Visningar
967
Senast: loveponies
·
B
Övr. Katt katten jag har är 5 år och haft en kull med kattungar, sedan kasterade vi henne.Vi flyttade i sommras ut till landet, men hon har börat...
Svar
1
· Visningar
1 176
Senast: Ylva
·
A
Övr. Katt När det finns torrisar?? Säger KF till mig och blänger surt på mig när jag lägger upp goda bullar i fatet. Numera har jag fått ransonera...
2
Svar
24
· Visningar
2 020
Senast: Kiddo
·
N
Övr. Katt Vad tycker ni om det? Jag har en innekatt (gooos :love: ). Nu har jag funderat på att flytta till ett studentrum med kokvrå på ca 25...
Svar
13
· Visningar
2 832
Senast: Kiddo
·
Övr. Katt va 17 gör man åt katterna.. dom äter upp min lägenhet.. blommorna får flytta in i garderoben när ja inte är hemma.. man kan inte ha...
Svar
1
· Visningar
724
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp