Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Träning har problem med min nordis. När vi är ute och rider så springer han bara. Och jag får itne stopp på honom, enda sättet är att vända...
Svar
15
· Visningar
2 610
Senast: Mirre
·
G
Träning Vad är detta? Vet att det är någonting som ska förstärka kontakten mellan häst och människa, men vad är det egentligen? NH intresserad
Svar
4
· Visningar
1 060
Senast: gadriel
·
Träning Nån som har erfarenheter av långritt??? vill veta vad man ska tänka på osv... ta med allt sånt som man lätt glömmer bort!!
Svar
13
· Visningar
1 516
Senast: Leoni
·
Träning Släppte ihop min häst och hennes "killkompis" med en annan valack. Alla hästarna har träffats förut, men de har gått i skilda hagar, men...
Svar
8
· Visningar
2 047
Senast: Noteca
·
Träning Min åring föredrar mig framför sina hagkompisar. När jag kommer så kommer hon fram direkt och sjasar t.o.m. bort sina hästvänner om de...
Svar
10
· Visningar
989
Senast: LaMaya
·
Träning ...är som skillnaden mellan gran och tall. Vill man spotta långa eller korta hår på våren. :banana: :banana:
Svar
9
· Visningar
1 106
Senast: Evergreen
·
M
Träning Hur tömkör du på volt? Vilken av dessa bilder beskriver ditt sätt att tömköra? Ta bort http://... 2
Svar
21
· Visningar
1 804
Senast: iller
·
Träning En av mina små har helt tvärt börjat sluta komam när jag visslar. Annars brukar båda två komma rusandes i full karuta... :crazy: Nu är...
Svar
7
· Visningar
970
Senast: Pettsson
·
Z
Träning Nu vet jag inte om denna tråd hamnar på rätt ställe, men men. Jag försöker här iallafall.. :) Om dom enda hästarna man har är en... 2
Svar
28
· Visningar
2 393
Träning Jag skrev ett inlägg för ett par dagar sedan om min häst som är mycket osäker ute och gärna gömmer sig bakom mattes rygg när det dyker...
Svar
3
· Visningar
785
Senast: Ponnyzen
·
Träning Hjälp mej nu. Ska göra en inforamtionsbroschyr i skolan och har valt att göra om lösdrift. Har plockat ihop en hel del själv redan men... 2
Svar
20
· Visningar
2 203
Senast: gadriel
·
B
Träning Men vad e NH-träning egentligen?
Svar
4
· Visningar
928
Senast: angelaL
·
Z
Träning Det är en häst i stallet som är sjuk. han har ont i benen och rör sig inte så mycket i hagen. Han brukar ställa sig i en dunge nära...
Svar
7
· Visningar
933
Senast: SaraMara
·
S
Träning Okej, problemet med min häst är detta: när man börjar rida fram henne är hon jättefin, mjuk, lydig, avspänd. Men om man gör något som...
Svar
8
· Visningar
1 165
Senast: Gripen
·
I
Ridning Hejsan! Jag undrar vad som skiljer barcok från s.k "klassisk dressyr?" Är helt oerfaren inom detta men är lite nyfiken!
Svar
2
· Visningar
1 139
Senast: Iida
·
P
Ridning Hej Jag fösöker och försöker men hur jag än gör sitter jag framåtlutad på hästen. Det underlättar ju inte heller att jag bara har en...
Svar
4
· Visningar
1 505
Senast: Raeman
·
Ridning Första \"träningen\" *hihi* Måste bara skriva om min lilla lilla häst ;) Vi har vart ute och promenerat nån gång förra veckan sedan...
Svar
1
· Visningar
869
Senast: Spider84
·
G
Träning Hej! Jag har funderingar på att låta en häst jag är spekulant på åka "hem" till mig med transportör. Det är cirka 40 mil att köra enkel...
Svar
10
· Visningar
1 138
Senast: pivoine
·
4
Träning Hej på er där ute! Jag har ett problem och det é inte lite jobbigt. Jag har ett varmbld och han e jätte jobbig!!! han håller på med sin...
Svar
11
· Visningar
3 520
Senast: C_L
·
Ridning Måste få fråga... Jag har nosat på, inte mer, AR. Har just gått kurs i kroppskännedom för ryttare, det handlar alltså om vad ryttarens... 2
Svar
21
· Visningar
1 966
Senast: HEXE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka