Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Stig har varit lite slö sen i går kväll och nu när husse lyfte upp honom så forsade det var ur honom! Katterna kastrerades för två...
Svar
6
· Visningar
1 128
Senast: Catinca
·
K
Övr. Katt KattSKRÄLLE!!!!! >;) Satt helt fredligt vid datorn när något bullrar till utanför dörren. Snuttis hade glidtacklat sin matplats (precis...
Svar
10
· Visningar
1 073
Senast: Heulwen
·
S
Övr. Katt Hej har en underbar kattjej som jag tog hand om för 2 år sedan och hon var troligtvis en övergiven sommarkatt. Jag har ju ingen aning om...
Svar
18
· Visningar
1 324
Senast: loveponies
·
E
Övr. Katt Hur ofta bör man göra det? Kan tänka att han äter relativt mycket möss och småfåglar om dagarna :o
Svar
2
· Visningar
816
Senast: Sol
·
K
Övr. Katt Stackars Snuttis! >;) Satt i soffan och kliade på Snuttis, och morsan blev HYSTERISK när hon såg högarna av katthår på mina händer...
Svar
12
· Visningar
1 006
Senast: lisa
·
A
Övr. Katt När man ska anmäla sej till deras utställning (är även medlem i denna klubb) vilken adress ska jag då skicka till? Är det någon som vet...
Svar
2
· Visningar
983
Senast: HD
·
Övr. Katt Nu när det är så många som väntar kull eller nyligen har fått här på kattforumet, så är jag lite nyfiken på vad ni tänkt döpa kattngarna...
Svar
2
· Visningar
1 564
Senast: Rallebralle
·
R
Övr. Katt Helt hypotetiskt...... :angel: Hur gör de abort på en katt.......måste de raka eller kan de gå in den vanliga vägen?? svara fort.... :o
2
Svar
21
· Visningar
1 624
Senast: Rallebralle
·
A
Övr. Katt Min ena hona har ju vatit på parning från i torsdags till idag. Hon har löpt hos hanen men igår (lördags) var det inget och inte heller...
Svar
12
· Visningar
8 886
Senast: fluff
·
R
Övr. Katt Vad heter den rasen? Min kompis har en sån och hennes tassar ser ut som stora tennisracketar!! :D Jättesött! :love:
Svar
6
· Visningar
2 318
Övr. Katt har nu varit på djursjukhuset och lämnat in min hankatt för kastrering men oj vad ynklig han vart, första gången han och hans syster har...
Svar
7
· Visningar
1 048
Senast: Sassy
·
R
Övr. Katt Idag fyller alltså min Marre två år....o det har han firat må ni tro. Dagen började med att han spöade skiten ur Sparvfen,Jag fick gå...
Svar
11
· Visningar
1 023
Senast: kpist
·
L
Övr. Katt Jag har en ute katt som jag adpoterade för ca 1½ månad sedan. Tror han är ca 4-5 månader gammal och ute katt. Har under några dagar sett...
Svar
3
· Visningar
2 493
Senast: LillaMy
·
Q
Övr. Katt min katt blir bara fetare och fetare och äter som en jag vet inte vad. han har alltid haft fri tillgång på både mat och vatten (förutom...
Svar
4
· Visningar
1 177
Senast: Lydia
·
R
Övr. Katt Angående knasiga kattannonser .....kanske är fel att lägga ut dem här men de finns bland bukeannonserna så det borde ju inte göra...
2
Svar
25
· Visningar
2 716
Senast: loveponies
·
A
Övr. Katt Ska man skicka in något till SVERAK när man bytt ägare på en katt?? Gäller alltså en vuxen katt...ingen kattunge. Ska man meddela några...
Svar
3
· Visningar
2 220
Senast: Sol
·
Övr. Katt katter får det plats i en fåtölj? :D Svar: Fyra st!!! Sött va! :)
Svar
13
· Visningar
973
Senast: Moniq
·
B
Övr. Katt tråkigt nog pratar jag inte om Kalle längre då hon gick bort för 2 år sedan ungefär, på nationdagen. Ville bara dela med mig lite...
Svar
1
· Visningar
761
Senast: körsbäret
·
N
Övr. Katt \"bråkande katter\", vad göra *ger upp snart* Har en kastrerad hankatt som e ca 4år, en honkatt som e ca 2år, och sen det senaste...
Svar
2
· Visningar
1 774
Senast: Carita
·
F
Övr. Katt Min hona är 5 år och jag ska para henne nästa gång hon löper, hoppas det är snart, jag längtar såååå. Det var ett år sedan jag hade...
Svar
2
· Visningar
863
Senast: fluff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Löss
  • Fjordingtråden

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp