Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

A
Övr. Katt Har fått svar på en hel del passande fina killar till min ena hona :bump: Nu måste jag bara få fram hennes blodgrupp så jag kan ringa...
Svar
4
· Visningar
797
Senast: loveponies
·
I
Övr. Katt läste ni i expressen om katten som dödade 75 åringen? i min mening så var det inte katten skyld, men läkarens pgr av fel bedömning.han...
Svar
10
· Visningar
1 383
Senast: adore
·
Övr. Katt Jag var tvungen att ta bort min katt igår :cry: Det var så hemskt. Jag kom hem från stallet och det var blod överallt. Jag stoppade in...
Svar
11
· Visningar
1 127
Senast: glimmie
·
M
Övr. Katt Måste bara visa ett kort på en katt som vi hade inne för omplacering, visst är hon söt! :love: Kattunge
Svar
2
· Visningar
743
Senast: snurpe
·
Övr. Katt Min katt blir helt KNÄPP om jag skrattar! Inte skrattar ÅT henne om hon gör ngt knas, då ser hon bara förolämpad ut och sätter sig och...
Svar
13
· Visningar
2 054
Senast: kopparberg
·
Övr. Katt Nu på lördag ska jag för första gången ställa ut min huskatt Pluttis, jag skulle vilja ha så mycket råd och tips som ni kan hitta på...
2
Svar
36
· Visningar
2 918
Senast: adore
·
Övr. Katt på mina bebisar! Eller ja.. dessa är väl inte direkt nya men nyinscannade iaf :D Katterna är i dagens läge 7 månader och en aning...
Svar
2
· Visningar
690
Senast: Elisabet
·
T
Övr. Katt Tänk vad skönt man kan ha det! http://www.jankov.com/kissen.jpg :bow: :rofl:
Svar
5
· Visningar
884
Senast: Icebabe_1
·
I
Övr. Katt Kolla in denna länk. Katten väger 19 kg! :banana: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,391070,00.html /Maria
Svar
6
· Visningar
923
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt I samma takt som hennes självförtroende och säkerhet har växt har hon också dragit på sig en kaxighet. Hon och Katla som kommit så bra...
Svar
2
· Visningar
759
Senast: snurpe
·
I
Övr. Katt Nu är min sambo och jag äntligen på väg att flytta till större lägenhet och sambon har alltid önskat sig en somalikatt. Eftersom vi...
Svar
6
· Visningar
3 920
Senast: Isis
·
Övr. Katt Idag började Sammi äntligen löpa, så ikväll åkte vi upp till sthlm och till Caroline och raggisgrabben Erox för ett möte! De var lite...
Svar
7
· Visningar
850
Senast: Ishtar
·
B
Övr. Katt Hej! Jag har två britter o skulle vilja ha kontakt med fler britt ägare för att prata om erfarenheter osv :)
Svar
9
· Visningar
1 203
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Katt Min syster och hennes pojkvän köpte Yogas kusin S*Iliadens Xantis, när Xantis var 2 år (i december förra året). Xantis är rödvit...
2
Svar
20
· Visningar
1 551
Senast: kpist
·
P
Övr. Katt Hej alla kattvänner jag har 5 fina kattungar, 2 mån, och de skall avmaskas. Hur gör jag på bästa sätt och vilket medel rekommenderar ni...
Svar
2
· Visningar
896
Senast: pialotta
·
B
Övr. Katt Hej, min mamma har två underbara katter som behöver omplaceras då hon ska flytta in till stan (Göteborg) och bo i lägenhet. Hur gör man...
Svar
10
· Visningar
1 129
Senast: tirre
·
L
Övr. Katt ja, jag vet detta hör inte till buke men vad ska jag göra? Min lilla gulliga ungkatt Mirre är slö och har varit det nästan hela dan. När...
Svar
2
· Visningar
748
Senast: Lizzan
·
G
Övr. Katt Min skogis har fått ett jätte stort sår nedanför det ena örat, när vi var hos vet. så skulle dom raka bort håret där så att det skulle...
Svar
4
· Visningar
972
Senast: glimmie
·
A
Övr. Katt Hon gör det visserligen inte så ofta men det är ju inte direkt kul när hon gör det. För det mesta har vi dörren till sovrummet stängd...
Svar
14
· Visningar
4 807
Senast: adore
·
L
Övr. Katt Min lilla gulliga ungkatt Mirre är slö och har varit det nästan hela dan. När han ligger ner, så ligger han inte riktigt utan...
Svar
4
· Visningar
1 284
Senast: Prosit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp