Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Träning Jag gjorde något som många skulle anse som dumt.. Men det var en cool känsla! Jag hoppade upp på mitt 20 åriga arabsto då hon inte...
Svar
10
· Visningar
1 206
Senast: Niki
·
S
Träning Ska snart åka och privrida en 03:a som jag kanske ska köpa el. ha på foder. Den är riden på och kan galoppskänkel, hoppad 70-80cm. Jag...
Svar
13
· Visningar
1 403
Senast: WindyExit95
·
Träning Jag har väldigt svårt att få min ponny uppmärksam mot mig när vi rider ut. Han är väldigt springig då och vill inte slappna av, så han...
Svar
7
· Visningar
969
Senast: olmea
·
Träning Har en ettåring halvblodsvalack som är hur go som helst att hålla på med! Så länge det finns andra hästar i närheten dvs... Han går nu...
Svar
14
· Visningar
1 122
Senast: Luleå
·
T
Träning Jag undrar hur mycket några raser orkar bära egentligen. På ridskolorna jag ridit på sätter dom upp hur stora människor som helst på hur... 2
Svar
24
· Visningar
2 578
Senast: moonlightgarden
·
V
Träning Lat häst Min sköthäst har en viss tendens till att vara lat sen jag börjat kräva mer av honom. Igår så ville han knappt trava 2 varv... 2
Svar
31
· Visningar
2 686
Senast: Cämz
·
P
Träning Jag o min mamma funderar på att köpa häst tillsammans. Den ska vara snäll och kunna tävla lättare klasser iallafall. Har ni nåt tips på... 2
Svar
39
· Visningar
3 540
Senast: _Diddl_
·
M
Ridning Jag är en fullständig novis på AR, men tycker att det verkar mycket intressant. Har tyvärr ingen tillgång till en egen häst, men har...
Svar
12
· Visningar
1 147
Senast: Mestur
·
  • Låst
Träning Nu har det hänt igen. Min lilla märr har flugit på en människa. Den här gången slagit rätt ut i huvudhöjd. Dagen innan högg hon en annan... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
13 310
Senast: IngelaH
·
I
Träning Hur ofta kan jag träna hoppning med min häst ? 1gång i veckan lr 2? eller nått annat ? Vad tycker ni eller vad vet ni ?? Har undrat... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 459
Senast: Idrus
·
Träning det är dags för oss att sätta på fölisen grimma eftersom att de snart åker iväg, mamma ska semineras :devil: fölet har haft "på sig"...
Svar
12
· Visningar
2 619
Senast: Netted
·
B
Träning Jag och en kompis ska nu leta en häst att ha på foder, som jag har längtat! Det var snart fyra år sedan jag hade min lilla shettis...
Svar
3
· Visningar
709
Senast: goindra75
·
M
Träning Hur gjör/rider man så att hästarna ska gå med ryggen mycket höjd och inte bara halvrak???:crazy:
Svar
1
· Visningar
836
Senast: Gisburne
·
T
Träning För några veckor sedan fick jag tillbaka min häst från sin fodervärd. När han nu står uppbunden i stallgången är han smått tokig, kastar...
Svar
11
· Visningar
1 114
Senast: ch791022
·
H
Träning :confused: :confused: :confused: :cry: Har släppt mitt sto på bete! Samma jobbiga beteende när vi ska ta ut henne ur hagen som...
Svar
13
· Visningar
929
Senast: Häst 2004
·
B
Träning Jag har en avkomma till Rubinrot, som nu har kvalat in till 3-årschampionatet..... i hoppning. :P Tog hem honom på foder för utbildning...
Svar
2
· Visningar
885
Senast: elle12
·
Träning Blev för drygt en timme sen väckt av min stallägare som att att jag fick komma ioch ta ut min häst själv för hon hade sparkat sönder... 8 9 10
Svar
182
· Visningar
14 036
Senast: Alfakrulls
·
E
Träning Är det någon som vet hur arabhästar tränas (med sikte på utställningar) för att de skall visa upp sin fina, luftiga och energiska trav...
Svar
3
· Visningar
687
Senast: asaria
·
Träning Har en liten fråga. Ska flytta om en vecka och eftersom min häst har fått astma så kommer hon nog få stanna här hemma och beta under...
Svar
1
· Visningar
719
Senast: iino
·
N
Träning Är det någon av er som har en ensam islandshäst går med liten ponny, typ shettis/russ? Hur går det isåfall? Är det dumt att flytta hem...
Svar
6
· Visningar
837
Senast: Boj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka